kerstmarkt
+9
M@niek
Error
Marin
Lejow
TukTuk
rapa nui
Raindrop
RioolSpook
duckie
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
kerstmarkt
Is een kerstmarkt echt leuk? En wat moet ik me er bij voorstellen? En waar is dan een leuke kerstmarkt om naar toe te gaan?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: kerstmarkt
Ja, ik vind het echt heel leuk! Oberhausen vond ik leuk. En dan vooral omdat je daar ook een groot winkelcentrum bij hebt zitten.
En Berlijn vond ik ook wel leuk, alleen heb je daar meer verschillende kleintjes zitten.
En Berlijn vond ik ook wel leuk, alleen heb je daar meer verschillende kleintjes zitten.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben vorig jaar naar de kerstmarkt in Oberhausen geweest en dit jaar staat het weer op de planning
Het grote winkelcentrum wat er bij ligt maakt het extra leuk, zo kan je je prima een hele dag vermaken.
In Valkenburg heb je ook een kerstmarkt in de grotten, dat was ook wel leuk maar 1 keer vond ik wel genoeg.
Het grote winkelcentrum wat er bij ligt maakt het extra leuk, zo kan je je prima een hele dag vermaken.
In Valkenburg heb je ook een kerstmarkt in de grotten, dat was ook wel leuk maar 1 keer vond ik wel genoeg.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Je vind een kerstmarkt leuk of je vind het verschrikkelijk. Ik vind het leuk om er rond te struinen en vooral heel veel dingen te proeven/te eten en te drinken: knoflookchampignons, vleesspiezen, reibekuchen, gepofte kastanjes etc. etc. Echt een vreetdag. Ik koop er eigenlijk verder nooit veel omdat het vaak van die dingen zijn waar je toch niets mee doet. Ik vind de combinatie van een stadscentrum met een markt leuk, zodat je niet alleen maar kerstmarkt hebt, en het leukste vind ik om er een overnachting bij te hebben omdat het 's avonds verlicht is en ook gezelliger is op de markt. Oberhausen vond ik de eerste keer wel de moeite waard ook ivm het winkelcentrum maar 2 jaar geleden was het op een zaterdag zo druk dat ik er echt wat claustrofobisch van werd en de snelste uitgang maar heb opgezocht, je moest echt in file door de winkels.
Keulen vond ik een aanrader, Münster ook en beide vanwege de combinatie met de oude stad, Düsseldorf leuk vanwege de combinatie met de chique winkelstraten. Dit jaar ga ik denk ik naar Osnabrück.
Keulen vond ik een aanrader, Münster ook en beide vanwege de combinatie met de oude stad, Düsseldorf leuk vanwege de combinatie met de chique winkelstraten. Dit jaar ga ik denk ik naar Osnabrück.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind het leuk! Wij gaan al jaren naar Keulen, erg leuke kerstmarkt! We slapen dan altijd in het Mecure hotel (Köln west) (Vroeger Novotel), goedkoop, wel buiten het centrum, maar vlak bij de tramhalte, zodat je binnen no-time in het centrum bent.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik vond oberhausen dus echt tegenvallen.
Het winkelcentrum was leuk, maar van de markt had ik heel iets anders verwacht.
Ik dacht dat er kraampjes zouden staan met kerstballen, slingers, stalletjes enz enz enz enz.
Nou.. 99% was vreten vreten en nog meer vreten en dan hier en daar nog een kraampje met iets anders.
Ik dacht dat er kraampjes zouden staan met kerstballen, slingers, stalletjes enz enz enz enz.
Nou.. 99% was vreten vreten en nog meer vreten en dan hier en daar nog een kraampje met iets anders.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij gaan misschien nog dagje naar Keulen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lejow schreef:Ik vond oberhausen dus echt tegenvallen.
Dat is op veel kerstmarkten volgens mij zo. In de stad waar ik woon is ook een kerstmarkt en daar is het ook zo. Ze overdrijven wel met al dat eten..
Raindrop- Ratel
Ik vond Oberhausen ook tegenvallen, vond Keulen daarin tegen wel heel erg mooi. Misschien komt het ook doordat ik jaarlijks wel vaker gewoon in Oberhausen kom om te winkelen dat ik daarom Centro daar al kende.
Keulen vind ik een hele mooie stad ook
Keulen vind ik een hele mooie stad ook
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Wij gaan al weer heel wat jaartjes naar Dusseldorf. Zeer leuke kerstmarkt (met ook veel eten) en ook erg leuke stad om te winkelen (vooral die grote kaufhausen).
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben naar dusseldorf geweest en had me er wellicht wat teveel.bij voorgesteld. Vond veel van t zelfdr. Heb t overgens wel erg leuk.gehad ( de,stad, ff iver de markt,lekker uit eten en lekkere drukte)de sfeer was er prima!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb net een dagje kerstmarkt naar Dortmund geboekt. Heel oubollig een dagtocht met de bus maar heeft wel als voordeel dat we in onze woonplaats kunnen opstappen, op de kerstmarkt of in de stad een gluhwein en een biertje kunnen pakken en niet met een mileusticker of winterbanden voor de auto zitten. Gaan op 15 december dus duurt nog even maar ik heb er wel weer zin in.
rapa nui- Kletskop
Kun je ook op zondag naar een kerstmarkt?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Kun je ook op zondag naar een kerstmarkt?
Ja, maar winkels zijn dan niet altijd open natuurlijk. Kijk anders op www.kerstmarkten.nl daar staan ook openingstijden van Duitse kerstmarkten op en ook de koopzondagen.
rapa nui- Kletskop
Daarom vroeg ik het idd ook, dank je!rapa nui schreef:sanne-84 schreef:Kun je ook op zondag naar een kerstmarkt?
Ja, maar winkels zijn dan niet altijd open natuurlijk. Kijk anders op www.kerstmarkten.nl daar staan ook openingstijden van Duitse kerstmarkten op en ook de koopzondagen.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Lejow schreef:Ik vond oberhausen dus echt tegenvallen.
Ik ben gister naar die kerstmarkt geweest in Oberhausen (bij Centro) en ik vond dat er toch best veel kerstversieringen te koop waren hoor! Van mij hoeft er niet zoveel kerstversiering verkocht te worden dus misschien vind jij het nog weinig haha.
Er waren wel heel veel kraampjes met eten, dat mocht van mij wel minder. De volgende keer wil ik ook graag naar een andere kerstmarkt.
Raindrop- Ratel
Ik ben gisteren ook naar de Kerstmarkt in Oberhausen geweest bij CentrO.
Het was leuk en gezellig, maar het werd na 12 uur echt hysterisch druk!
We konden daarna echt niet meer winkelen, overal lange rijen en super druk.
Je kon er niet doorheen komen!
Het was leuk en gezellig, maar het werd na 12 uur echt hysterisch druk!
We konden daarna echt niet meer winkelen, overal lange rijen en super druk.
Je kon er niet doorheen komen!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Dan is het misschien anders als vorig jaar, of heb ik vorig jaar met mijn neus gekeken
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij hebben besloten dat wij 16 december ook naar Oberhausen. Ben erg benieuwd. Alleen is het wel een dikke 2 uur rijden, maarja dat moeten we al gauw als wij vanaf hier naar een kerstmarkt in Duitsland willen.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Voor ons geen kerstmarkt in duitsland helaas. In duitsland zijn winterbanden verplicht en die hebben wij niet. Heel misschien gaan we met de bus maar dat weten we nog niet.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: