Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koorts, wanneer bel je de huisarts?

+2
meisjesmama
ekjir@M
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Koorts, wanneer bel je de huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Koorts, wanneer bel je de huisarts?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 4:11

Oh nou fijn toch! Gewoon even aankijken joh, de dokter kan ook niet zo gek veel doen verder smile is gewoon een virusje waarschijnlijk en dat duurd gewoon even bij kleintjes smile

Ons zoontje heeft gelukkig geen koorts meer, alleen nog erg vol in zijn longetjes en neusje (dokter heeft m zaterdag weggestuurd met de naam rs virus, wat dus gewoon neerkomt op een griepje)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Koorts, wanneer bel je de huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Koorts, wanneer bel je de huisarts?

Bericht  Parisienne do 10 feb 2011 - 4:46

Coco schreef:Vanacht heeft hij ook wel een zetpil gehad. En hij heeft (wel naast mij) doorgeslapen.

Wel fijn dat hij gewoon goed doorgeslapen heeft!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Parisienne do 10 feb 2011 - 4:48

Hoe houden jullie overigens het neusje zo goed mogelijk vrij? Ik heb het idee dat de zoutoplossing bij N. gewoon echt niet werkt. Als ze gewoon wakker is ademt ze inmiddels goed door haar mond, maar zodra ze haar speentje nodig heeft (met slapen) is het natuurlijk erg vervelend als haar neusje zo dicht zit. Daardoor slaapt ze moeilijk en drinken gaat ook steeds lastiger. Wij hebben op recept een andere neusspray gekregen, maar ook deze helpt niet echt. Het slijm zit echt bovenin haar neusje zegmaar.. de neusholtes. Iemand nog tips?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Susan do 10 feb 2011 - 5:13

Hier helpen die ampullen met zoutoplossing beter dan zo'n spray, de neus wordt dan echt doorgespoeld. Je hebt ze onder andere van Daro, ze zitten in zo'n kartonnen doosje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 5:21

Hier hebben ze eigenlijk nooit vieze neusjes, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Als de koorts morgen nog steeds zo hoog is bel ik 's morgens wel direct even aangezien we tegen het weekend aanlopen. Hij jammert/huilt ook de hele dag en vandaag schommelt het steeds tussen de 39.6 en 39.8 met zetpil. Als hij het dan nodig vind, dan kunnen we iig naar onze eigen huisarts ipv huisartsenpost.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne do 10 feb 2011 - 6:39

Ik zou dan inderdaad morgen maar even bellen. Het is al een paar dagen en best hoge koorts. Zeker als hij erbij nog huilerig is zou ik toch voor de zekerheid even langsgaan. Hoop dat je ook gelijk terecht kan/mag. Dat is altijd nog even afwachten met die assistenten...
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: