Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstmarkt Dusseldorf

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kerstmarkt Dusseldorf Empty Kerstmarkt Dusseldorf

Bericht  love vr 14 dec 2012 - 6:14

Ik ga morgen van 10:00 tot 20:00 naar de kerstmarkt in Dusseldorf , maar om nou al die tijd
daar te gaan lopen word wel wat teveel van t goede Kerstmarkt Dusseldorf 394967.
Nu was mijn vraag , hebben ze er ook de bekende winkels ala only/vero moda/h&m en zit de kerstmarkt een beetje in de buurt van de winkels?
Las wel dat ze er Chanel etc hebben zitten, maar dat valt buiten het budget Kerstmarkt Dusseldorf 3079029344

Dus kom maar op met de tips Laughing
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstmarkt Dusseldorf Empty Re: Kerstmarkt Dusseldorf

Bericht  Kruidkoek vr 14 dec 2012 - 7:36

Mijn vriend en ik zijn 3 weken geleden een weekend naar Dusseldorf geweest en de kerstmakt(en) bezocht. Het is niet 1 grote kerstmarkt maar 4 (kleine) pleintjes een stuk uit elkaar met veel hetzelfde, ik vond het wat tegenvallen.

Wij hebben overnacht in het Swisotel (adres Reinallee 1) daar schuin achter/voor zat een enorm grote shoppingmall van 3 lagen. Wij hebben daar ook een hele ochtend/middag geshopt, tijd vloog om. Veel verschillende winkels, aparte boetiekjes maar ook ketens van Vera Moda, H&M, C&A enz enz. Die kan ik je echt aanraden. Verder heb je in Dusseldorf zelf ook een lange winkelstraat, weet zo even de naam niet meer maar die staat bekend als de PC Hooftstraat van Dusseldorf, erg duur allemaal maar wel leuk om te kijken.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstmarkt Dusseldorf Empty Re: Kerstmarkt Dusseldorf

Bericht  love vr 14 dec 2012 - 9:36

Ooh die shoppingmall is die een beetje makkelijk te vinden vanaf de kerstmarkten ?
Ja ik zit er een beetje mee dat zo lang de tijd heb van 10:00 t/m 20:00 Kerstmarkt Dusseldorf 394967
ben dr bang voor dat ik naar 4 uur wel beetje uitgekeken ben daar Kerstmarkt Dusseldorf 253468018
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstmarkt Dusseldorf Empty Re: Kerstmarkt Dusseldorf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum