Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanrader mobiele telefoon?

+5
Zwerver
Cheesegirl
ExpressoB
Blond
Esther
9 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 11:29

Ik hou van mijn HTC Desire Z.. I love you

Ik geef wel toe.. touch is wennen (had hiervoor ook full touch).. maar uiteindelijk is het wel fijn.. (al zou k nu niet meer zonder mijn qwerty willen!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Esther za 12 feb 2011 - 1:16

Oke de HTC Desire Z is ook bezorgd en ik ben eigenlijk niet zo positief als Jade (Sorry!). Hij is vrij dik en zwaar en daarnaast valt het qwerty toetsenbord er zo uit als ik hem kantel! Dus deze stuur ik terug en ik hou mijn Galaxy S, ik ben weer een dag verder en hij wordt steeds fijner! Ik typ nou al aardig zonder typefouten. Ik wil er alleen wel een siliconenhoesje omheen. Wc eend waar ben je :P Waar heb jij vandaan? Ik kan hem nl. niet vinden bij bol

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Cheesegirl za 12 feb 2011 - 1:19

Die hoesjes kun je vinden bij bv. MediaMarkt Dixons etc.

Ben geen wc-eend sorry Wink
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Esther za 12 feb 2011 - 1:55

Maakt niet uit Carola! Maar omdat ik hier ergens had gelezen dat zij zo'n hoesje had dacht ik ''Zij weet het vast wel'' smile

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Cheesegirl za 12 feb 2011 - 1:57

Wel grappig trouwens, dat je toch die Galaxy houdt!
Het is idd even wennen, maar als je het eenmaal begrijpt is het echt een super fijn toestel.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Esther za 12 feb 2011 - 2:02

Ja ik kan soms heel erg twijfelen tussen bepaalde dingen 👅 En ik heb gisteren en vanmorgen heel veel internet gezeten en gesmst en het gaat steeds makkelijker. Alleen kun je niet heel snel typen vind ik, swypen vind ik heel onwennig trouwens. Vind het vooral zo fijn dat het beeld zo helder, duidelijk en groot is. En de foto's die zijn ook heel mooi! Het is net een fototoestel. En ik vond hem heel kwetsbaar in je handen liggen maar ik denk dat dat opgelost is met zo'n siliconenhoesje

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Zwerver za 12 feb 2011 - 2:08

Hier ben ik! met siliconen hoesje valt dat inderdaad wel mee. Die hoesjes zijn eigenlijk overal wel te vinden. Turken winkeltjes in de buurt(sorry voor mijn taalgebruik, ik noem het atlijd zo) die telefoons verkopen, elke officiële telefoon winkel heeft ze. Je kan er ook hele leuke vinden op ebay!

Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Zwerver za 12 feb 2011 - 2:10

IrmaLaPoes schreef:
wc-eend schreef:Ik ben weer een eigenaar van een Blackberry haha. Ik heb mijn Galaxy verkocht smile ook omdat ik er niet op kan typen

Jaloers! Ik vond er trouwens geen een op Marktplaats voor die prijs (in de buurt) cry:
Ik heb je eff getwitterd. Ik wil anders best nog even met je mee zoeken. Moet je even je postcode PM-en!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Esther za 12 feb 2011 - 2:49

Carola / Wc eend: Waar ik nog wel tegenaan loop zijn de smileys. Zoals hier kun je smileys in je bericht plaatsen en dat is vrij lastig om dat in het berichtje te zetten, hoe doen jullie dat? Ik moet ook zeggen dat ik mijn telefoon veel gekanteld heb omdat je het dan beter kan lezen. En er zit ook T9 op maar dat kan ik nergens vinden, alleen qwerty en swype.

Wc eend: Haha ik weet precies wat je bedoelt hoor! Zo noem ik die winkeltjes ook altijd 👅

Ik ga zo wel even kijken naar een siliconenhoesje!

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Cheesegirl za 12 feb 2011 - 2:53

Carola / Wc eend: Waar ik nog wel tegenaan loop zijn de smileys. Zoals hier kun je smileys in je bericht plaatsen en dat is vrij lastig om dat in het berichtje te zetten, hoe doen jullie dat? Ik moet ook zeggen dat ik mijn telefoon veel gekanteld heb omdat je het dan beter kan lezen. En er zit ook T9 op maar dat kan ik nergens vinden, alleen qwerty en swype.

Snap eerlijk gezegd niet helemaal wat er moeilijk aan is. Als je een berichtje maakt druk je gewoon op dat tekentje linksonderin op het toestel, dan staat er smiley invoegen en kun je gewoon uit de lijst kiezen. Ik kanten mijn telefoon ook vaak hoor. Ben even aan het zoeken waar je dat T9 ook alweer kunt vinden...
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Zwerver za 12 feb 2011 - 2:57

bij typen staat er zo'n tekentje, mja ehm ik heb 'm niet meer dus kan niet mee zoeken, maar zit naast je spatiebalk. Daar kun je ook heel gemakkelijk t9 mee aan zetten
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 3:00

Esther schreef:Oke de HTC Desire Z is ook bezorgd en ik ben eigenlijk niet zo positief als Jade (Sorry!). Hij is vrij dik en zwaar en daarnaast valt het qwerty toetsenbord er zo uit als ik hem kantel! Dus deze stuur ik terug en ik hou mijn Galaxy S, ik ben weer een dag verder en hij wordt steeds fijner! Ik typ nou al aardig zonder typefouten. Ik wil er alleen wel een siliconenhoesje omheen. Wc eend waar ben je :P Waar heb jij vandaan? Ik kan hem nl. niet vinden bij bol

hij is inderdaad vrij dik en zwaar.. maar ben er al helemaal aan gewend Embarassed..en het toetsenbord viel mij er een keer onderuit meer toen lag ik ermee in bed en had ik em super raar vast :p maar normaal klapt ie niet vanzelf uit..

Maar fijn dat je toch een telefoon hebt gevonden die je fijn vindt!smile dat is het aller belangrijkste!! Geniet van je Galaxy.. (had je trouwens niet beter de mobiel eens kunnen bekijken in de winkel?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Esther za 12 feb 2011 - 3:06

Wc eend: Bedoel je het 'SYM' tekentje? Ik zie daar alleen tekentjes staan zoals deze : ; - enzo misschien moet ik toch even verder zoeken! Embarassed

Jade: Ja dat toetsenbordje viel er gewoon uit (had het ook op internet gelezen). Ja ik heb ze beide bij de MediaMarkt bekeken maar dan is het toch anders omdat daar altijd zo'n wit ding (voor de beveiliging) zit, er is geen internet en een minuutje kijken/voelen is voor mij veel te weinig 👅

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Esther za 12 feb 2011 - 3:10

Very Happy Ik heb de smileys gevonden! Ik dacht dat die er niet op stonden Embarassed En ook nog met de betekenis erachter! Tjonge ik ben écht blond *shame on me*

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Cheesegirl za 12 feb 2011 - 3:17

Geeft toch niet Esther, gewoon even uitvinden allemaal!
Ik ben nog hard aan het zoeken naar dat T9 gebeuren, kan het alleen nog niet echt vinden.. Rolling Eyes
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Zwerver za 12 feb 2011 - 3:52

Hahahaha ik ben ook blond. Ik zeg net, ik kan het niet opzoeken...maar mijn vriend heeft ook een Galaxy...dus ik ga nu voor je kijken! Welk toetsenbordje gebruik je? Als je een sms wil versturen , hou dan even ingedrukt op het balkje waar je kan typen. Daar staat ook: Geef hier het bericht in. Dan geeft ie aan invoermethode. En dan kun je kiezen tussen swype en samsung toetsenblok.

Als je geen swype gebruikt raadt ik je aan om samsung toetsenbord te gebruiken. Dan wordt typen een stuk makkelijker.

Anyway, zo werkt het dus met het samsung toetsenbordje:
Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Scaled.php?tn=0&server=640&filename=euqm
En dan bedoel ik dat tandwieltje.
Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Scaled.php?tn=0&server=615&filename=t15v
Vervolgens krijg je dit menu, daar kun je dus Xt9 aanklikken, zodra je die aanklikt kun je dusook Geavanceerde instellingen kiezen.

Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Oasis za 12 feb 2011 - 7:26

@ wc eend: Je hebt PM smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Esther zo 13 feb 2011 - 2:54

Wc eend: Dankje Very Happy! Ik heb gisteren ook even zo'n case mate (zo heet het toch?) gekocht en dat is echt superfijn! Hij ligt nu heel stevig in de handen!

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 4 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum