Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanrader mobiele telefoon?

+5
Zwerver
Cheesegirl
ExpressoB
Blond
Esther
9 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 3 Empty Re: Aanrader mobiele telefoon?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:56

Esther schreef:Nou mijn Galaxy S is binnen hoor! En mijn hemel wat wennen zeg! Hij ziet er megamooi, groot en luxe uit smile Maar ik moet echt wennen aan de touch en ik had al 3 oproepen gemist omdat ik niet wist hoe ik 'op moest pakken' Embarassed Maar ligt inderdaad wel 'kwetsbaar' in je handen (ben nu al bang dat ik hem laat vallen!) en ik ben ook al even op internet geweest en dat aardig snel moet ik zeggen! Geen last van de 'slechte' android, foto's zijn heel helder (Het is net een fototoestel 👅) en ik moet vast nog heeel veel uitvinden! Enige minpuntje is dat, mocht ik hem houden, mijn bankrekening pijnlijk slinkt 👅
Moet je niet doen, daar is m`n collega ook al achter gekomen.. laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Esther do 10 feb 2011 - 4:18

_Donnaa: Nee dat lijkt mij inderdaad niet handig hihi maar wat heeft je collega gedaan? Heeft ze nu een andere telefoon of?

Wc-eend / Carola589: Hebben jullie hier geen last van? En wat voor hoesje is dat die jullie hebben? *Ik ga nu ook even zoeken*

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11

Bericht  Cheesegirl do 10 feb 2011 - 6:03

Ik heb wel een hoesje om mijn telefoon, maar die zit er niet omheen als ik hem gebruik.
Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 3 Img
Dit hoesje heb ik, als je dan aan het 'touwtje' trekt komt de telefoon omhoog. Werkt echt heel handig!
Ik heb wel van die stickers liggen die je op je scherm kunt plakken, maar die vind ik eigenlijk niet zo fijn.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 6:31

Esther schreef:_Donnaa: Nee dat lijkt mij inderdaad niet handig hihi maar wat heeft je collega gedaan? Heeft ze nu een andere telefoon of?

Zijn schoonzus liet 'm stuiteren op de stenen vloer, hij had de telefoon toen 2 dagen.. Laughing

Hij werkt nog steeds met het kapotte scherm, want als hij de telefoon opstuurt dan issie 'm sowieso 3 weken kwijt en hij kan niet meer zonder.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Zwerver do 10 feb 2011 - 7:27

Ik heb een siliconen hoesje erom heen. Steeds mijn telefoon uit een hoesje halen vind ik te veel moeite. Aanrader mobiele telefoon? - Pagina 3 C0OvjFS4QjUhwS5SH2H3xw==
Ik heb gewoon een zwarte
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn do 10 feb 2011 - 7:34

Carola589 schreef:Ik heb wel een hoesje om mijn telefoon, maar die zit er niet omheen als ik hem gebruik.
Dit hoesje heb ik, als je dan aan het 'touwtje' trekt komt de telefoon omhoog. Werkt echt heel handig!
Ik heb wel van die stickers liggen die je op je scherm kunt plakken, maar die vind ik eigenlijk niet zo fijn.

Zo een heb ik ook om mijn telefoon heen, maar die gebruik ik alleen als ik mijn telefoon in mijn tas heb op het werk, haha. Normaal heb ik hem in mijn broekzak en dan is dat echt niet handig als ik muziek wil luisteren! In m'n tas vind ik het wel handig, krijg ik dan tenminste geen krassen smile
Heb trouwens wel een heel andere telefoon hoor, maar ach.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Cheesegirl do 10 feb 2011 - 7:51

Die jij hebt vind ik ook leuk WC-eend, maar vind het ook wel prettig dat er om de voorkant iets heen zit als ik hem in mijn tas heb.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 8:15

Carola589 schreef:Ik heb wel een hoesje om mijn telefoon, maar die zit er niet omheen als ik hem gebruik.
En hier heb je levenslange garantie op! Vrij duur in aanschaf maar ze zijn geweldig. Ik heb de witte versie.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 8:20

Ik ben ook aan het kijken voor nieuwe telefoon, alleen wil wel prepaid en vraag me af hoe dat dan zit met bijv. een BB? kan ik daar ook mee internetten en pingen als ik prepaid heb?

Gast
Gast

Bericht  Zwerver do 10 feb 2011 - 10:13

Anousch schreef:Ik ben ook aan het kijken voor nieuwe telefoon, alleen wil wel prepaid en vraag me af hoe dat dan zit met bijv. een BB? kan ik daar ook mee internetten en pingen als ik prepaid heb?
Je hebt bij vodafone geloof ik wel prepaid met een BB abbotje erbij. Hoe dit precies zit weet ik niet. Je kan natuurlijk ook los je bb kopen en dan een sim only erin gooien. Met BB internet. Niet echt prepaid maar ja.

Echt prepaid prepaid heb je niks aan je telefoon. Je moet speciaal BB internet hebben wil je kunnen pingen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:24

Okee danku voor de info haha.

Gast
Gast

Bericht  Esther do 10 feb 2011 - 23:38

Oke ik ga hem terug sturen Embarassed Vind hem echt geweldig mooi, internet is heel snel en ik kan eindelijk alles fatsoenlijk lezen, de fotokwaltieit is top (net een fototoestel). Bijna de perfecte telefoon alleen vind ik het typen met touch zo vreselijk irritant, het gaat langzaam en je typt vaak letters tegelijk en daarnaast vind ik hem té kwetsbaar in mijn handen liggen dus deze twee 'minpuntjes' maakt voor mij dat ik hem morgen terug stuur. Ik ga nu even verder kijken want ik wil wel graag een groot scherm met qwerty toetsenbord dus waarschijnlijk ga ik de HTC Desire Z bestellen. Of hebben jullie nog andere adviezen? smile

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Zwerver vr 11 feb 2011 - 0:09

Wow dat meen je!! Wat zonde joh. En swypen dan? Dat vind ik trouwens niks. Ik heb ook gewoon een standaard toetsenbordje. Daar kan je ook nog uit kiezen he?
Typen kan ik ook niet goed. Als ik typ maar ik onwijs veel typfouten.

Nisschien blackberry torch? Zelf heb ik niks met htc. Samsung wave.met uitschuifbare toetsenbord?
Ik internet nu wel met mjjn samsung. Wel moet je er aan wennen hoor. Dat hele toucscreen en typen. Ik kan nu reselijk typen. Eerder moest ik continu verbeteren
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis vr 11 feb 2011 - 0:28

Zo snel moet je niet opgeven joh! Het is even wennen! Ik heb een HTC Wildfire en op het begin kon ik dat ding wel uit het raam gooien als ik weer een fout typte. Maar oefening baart kunst. Als je 'm verder fijn vindt, zou ik 'm echt niet terugsturen. Just my two cents.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Esther vr 11 feb 2011 - 0:30

Gelukkig heb ik nog niks betaald Wink Maar ik heb gisterenavond even geswypt en dat was inderdaad vreselijk onhandig! Het gewoon standaard toetsenbord vind ik ook onhandig omdat mijn handen 'te klein' zijn om hem te kantelen en dan te typen en als ik hem gewoon heb typ ik vaak 2 letters tegelijk of de verkeerde inderdaad wat jij ook hebt!

Blackberry Torch heb ik ook naar gekeken maar die vind ik te groot, te lomp. Niet echt mijn ding en ik heb ook nog even naar de Samsung Wave S5330 gekeken maar die is minder in kwaliteit (resolutie is minder, beeld is veel kleiner, camera is minder) en dat zijn toch wel dingen die ik belangrijk vind. Ik heb ook nog nooit een HTC gehad maar deze komt goed overeen met de Galaxy. Ik heb hem trouwens besteld bij de neckermann want bij bol moest ik nou via iDeal betalen. Morgen word hij bezorgd en we zullen zien!

IrmaLaPoes: Ergens geef ik je gelijk maar ik ga geen telefoon kopen van bijna 500,- als ik er niet helemaal tevreden mee ben smile

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Cheesegirl vr 11 feb 2011 - 2:52

Jammer dat de telefoon niet bevalt, wel prettig dat je hem gewoon terug kunt sturen!
Ik moest in het begin ook wel erg wennen aan het touchscreen hoor, maar nu kan ik niet meer zonder.
Succes met het kiezen van een andere!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  ExpressoB vr 11 feb 2011 - 4:41

ZachtCookie schreef:
ExpressoB schreef:
ZachtCookie schreef:
ExpressoB schreef:ik heb een Nokia 5230 voor je in de aanbieding, helemaal gloedje nieuw! Doos zit zelfs nog verzegeld.
Kunt er elk gewenste simkaart in doen en je kunt ermee op internet.

http://www.nokia.nl/ontdek-alle-toestellen/alle-toestellen/nokia-5230

met auto houder, 2 gekleurde achterkantjes, oordopjes, oplader en extra geheugenkaartje

Wat vraag je daar voor dan?

voor 80 euro mag die weg...

Hoe ziet hij er verder uit enzo?

het is de zwart/grijzige versie met 2 gekleurde achterkantjes een paarse en een blauwe en alle bijbehorende assecoires. Hij is dus gloedje nieuw, in een verzegelde doos nog
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Susan vr 11 feb 2011 - 5:04

Ik vind Swype juist geweldig, echt een heel groot voordeel van de Samsung Galaxy S.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Esther vr 11 feb 2011 - 6:45

Susan: Ow echt? Ik vond/vind dat zo onhandig. Het deed mij een beetje denken aan zo'n tekenbord 👅

Ik hoop zo dat de HTC Desire Z mij wel gaat bevallen!

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Zwerver vr 11 feb 2011 - 9:32

Ik ben weer een eigenaar van een Blackberry haha. Ik heb mijn Galaxy verkocht smile ook omdat ik er niet op kan typen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl vr 11 feb 2011 - 9:33

wc-eend schreef:Ik ben weer een eigenaar van een Blackberry haha. Ik heb mijn Galaxy verkocht smile ook omdat ik er niet op kan typen
Haha, grappig! Voor hoeveel heb je hem kunnen verkopen?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver vr 11 feb 2011 - 10:13

Carola589 schreef:
wc-eend schreef:Ik ben weer een eigenaar van een Blackberry haha. Ik heb mijn Galaxy verkocht smile ook omdat ik er niet op kan typen
Haha, grappig! Voor hoeveel heb je hem kunnen verkopen?
390 ! :shock: En hij is al een half jaar oud !
Toen iemand dat zei, wilde ik zo snel mogelijk verkopen hahaha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Esther vr 11 feb 2011 - 11:00

Wc eend: Zow dat heb je goed gedaan! Was vast iemand die hem héél graag wou smile! Ik vind de blackberry ook wel wat hebben alleen vind ik het schermpje zo klein.

Esther
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 11:02

Esther schreef:Wc eend: Zow dat heb je goed gedaan! Was vast iemand die hem héél graag wou smile! Ik vind de blackberry ook wel wat hebben alleen vind ik het schermpje zo klein.

Lang leven zoomen Very Happy Ik vind 't echt meevallen, het beeldscherm van de BB vind ik echt geweldig, zo helder! Ik vind 't echt geen gebrek of minpunt, het scherm. En 't typt echt supermakkelijjk en snel!

Gast
Gast

Bericht  Oasis vr 11 feb 2011 - 11:15

Jaloers! Ik vond er trouwens geen een op Marktplaats voor die prijs (in de buurt) cry:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: