Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mogen katten gebakken vis/lekkerbek?

+2
love
Penélope
6 plaatsers

Ga naar beneden

Mogen katten gebakken vis/lekkerbek? Empty Mogen katten gebakken vis/lekkerbek?

Bericht  Penélope vr 14 dec 2012 - 5:52

Ik heb vanmorgen lekkerbekken op de markt gehaald. Zou de kat hier ook een stukje van mogen? Op internet lees ik allemaal verschillende adviezen.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen katten gebakken vis/lekkerbek? Empty Re: Mogen katten gebakken vis/lekkerbek?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 5:54

Ik haal altijd het buiten laagje er vanaf en geef de binnenkant van bv. kibbeling. Kat smult ervan!

Gast
Gast

Mogen katten gebakken vis/lekkerbek? Empty Re: Mogen katten gebakken vis/lekkerbek?

Bericht  love vr 14 dec 2012 - 6:00

Heb het hier ook al eens geprobeerd... die van mij ruiken er na en lopen verwaand weg Mogen katten gebakken vis/lekkerbek? 394967
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale vr 14 dec 2012 - 6:55

Ik zou het persoonlijk niet doen. Dan kook ik liever een stukje koolvis voor ze of geef ze wat tonijn (op waterbasis, niet olie). Maar hier geef ik ze elk weekend wat Cosma natvoer, dat is bijna pure vis en gewoon goed voor ze Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond vr 14 dec 2012 - 7:09

Mijn kat jatte laatst mijn lekkerbek van mijn bord.

Hij kreeg eerder ook altijd wel een klein stukje, hij vindt het heerlijk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 7:20

Ik denk dat ik eerder gekookte vis zou geven, maar als je alleen het binnenste van de vis geeft, denk ik dat het wel kan.

Gast
Gast

Bericht  Jerry vr 14 dec 2012 - 11:17

Het zal niet vast heel gezond zijn, maar als je 'm een klein stukje geeft, wordt ie niet slechter van (onze kat krijgt soms vanillevla, vast niet goed, maar ze wordt er wild van! :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC vr 14 dec 2012 - 11:34

Zou gewoon het velletje eraf halen, hier eet ze het niet... Kieskeurige eter Rolling Eyes

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: