Wat vinden jullie de fijnste mobiele telefoon?
+24
Bubbelicious
Verona
Middleme
Rush
Pussycat
Arwyn
Shisha
Japie
Atelier Madame
Zora
Blond
Toet
Bazinga
Minx
Snack a Jack
ExpressoB
mo-lola
Antibes
VeryCherry
SoCali
Reeza
Zwerver
Susan
Lenster
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat vinden jullie de fijnste mobiele telefoon?
Ik mag een nieuwe uitzoeken ik twijfel tussen een samsung galaxy of een iphone.
Alleen vind de prijs best wel heftig voor een iphone. Bij hi waar ik een abonnement op heb betaal ik voor de nieuwste het eerste half jaar 24,95 per maand voor het beste internet en gratis bellen/smsen naar hi nummers MAAR daarna 59 euro per maand.
Of ik wil een sim only voor mijn blackberry maar weet niet of dat kan op een blackberry met het speciale internet.
Dus twijfel twijfel..
Wat vinden jullie een fijne telefoon??
Alleen vind de prijs best wel heftig voor een iphone. Bij hi waar ik een abonnement op heb betaal ik voor de nieuwste het eerste half jaar 24,95 per maand voor het beste internet en gratis bellen/smsen naar hi nummers MAAR daarna 59 euro per maand.
Of ik wil een sim only voor mijn blackberry maar weet niet of dat kan op een blackberry met het speciale internet.
Dus twijfel twijfel..
Wat vinden jullie een fijne telefoon??
Gast- Gast
Re: Wat vinden jullie de fijnste mobiele telefoon?
Iphone! heel duidelijk!
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Ik twijfel mee. Ik mag pas in december een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik weet ook nog niet wat ik wil. Ik heb nu een Samsung Galaxy S en ik weet niet of ik straks een Samsung Galaxy SIII wil of een iPhone. Aan de ene kant vind ik dat swypen wel heel fijn op een Samsung Galaxy S, dat kan op een iPhone dus niet, daarbij is de iPhone duur, aan de andere kant vind ik de apps van Apple wel veel mooier. Al moet ik wel zeggen dat dat niet echt een eerlijke vergelijking is omdat ik op mijn telefoon alleen gratis apps heb en we op de iPod en de iPad vooral betaalde apps hebben.
Maar ik weet het dus ook nog niet. Een Blackberry overweeg ik verder niet, daar hoor ik alleen maar negatieve verhalen over, plus dat ik ook niet zo'n Blackberry-abonnement erbij wil, dat vind ik alleen maar zonde van het geld.
Maar ik weet het dus ook nog niet. Een Blackberry overweeg ik verder niet, daar hoor ik alleen maar negatieve verhalen over, plus dat ik ook niet zo'n Blackberry-abonnement erbij wil, dat vind ik alleen maar zonde van het geld.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Samsung galaxy s3!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik twijfel ook nog een beetje... Heb eigenlijk weer een iphone besteld maar collega van me heeft nu de S3.
Erg mooi, goed beeld enzo, nadeel vind ik wel dat ie zo groot is.. 2 cm hoger dan de iphone, daarentegen is die s3 wel een stuck lichter...
Lastig! Weet ook niet of ik mijn bestelling nog zou kunnen wijzigen, neem aan van wel want qua prijs blijft het hetzelfde..
Twijfel!
Erg mooi, goed beeld enzo, nadeel vind ik wel dat ie zo groot is.. 2 cm hoger dan de iphone, daarentegen is die s3 wel een stuck lichter...
Lastig! Weet ook niet of ik mijn bestelling nog zou kunnen wijzigen, neem aan van wel want qua prijs blijft het hetzelfde..
Twijfel!
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ik heb een Samsung S2 en vind hem erg fijn in het gebruik
Gast- Gast
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Iphone natuurlijk
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
De iPhone 5 komt eind oktober uit toch?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pippa schreef:Ik heb een Samsung S2 en vind hem erg fijn in het gebruik
+1.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
iPhone zit er nu ook lekker op te internetten hiervoor een bb maar dat zeker nooit weer.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Mijn vader wil een Iphone. Hij heeft het gezien bij iemand en nu moet hij ook zo'n telefoon. Zaterdag nog even gevraagd of hij het zeker weet, van die Iphone. Maar dat was hem.
Dus ik ben voor hem voor hem wezen kijken. Mijn vader vindt het bijbetalen voor een telefoon nog niet eens zo erg. Maar heeft er geen zin in om €60,00 per maand te gaan betalen. En daarin geef ik hem gelijk. Ook gelijk de reden waarom ik nog even aan mijn BB hang. Want mijn abonnement met internet, mail en bel/smsbundel kost me nu maar € 25,00 en dat vind ik meer dan genoeg.
Dus mocht iemand daar nog een tip voor hebben?
Dus ik ben voor hem voor hem wezen kijken. Mijn vader vindt het bijbetalen voor een telefoon nog niet eens zo erg. Maar heeft er geen zin in om €60,00 per maand te gaan betalen. En daarin geef ik hem gelijk. Ook gelijk de reden waarom ik nog even aan mijn BB hang. Want mijn abonnement met internet, mail en bel/smsbundel kost me nu maar € 25,00 en dat vind ik meer dan genoeg.
Dus mocht iemand daar nog een tip voor hebben?
Gast- Gast
Ik ben extreem blij met mijn HTC Desire Z! Vanwege het Android touchscreen gebeuren maar ook het externe toetsenbord, want ik hou van knopjes
Begin september mag ik verlengen, maar zoals 't er nu naar uit ziet, houd ik deze gewoon. Misschien neem ik er wel zo'n superdeluxe nieuwe toestel bij en verpats ik die, of ik neem een simonly.
Begin september mag ik verlengen, maar zoals 't er nu naar uit ziet, houd ik deze gewoon. Misschien neem ik er wel zo'n superdeluxe nieuwe toestel bij en verpats ik die, of ik neem een simonly.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb een iPhone en een Samsung gehad, en ik zou echt voor samsung galaxy gaan. Ik vraag me ook wel af waarop mensen die tussen deze twee voor iPhone kiezen dat op baseren? Er zit niet zo veel verschil in de toestellen maar wel veel verschil in de prijs. En dan vind ik het bestuuringsysteem Android fijner, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
iPhone. Met abonnementen is het ook een kwestie van goed zoeken natuurlijk. Ik heb mijn iPhone met een jaarabonnement en hoefde maar 99 euro voor t toestel neer te leggen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
iPhone. Ik vind hem erg prettig in gebruik.
Gast- Gast
iPhone. Heb nog nooit zo'n fijne telefoon gehad. Alles werkt zoals je wil, alles kan. Erg fijn.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb ook wel het geluk dat ik nog een oud abbo heb. 150 belminuten, 150 berichtjes en onbeperkt internetten voor 29,95.
Ik zou hierna wel weer voor een iphone gaan, zeker, vind het besturigssyteem veel fijner, heel overzichtelijk, alleen jammer dat het tegenwoordig zo duur is, maar dat zijn alle abbo's met internet tegenwoordig..
Ik zou hierna wel weer voor een iphone gaan, zeker, vind het besturigssyteem veel fijner, heel overzichtelijk, alleen jammer dat het tegenwoordig zo duur is, maar dat zijn alle abbo's met internet tegenwoordig..
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Hele lastige, heb twee jaar een hoc met Android gehad, vond m heel fijn. Nu een iPhone en ook die is fijn, net iets fijner omdat ie nooit vastloopt en Android dat wel doet. Qua gebruikgemak zijn ze allebei goed.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb al jaren een samsung en wil niks anders meer. Heb nu de samsung s plus
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik heb een samsung galaxy s2. Ik vind het een erg fijn toestel.
Mijn man heeft de samsung Note. Vergelijkbaak met de galaxy maar dan een slag groter. En een voordeel is dat er een pennetje bij zit. Dat mis ik bij de galaxy wel.
Mijn man heeft de samsung Note. Vergelijkbaak met de galaxy maar dan een slag groter. En een voordeel is dat er een pennetje bij zit. Dat mis ik bij de galaxy wel.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb een Samsung Galaxy S en die bevalt mij goed, hoewel ik nu wel kan merken dat hij wat ouder wordt. Zou eigenlijk wel een Android update kunnen gebruiken, maar die worden voor de S volgens mij niet meer gemaakt.
Heb wel eens met een Iphone gespeeld, maar ik vind dat besturingssysteem minder fijn. En dat je daar zo veel geld voor neer moet tellen vind ik gewoon ronduit belachelijk.
Heb wel eens met een Iphone gespeeld, maar ik vind dat besturingssysteem minder fijn. En dat je daar zo veel geld voor neer moet tellen vind ik gewoon ronduit belachelijk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mobiele telefoon
» Mobiele telefoon vraag
» Aanrader mobiele telefoon?
» Verzekering bij mobiele telefoon
» Is jouw mobiele telefoon verzekerd?
» Mobiele telefoon vraag