Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

+10
Fayebella
TukTuk
Fred
Shadowfax
luisa
Tullow
Travelgurly
Caro
Zora
xxDila
14 plaatsers

Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  xxDila do 14 jul 2011 - 8:42

Hai meiden!

Vraagje, morgen vlieg ik vanaf Weeze naar Milaan. Nu weet ik dat Weeze al goedkoop is met parkeren, maar ik als "zuiniger Nederlander" vraag me nu af kan het nog goedkoper? :P

Dus heeft iemand misschien een goede tip voor mij?

Groetjes,
xxDila
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Zora do 14 jul 2011 - 8:56

Hoe bedoel je nog goedkoper? Weeze is echt een beetje niemandsland. Een heel groot oud vliegveld in een bos, met pas heel veel verder een dorpje. Er zijn duurdere parkeerplaatsen en minder dure. Volgens mij betaalden wij voor een week 40 euro.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  xxDila do 14 jul 2011 - 10:04

Njaaa, ik dacht wellicht kan het nog goedkoper & ik wist niet dat weeze ergens in het bos lag
:P

Laat maar zakken!!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Caro do 14 jul 2011 - 20:48

hahaha inderdaad! Weeze ligt écht in een oud militair doprj. Uitgestorven, ver van de bewoonde wereld en niks in de buurt :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Travelgurly do 14 jul 2011 - 20:57

Sper luchthaven Weeze!
Wji hadden en park en Fly geboekt. We reden met de auto voor de terminal... daar wachtte iemand op ons, ff wat papierwerk tekenen, sleutels overhandigen en hij zet je auto op een parkeerplek net erbuiten.
Ideaal! en terug, als je bij de bagageband staat en je auto staat weer voor de deur!
wij betaalde voor 5 dagen geloof ik 26,-
als je wilt wten waar let me know. google ik t weer ff, ben de naam kwijt namelijk.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Tullow vr 15 jul 2011 - 3:55

Je hebt in je topicnaam Weeze (Düsseldorf) staan, maar Weeze is echt geen Düsseldorf! Düsseldorf is weer een aparte luchthaven. Je moet echt letten op Weeze/Niederrhein. Ik heb al zo veel mensen gesproken die naar de verkeerde luchthaven zijn gegaan en hun vlucht hebben gemist!
Heb je geboekt bij Ryanair?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  luisa vr 15 jul 2011 - 5:13

Maar zo wordt het vliegveld van Weeze toch genoemd? Weeze (dusseldorf), zo staat het dacht ik wel op site van ryanair enzo aangegeven. Net zo als het vliegveld waar ryanair op vliegt in Bergamo ligt, niet in Milaan dus.
Als je dan naarvliegveld Dussedorf gaat is dat niet echt slim nee.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Shadowfax vr 15 jul 2011 - 5:15

.


Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax
Shadowfax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Fred za 16 jul 2011 - 2:54

Laatst ook gevlogen via Weeze. Al gingen wij met de taxi. Weeze ligt niet heel ver van hier af. Een half uurtje rijden en dan zijn we er al. Fijn klein vliegveldje. Alleen het lopen op de startbaan en daar wachten buiten na het inchecken was niet echt fijn. Ik weet niet of je als het regent je daar dan ook buiten moet wachten want dan is het wel minder fijn.

Efin, terugreis stond in iedergeval op vliegveld Malaga geen Weeze aangegeven maar Niederrhein aangegeven. Dus het is wel opletten op vliegvelden elders.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 4:39

Vroeger heette het inderdaad Niederrhein.. Tegenwoordig "Dusseldorf Weeze".

Weeze Airport wordt aangegeven op de borden.. (volgens mij staat er bijna nergens meer 'Niederrhein' bij het vliegveld zelf)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Zora za 16 jul 2011 - 4:46

In mei moesten wij vanuit Italië wel met het vliegtuig richting Niederrhein. Was wel even 'huh?? oh jaaa" Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  TukTuk za 16 jul 2011 - 4:46

Ik betaalde 38 euro voor 3,5 dag, was op P2, de goedkoopste parkeerplaats van het vliegveld.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 22:07

Duh, Schiphol ligt ook niet in Amsterdam :P. Al is het wel zonde als je echt naar Düsseldorf rijdt ja haha! Dat Park & Fly klinkt wel ideaal trouwens! Maar ik vlieg nooit vanaf Weeze Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Fayebella zo 17 jul 2011 - 9:00

Zo groot is Weeze nu ook weer niet, als je daar op lang parkeren parkeert, dan ben je nog binnen 5 a 10 min lopen in de terminal.
Je kunt het vergelijken met Eindhoven.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 8:10

Als je wil parkeren op lang parkeren, is het dan nodig om te reserveren? We gaan laatste weekend van augustus.. we moeten er namelijk om 4 uur sochtends zijn ofzo, dan heb ik echt geen zin om in paniek geen parkeerplaats te kunnen vinden :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Atelier Madame ma 30 jul 2012 - 2:24

Atelier Madame schreef:Als je wil parkeren op lang parkeren, is het dan nodig om te reserveren? We gaan laatste weekend van augustus.. we moeten er namelijk om 4 uur sochtends zijn ofzo, dan heb ik echt geen zin om in paniek geen parkeerplaats te kunnen vinden :shock:

Iemand die een antwoord heeft op dezee vraag? smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Enelya ma 30 jul 2012 - 2:59

Je kunt op het vliegveld van Weeze geen parkeerplaats reserveren. Je hebt P1 en P2. Wij hebben toen op P2 (=goedkoper) geparkeerd en dit was ongeveer 10 minuutjes lopen. Volgens mij is er altijd wel plek, vooral 's nachts.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Twellie ma 30 jul 2012 - 3:16

P2 is 10,50 euro per dag, zowel voor P1 als P2 is reserveren niet nodig.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Snoopy ma 30 jul 2012 - 6:35

Enelya schreef:Je kunt op het vliegveld van Weeze geen parkeerplaats reserveren. Je hebt P1 en P2. Wij hebben toen op P2 (=goedkoper) geparkeerd en dit was ongeveer 10 minuutjes lopen. Volgens mij is er altijd wel plek, vooral 's nachts.

Kan soms nog wel tegen vallen, is soms best druk en moet je goed zoeken, of achteraan gaan staan, daar is altijd wel plaats, maar is iets verder lopen.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Atelier Madame ma 30 jul 2012 - 7:07

Snoopy schreef:
Enelya schreef:Je kunt op het vliegveld van Weeze geen parkeerplaats reserveren. Je hebt P1 en P2. Wij hebben toen op P2 (=goedkoper) geparkeerd en dit was ongeveer 10 minuutjes lopen. Volgens mij is er altijd wel plek, vooral 's nachts.

Kan soms nog wel tegen vallen, is soms best druk en moet je goed zoeken, of achteraan gaan staan, daar is altijd wel plaats, maar is iets verder lopen.
Iets verder Lopen ach ja, dat moet dan maar, wil gewoon zeker weten dat ik niet m'n vlucht mis omdat de parkeerplaats vol is..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Twellie wo 1 aug 2012 - 11:02

Atelier Madame schreef:
Snoopy schreef:
Enelya schreef:Je kunt op het vliegveld van Weeze geen parkeerplaats reserveren. Je hebt P1 en P2. Wij hebben toen op P2 (=goedkoper) geparkeerd en dit was ongeveer 10 minuutjes lopen. Volgens mij is er altijd wel plek, vooral 's nachts.

Kan soms nog wel tegen vallen, is soms best druk en moet je goed zoeken, of achteraan gaan staan, daar is altijd wel plaats, maar is iets verder lopen.
Iets verder Lopen ach ja, dat moet dan maar, wil gewoon zeker weten dat ik niet m'n vlucht mis omdat de parkeerplaats vol is..

Dat verder lopen doet het hem ook niet, het vliegveld is zo klein dat als je je auto in de allerverste uithoek parkeert het minder dan tien minuten extra lopen is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf) Empty Re: Parkeren vliegveld Weeze (dusseldorf)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum