Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graag advies

2 plaatsers

Ga naar beneden

Graag advies Empty Graag advies

Bericht  nillis wo 20 apr 2011 - 21:33

T heeft reflux waarvoor ze nexium en Johannesbroodpitmeel in de fles krijgt. Ze heeft tot 5 maand bv gehad en daarna zijn we overgestapt op ha voeding van Friso en nu op standaard comfort van kruidvat. Ook zijn we begonnen met hapjes groente en fruit. Maar sinds we de nieuwe voeding en hapjes hebben geintroduceerd hebben we een huilerige T, die heel veel spuugt, de hele dag onder de poep zit en die van het weekend koorts had. Waar zal ze last van hebben. Mijn idee is om terug te gaan naar de HA en jhbp apart erbij en als dat goed gaat weer hapjes proberen. Maar voor hetzelfde geld heeft ze een buikgriep waar ik vandaag ook wat last van heb. We zijn nu een week met de andere voeding bezig en twee weken met de groentehapjes.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Graag advies Empty Re: Graag advies

Bericht  loesje wo 20 apr 2011 - 21:43

ik zou het nog even aan kijken want het kan idd ook een buikgriep zijn of wennen aan de nieuwe voeding dat had mijn zoontje namelijk ook met standaart kruitvat voeding alleen kreeg mijn zoontje overal bultjes en was erg huilerig. dit ging na 2 weken weer weg.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Graag advies Empty Re: Graag advies

Bericht  loesje wo 20 apr 2011 - 22:20

ze kan ook tandje krijgen dan gaan ze ook veel poepen en worden huiliger en krijgen wat koorts.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Graag advies Empty Re: Graag advies

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum