Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jouw mobiele telefoon verzekerd?

+13
Raindrop
Marin
Blond
Serena
Kqip
Happydobby
Atelier Madame
Siem
Suus
Rev3rie
girli
Rush
PluDan
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is jouw mobiele telefoon verzekerd? Empty Is jouw mobiele telefoon verzekerd?

Bericht  PluDan wo 14 dec 2011 - 23:48

Wat voor mobiele telefoon heb jij en heb je hem verzekerd en waarom?
Ik krijg morgen een nieuwe telefoon en zit eraan te denken om hem te verzekeren.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw mobiele telefoon verzekerd? Empty Re: Is jouw mobiele telefoon verzekerd?

Bericht  Rush wo 14 dec 2011 - 23:52

Nee. Als er iets stuk is breng in 'm wel naar de Turk of koop ik een nieuwe.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Is jouw mobiele telefoon verzekerd? Empty Re: Is jouw mobiele telefoon verzekerd?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 23:56

Nee ik heb nog een Nokia uit het jaar 0 van 50 euro nieuwwaarde. Mijn vriend heeft een iPhone en die is wel verzekerd en dat bleek ook heel nuttig, want dat ding was een half jaar geleden stuk (hij had 'm toen een jaar geloof ik) en toen heeft 'ie zonder problemen een nieuwe gekregen.

Gast
Gast

Bericht  girli wo 14 dec 2011 - 23:59

Nee, maar met mijn vooroorlogse telefoon is dat ook niet nodig.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Rev3rie do 15 dec 2011 - 0:03

Vergeet-me-nietje schreef:Nee ik heb nog een Nokia uit het jaar 0 van 50 euro nieuwwaarde. Mijn vriend heeft een iPhone en die is wel verzekerd en dat bleek ook heel nuttig, want dat ding was een half jaar geleden stuk (hij had 'm toen een jaar geloof ik) en toen heeft 'ie zonder problemen een nieuwe gekregen.

Hoeveel kost eigenlijk zo'n Iphone verzekeren? Over 2 maanden mag ik ook weer nieuwe mobiel uitkiezen en ben ik wel benieuwd naar.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Suus do 15 dec 2011 - 0:03

Ik heb een nokia n8 en heb hem niet verzekerd, vind een verzekering veel te duur. Als 'ie stukgaat heb ik pech, ik heb nog wel een reserve liggen. Heb 'm trouwens een keer heel hard op een stenen ondergrond laten vallen (door mijn eigen onhandigheid) en was bang dat mijn scherm dat niet had overleefd, maar er zit nog geen barstje in Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Siem do 15 dec 2011 - 0:05

girli schreef:Nee, maar met mijn vooroorlogse telefoon is dat ook niet nodig.

+1

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Rev3rie do 15 dec 2011 - 0:07

Edit: Ik heb mijn Blackberry Bold niet verzekerd. En het is ook niet nodig geweest. Hij is al zooo vaak gevallen (zelfs van de trap af op mijn werk) en hij is nog heel en werkt perfect! Stevig ding dus laughcry
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 0:08

Ja, Iphone4

Gast
Gast

Bericht  PluDan do 15 dec 2011 - 0:09

Wat kost het eigenlijk in de maand om je mob te laten verzekeren?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 15 dec 2011 - 0:11

Ik vind het vooral een nadeel dat je met die smartphones vaak een voor oorlogs leentoestel krijgt, of helemaal geen leentoestel als je je smartphone moet laten repareren. Omdat je je met een smartphone overal voor moet registreren, kunnen ze vaak geen gelijkwaardig toestel als leentoestel doen.

En je bent je telefoon vaak lang kwijt.

Een collega van me had zijn iPhone ook laten vallen, `s middags naar de Turk en `s avonds was die klaar, nieuw scherm erin, €100 ofzoiets. Opsturen etc had hem dik 2 weken gekost. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 0:13

Rev3rie schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:Nee ik heb nog een Nokia uit het jaar 0 van 50 euro nieuwwaarde. Mijn vriend heeft een iPhone en die is wel verzekerd en dat bleek ook heel nuttig, want dat ding was een half jaar geleden stuk (hij had 'm toen een jaar geloof ik) en toen heeft 'ie zonder problemen een nieuwe gekregen.

Hoeveel kost eigenlijk zo'n Iphone verzekeren? Over 2 maanden mag ik ook weer nieuwe mobiel uitkiezen en ben ik wel benieuwd naar.
Geen idee om eerlijk te zijn. Kan 't m'n vriend vanavond wel ff vragen.

Gast
Gast

Bericht  PluDan do 15 dec 2011 - 0:14

Dat is misschien wel zo Rush.
Maar de vriendin was laatst in Londen en daar was haar gloednieuwe samsung gejat, maar ze heeft toch maar mooi een nieuwe telefoon weer gekregen, dezelfde laughcry .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 15 dec 2011 - 0:21

PluDan schreef:Dat is misschien wel zo Rush.
Maar de vriendin was laatst in Londen en daar was haar gloednieuwe samsung gejat, maar ze heeft toch maar mooi een nieuwe telefoon weer gekregen, dezelfde laughcry .
Ja, maar dat is logisch als je een goede diefstal verzekering hebt. De meeste verzekeringen zijn toch vooral voor reperaties en dan zijn er nog heel veel kleine lettertjes.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 0:29

Is met mijn telefoon niet nodig, denk niet dat ik bang hoef te zijn dat mensen die gaan jatten, en mn Nokia overleeft oorlogen dus wat dat betreft hoef ik ook niet bang te zijn :P Hij was maar ook 15 euro maar ben er echt zo blij mee!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 0:32

Ik heb een Iphone en heb 'm niet verzekerd. Ik heb altijd het idee dat heel veel dingen er buiten vallen, dus dat je alsnog een dikke smak geld moet betalen. Mijn Iphone is nu 2 keer gevallen met 2 keer glas in lood. Via internet kon je een nieuw schermpje incl touchscreen voor 30 euro bestellen en een gereedschapskitje. Binnen 10 minuten gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 15 dec 2011 - 0:32

PluDan schreef:Dat is misschien wel zo Rush.

Als je een reisverzekering hebt, dekt die deze diefstal ook..

Ik heb mijn telefoon nog nooit verzekerd, is tot nu toe *afkloppen* ook nog nooit nodig geweest. Mijn telefoon werd 2 jaar geleden gejat op vakantie op het strand, kreeg van de reisverzekering nog de resterende maanden abonnement (was nog bijna een jaar dus kreeg 150 euro) terug, waar ik een gelijkwaardige telefoon voor terug kon kopen.

Ik zou heel goed berekenen wat je kwijt bent voor de verzekering per maand, stel het is 5 euro dan is het voor 2 jaar toch 120 euro. Voor dat geld heb je natuurlijk geen nieuwe iphone, maar wel al een groot gedeelte van een galaxy ace of htc wildfire.. kortom het is ook wel afhankelijk van je telefoon.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Happydobby do 15 dec 2011 - 0:32

Nee niet verzekerd, kost al gauw 10 euro per maand ofwel 120 per jaar.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Kqip do 15 dec 2011 - 0:49

Nee, 1x gedaan en daarna nooit meer. Vind het niet echt nodig meer en vaak komt er ook nog eigen risico bij etc.. als ie kapot is dan zal ik een goedkoop simlockvrij toestel halen en het daar mee moeten doen.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Serena do 15 dec 2011 - 1:01

Nee, heb ook niet zo'n hele luxe telefoon, al is het ook geen vooroorlogs ding meer. Maar bij dat soort verzekeringen heb ik (wat al is gezegd) het idee dat er nog heel veel buiten valt. En de dingen die erin vallen zou je normaal ook vergoed krijgen door garantie of je inboedel/reisverzekering.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 1:02

Nee, beetje zonde voor een simpele telefoon van 40 euro.Wink

Gast
Gast

Bericht  Blond do 15 dec 2011 - 1:04

Nee, ik heb een Nokia 5800 van twee en een half jaar oud, die heeft een dagwaarde van nul. Een collega van mij had zijn IPhone wel verzekerd, voor 10 euro per maand. Vind het nogal een bedrag.. (in vergelijking, ik betaal maar 11,25 per maand voor m'n gsm).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Marin do 15 dec 2011 - 1:14

Ja via T Mobile bij Pro Assist. Ik ben er tevreden over, ik heb al 2 x er gebruik van gemaakt toen m'n telefoon kapot was en beide keren gewoon een heel nieuw toestel gekregen! Ik heb een iPhone trouwens.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Raindrop do 15 dec 2011 - 1:28

Ik heb een smartphone en die is niet verzekerd.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 3:29

Sinds mijn telefoon 10 jaar geleden gestolen is nadat ik 'm 1 week had en toen niet verzekerd was, doe ik het nu altijd, mijn telefoon verzekeren. Heb nu een blackberry en over 2 maanden een iPhone 4s, en zal die dan ook weer laten verzekeren. Zou toch niet 'lekker zitten' als ik het niet zou doen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: