Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dusseldorf

4 plaatsers

Ga naar beneden

Dusseldorf Empty Dusseldorf

Bericht  MacLiberty vr 19 apr 2013 - 18:48

Hi dames,

Ik ben van plan om in de zomer naar Dusseldorf te gaan. Hebben jullie nog tips? En zijn de winkels op zondag open? Ik lees vaker dat beauty spullen goedkoop zijn in Duitsland. Is het echt de moeite waard? Dan word ik wel heel blij namelijk. Very Happy

MacLiberty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 52
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dusseldorf Empty Re: Dusseldorf

Bericht  Middleme vr 19 apr 2013 - 20:27

Ik ben in december 2011 naar Düsseldorf geweest, op een zondag, en toen waren niet alle winkels open.... Ik had nou niet echt het idee dat de prijzen zoveel verschilden als in Nederland.

Ben toen alleen in de stad geweest (kerstmarkt) en de winkels waren oké maar niet super speciaal ofzo.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dusseldorf Empty Re: Dusseldorf

Bericht  Monte vr 19 apr 2013 - 20:48

Beautyspullen zijn echt veel goedkoper in duitsland. Ik ga binnenkort naa kleve en ga zeker een hoop kopen. Om een voorbeeld te noemen, zonnebrand van nivea is hier rond de 15,16,17 euro daar van 6t/m 9. En bijv douchegel van dove hier 3,60, daar 1,60.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dusseldorf Empty Re: Dusseldorf

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 17:49

Ik vind het ook altijd leuk shoppen in Duitsland, ben daar meestal wel 1 keer per jaar maar bij de grens van Zwitserland dus weet qua prijzen niet hoe het in Düsseldorf is. Weet alleen dat ik de shampoo daar idd goedkoper vind (John Frieda). Was ooit 1 keer in Düsseldorf en vond het leuk voor een weekend maar heb daar verder niet gewinkeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dusseldorf Empty Re: Dusseldorf

Bericht  rapa nui di 23 apr 2013 - 9:48

Wanneer ga je trouwens? en wat voor soort tips zoek je? Ik ga eind juni nog 3 dagen naar Düsseldorf dus weet daarna wel meer. Ben er nu alleen maar 1x geweest tijdens een kerstmarkt, wel veel winkels.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dusseldorf Empty Re: Dusseldorf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum