Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vluchttas

+16
smooch
bolus26
Happinaz
Mama Titty
Coco
Shy
Mamsie
tweeling
Muppetje
M@niek
Clapperdie
Jezzie
Tania
Susan
kwak
Paper Crown
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vluchttas  - Pagina 3 Empty Re: Vluchttas

Bericht  Susan vr 14 dec 2012 - 4:36

Misschien had je het ook gewoon toevallig aan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Happinaz vr 14 dec 2012 - 4:40

Susan schreef:Misschien had je het ook gewoon toevallig aan?

Nou inderdaad! Je hebt gelijk, ik heb even mijn dagboekje erbij gepakt!
Ik had een wat langer shirt ingepakt en ik werd ingeleid. De verloskundige zei toen dat het na het inleiden nog wel een paar uur kon duren voor er wat op gang zou komen, tot wel 12 uur.
Alleen ging dat echt heel veel sneller en heb ik mij nooit meer kunnen omkleden! cheers Idea Dank je!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje vr 14 dec 2012 - 4:45

Ik heb onder de douche gestaan in het ziekenhuis, twee minuten, toen kreeg ik persdrang. Ik ben er onderuit gekomen en heb niets meer aangetrokken, kon me op dat moment echt niets schelen, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  smooch vr 14 dec 2012 - 5:25

Ik had van mijn moeder van die grote zwarte boxers gekregen van de zeeman. die draag ik nu nog als ik ga slapen En de broekjes van het ziekenhuis (zaten ook 2 in mijn kraampakket) de eerste paar dagen. Ik had extra van die broekjes gevraagd. Die trok ik dan onder mijn boxer aan zodat alles goed op zijn plek bleef zitten.
Ik had genoeg aan het kraamverband wat ik in mijn kraampakket had.

Voor in het ziekenhuis had ik een leuke nachthemd gekocht bij de Primark maar ik dacht niet aan omkleden toen ik in het ziekenhuis was. Ik had een t-shirt aan en die ging pas uit toen ik mijn dochter op mn borst kreeg.
Nadat ik werd gewassen trok ik mijn nachthemd aan.

Ik had best veel mee Embarassed
Verder had ik een trolley gevuld met 2 paar kleding setjes, toilettas, handdoek, sloffen, badslippers, ondergoed, voedingsbeha, extra warme sokken (werd verteld dat je tijdens de bevalling koude voeten kon krijgen), ochtendjas. camera met extra batterij. Wat te eten en drinken, oplader van mijn telefoon.
Voor mijn vriend had ik deo, tandenborstel en een schoon shirt mee. Mijn vk vertelde dat het soms heel lang kan duren en dat het voor de man ook fijn is als hij wat bij zich heeft voor het geval dat.
Voor mijn dochter had ik haar luiertas mee en daar zaten alle spullen in die voor haar nodig was.

En ik had voedingsbeha's van prenatal maat 75E.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Linda vr 14 dec 2012 - 5:29

Muppetje schreef:Ik heb onder de douche gestaan in het ziekenhuis, twee minuten, toen kreeg ik persdrang. Ik ben er onderuit gekomen en heb niets meer aangetrokken, kon me op dat moment echt niets schelen, haha

Hier hetzelfde. Alleen moest ik nog een hele tijd met persweeen blijven zitten, de vk was te druk. Toen ik eindelijk mocht hoefde ik ook niks aan. Ik had het bloedheet en het boeide me niks dat ik naakt was, haha. Ik vond het achteraf ook wel fijn zo, dochter kon gelijk op m'n blote huid liggen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Blue flower vr 14 dec 2012 - 5:32

Ponyo schreef:Deze van kotex:
Vluchttas  - Pagina 3 1483114-kotex-night-time-maxi-10-nl-500

En daarna deze:
Vluchttas  - Pagina 3 1112011163530_5029053500294

Zit geen plastic omheen, heerlijk zacht. En de eerste dagen kon ik daar prima mee af.

+1
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  SarahKey vr 14 dec 2012 - 6:17

Blue flower schreef:
Ponyo schreef:Deze van kotex:
Vluchttas  - Pagina 3 1483114-kotex-night-time-maxi-10-nl-500

En daarna deze:
Vluchttas  - Pagina 3 1112011163530_5029053500294

Zit geen plastic omheen, heerlijk zacht. En de eerste dagen kon ik daar prima mee af.

+1

Deze heb ik ook gebruikt. Mijn man moest deze halen was hem nog gelukt ook:lol:

Ik ben ook bevallen in een longsleeves. Toevallig had ik die aan die avond. Had van alles ingepakt, maar niets gebruikt want het ging zo snel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  CCC vr 14 dec 2012 - 8:35

smooch schreef:Ik had van mijn moeder van die grote zwarte boxers gekregen van de zeeman. die draag ik nu nog als ik ga slapen En de broekjes van het ziekenhuis (zaten ook 2 in mijn kraampakket) de eerste paar dagen. Ik had extra van die broekjes gevraagd. Die trok ik dan onder mijn boxer aan zodat alles goed op zijn plek bleef zitten.
Ik had genoeg aan het kraamverband wat ik in mijn kraampakket had.

Voor in het ziekenhuis had ik een leuke nachthemd gekocht bij de Primark maar ik dacht niet aan omkleden toen ik in het ziekenhuis was. Ik had een t-shirt aan en die ging pas uit toen ik mijn dochter op mn borst kreeg.
Nadat ik werd gewassen trok ik mijn nachthemd aan.

Ik had best veel mee Embarassed
Verder had ik een trolley gevuld met 2 paar kleding setjes, toilettas, handdoek, sloffen, badslippers, ondergoed, voedingsbeha, extra warme sokken (werd verteld dat je tijdens de bevalling koude voeten kon krijgen), ochtendjas. camera met extra batterij. Wat te eten en drinken, oplader van mijn telefoon.
Voor mijn vriend had ik deo, tandenborstel en een schoon shirt mee. Mijn vk vertelde dat het soms heel lang kan duren en dat het voor de man ook fijn is als hij wat bij zich heeft voor het geval dat.
Voor mijn dochter had ik haar luiertas mee en daar zaten alle spullen in die voor haar nodig was.

En ik had voedingsbeha's van prenatal maat 75E.

Haha zou mijn verhaal kunnen zijn! Ik had de 3 euro (3 stuks) boxershorts van de Hema aangeschaft en zat best goed met die megaverbanden erin. Die draag ik ook nog steeds tijdens het slapen smile Als je borstvoeding gaat geven, zoals ik in je stukje begrijp dan is het vloeien de eerste paar dagen het ergst. Daarna neemt het af, ik heb daarna gewoon Always gebruikt. Maar zie nu dat dat kan gaan broeien, dus als ik dat had geweten had ik dat niet gebruikt.

Ik had de Noppies voedingssbeha's aangeschaft in mijn eigen maat. Ook een vormloze onsexy ding van de Hema, die droeg ik vooral tijdens het slapen omdat ik de eerste weken lekte als een gek :S

Zoogcompressen heb ik niet meegenomen, in het ziekenhuis is eigenlijk altijd wel alles in huis. Hier werd op de info avond gezegd dat al dat soort dingen (luiers, kraamverband, maandverband en weet ik wat allemaal) aanwezig is in het ziekenhuis.

Ik had ook een megatas mee met kleding voor N. en mij, en mijn vriend een eigen tas mee voor zijn kleding. Daarnaast heb ik gewoon mijn hele huishouden meegenomen :p Laptop alles moest mee. Al moest ik ook 2 dagen blijven, dus dat is niet voor iedereen nodig natuurlijk. Weet nog wel dat de arts die de bevalling deed het zo chill vond, dat wij een muziekje op de laptop hadden aangezet. Had nog nooit iemand gedaan zei ze in al die jaren dat ze bevallingen deed. Ik vond het voor zover ik meekreeg ook wel chill en rustgevend met Skyradio op de achtergrond.

Ohja, en Dasty van de Wibra is wel een tip tegen allerlei vlekken voor na de bevalling. Als de bv op gang is gekomen maakt het behoorlijke vlekken, dus even inspuiten en zo in de wasmachine gooien. Dit hoef je niet mee te nemen naar het ziekenhuis natuurlijk Wink Denk ook nog even aan muntgeld voor kluisjes en rolstoel, parkeergeld ed.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Paper Crown vr 14 dec 2012 - 9:26

Thnx meiden. Heb 2 bh's van Anita gekocht, zaten goed genoeg. Bij onze hema hadden ze mijn maat niet dus dat ging helaas over. Ik geloof dat we er klaar voor zijn. Heb ook twee enorme mannen shirts bij zeeman gekocht, zwart in xxl, om in te bevallen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  CCC vr 14 dec 2012 - 9:35

Dan ben je er helemaal klaar voor zeg ik! smile

Ik heb me trouwens niet meer omgekleed, ik ben in mijn favo zwarte jurkje bevallen. Die blijft dus ook erg speciaal smile Heb hem na de bevalling niet meer aangehad trouwens..

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3