Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

meubels verankeren aan de muur oid?

+3
Floor
PapillonRose
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  duckie vr 14 dec 2012 - 1:18

wij hebben gister het ikea keukentje in elkaar gezet en nu zit er iets bij om hem aan de muur te bevestigen ivm kantelen als ze er op gaan klimmen ofzo... bij de andere ikea kasten zag ik dit ook al in de beschrijving staan... maar bevestigen jullie dat soort dingen aan de muur? wij hebben de trofast kast ook gewoon los staan en de commode enzo ook we hebben niets aan de muur bevestigd eigenlijk
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty Re: meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 1:22

Nee, ik wil dat gewoon kunnen verplaatsen en niet overal gaten hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty Re: meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  PapillonRose vr 14 dec 2012 - 1:22

Nee, dat doe ik niet. Wel hou ik het goed in de gaten, mocht ze bepaalde meubels wel gaan gebruiken om op te klimmen, dan ga ik wel verankeren aan de muur. Maar hier tot nu toe geen reden om iets te verankeren, dus dat scheelt weer gaten in de muur op vreemde plaatsen.
Wat ik trouwens waarschijnlijk wel meteen ga verankeren in de muur is de halfhoogslaper die ze over een paar maandjes krijgt, gewoon voor de zekerheid.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty Re: meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  Floor vr 14 dec 2012 - 1:23

bij ons zat het ook bij alle slaapkamermeubeltjes. Wij hebben niks aan de muren vast gemaakt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty Re: meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 1:41

nee hoor. hier is maar weinig waar ze op kan klimmen en met het keukentje klettert ze maar een keer om, weet ze ook direct dat dit geen klimtoestel is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty Re: meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  Flower_L vr 14 dec 2012 - 1:54

Ponyo schreef:Nee, ik wil dat gewoon kunnen verplaatsen en niet overal gaten hebben.

dit dus

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty Re: meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  Fearie vr 14 dec 2012 - 10:15

Wij hebben het alleen bij de boekenkast gedaan :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty Re: meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  PiP vr 14 dec 2012 - 10:26

Nee, hebben wij ook nooit gedaan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty Re: meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  ekjir@M za 15 dec 2012 - 3:28

Rejoy. schreef:nee hoor. hier is maar weinig waar ze op kan klimmen en met het keukentje klettert ze maar een keer om, weet ze ook direct dat dit geen klimtoestel is.

Dat is ook mijn idee. M'n vriend vroeg zich al af of die dingen er verzekeringstechnisch bij zitten.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meubels verankeren aan de muur oid? Empty Re: meubels verankeren aan de muur oid?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum