Hoe zit jouw haar vandaag? (Foto's)
+60
Taeda
Luce
Fortissimo
Burn
Cow
Bisq
Star007
Viva
Beachgirl
Snirp
Atelier Madame
Lavendel
Queen
Arwyn
Carra
Mizz_S
Sam
SoCali
SuzieQ
Lot
Mamsie
SoGood
loura
Chocolate Cookie
ExpressoB
eigenwijs
Sanne
Cato
Charles
Racinda
Limburg85
Sunshine24
Jeanette
_Lana_
Error
Raindrop
Monte
Sterre
Green_Pepper
Blueschick
Marin
Starla
Rosa
Poubelle
Exogenesis
Kowalski
Toet
Rizzo
JD
SDL
Caroow
Flippin' Bitch
Bliss
Antibes
piertje
applestar
Elliot
Blond
Parel
Zwerver
64 plaatsers
Pagina 7 van 10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Hoe zit jouw haar vandaag? (Foto's)
Punk'd schreef:SuzieQ schreef:Ja zo leuk die donuts! Ik heb er een, het is niet zo'n hele grote maar ook niet de kleinste volgens mij. Ongeveer 10-12 cm gok ik. Maar waar laat jij je haar wat er niet omheen past zeg maar? Ik doe de donut om mijn staart en "vouw" dan al mijn haar om de donut en dan doe ik er een elastiekje om. Dan heb ik nog zo'n 10 cm haar over helemaal rondom de donut. Die speld ik met schuifspeldjes vast, maar dat zit niet altijd even goed vast.
Ik heb ook behoorlijk wat haar over. Mijn haar wat zeg maar uit de donut steekt komt tot half mijn voorhoofd. Ik pak het gewoon in 1 pluk en rol het heel strak om de donut heen. Tijdens het spelden draai ik deze pluk rond zodat er steeds een anders stukje haar vast zit achter een speldje. Ik moet eerst elke week nieuwe speldjes kopen omdat ze uitrekte, maar nu met deze tactiek blijven ze mooi omdat ik dus niet de hele pluk vastspeld maar kleine stukjes.
Maar hoe pak je het dan in 1 pluk? Ik doe eerst de donut om mijn haar, dan buig ik voorover en doe mijn haar vanuit het midden zeg maar om de donut heen. Dus rondom dat hele ding steken er pieken uit. Het komt dus niet op 1 plek allemaal bij elkaar. Ik weet ook even niet hoe ik het handiger uit moet leggen, snap je hem? Ik draai dat ook allemaal om de donut heen, en dan vastzetten her en daar, maar dan blijf je zo'n stuk haar zien rondom de donut en er steken piekjes uit.
Edit: kijk dit bedoel ik, die plukken krijg ik niet goed weggewerkt
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Maar als je hem erin rolt dan heb je dat toch niet? Of wel als je heel lang haar hebt? Mijn haar komt ongeveer tot op mijn bh bandje en ik heb daar geen last van hoor. Ik doe mijn haar in een staart en dan rol ik m vanaf de onderkant van de staart tot ie vast zit, heb ook geen speldjes nodig.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Starla- Prater
Vandaag weer geprobeerd, maar dat inrollen lukt mij echt niet.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik maak zo'n soort (grote) hoge knot altijd zonder donut, gewoon met mijn eigen haar dus. Maar dan moet je dus wel lang haar hebben. Dan wordt ie natuurlijk niet zo groot als het plaatje hierboven hoor, maar toch ook niet klein.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb daar veel te weinig haar voor volgens mij.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Bij mij zit het ook zo door de donut, maar dan friemel ik gewoon wat en trek ik er wat aan tot dat het allemaal in 1 pluk zit. Die draai ik dan rond de knot. Ik haar tot over mijn schouders dus kan wel 1.5x rond.
Gast- Gast
Ok ligt het aan mij dat ik werkelijk NIKS van dat plaatje snap?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Ok ligt het aan mij dat ik werkelijk NIKS van dat plaatje snap?
Ik snap de bedoeling, maar ga dat echt nooit voor elkaar krijgen
Gast- Gast
Het is net als je haar op een kruller rollen maar dan op een donut. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar ik snap de bedoeling.
Gast- Gast
Zo wordt het als ik het doe (let niet op de pluk die weer los is gegaan)
Gast- Gast
Ik heb een donut besteld via Ebay.
Ben benieuwd of ik er wat van kan maken, haha.
Ben benieuwd of ik er wat van kan maken, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 2 donuts. Eentje met doorsnee van 8 cm maar die vond ik er zo klein uitzien als ik 'm indeed.
Nu ook eentje van 12 cm, vind ik zelf wat mooier toen ik m uitprobeerde. Nu ook maar eens een keer echt gaan dragen
Nu ook eentje van 12 cm, vind ik zelf wat mooier toen ik m uitprobeerde. Nu ook maar eens een keer echt gaan dragen
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ik blijf het toch irritant vinden om hem erin te doen hoor. Ik heb veel lagen in mijn haar en die springen er allemaal uit.
Starla- Prater
Ik begin er handigheid in te krijgen en hij blijft de hele dag netjes op zijn plaats zitten! Maar ik heb (bijna) geen laagjes in mijn haar en haar tot mijn bh bandje, dus het zit goed strak in gerold. Maar zo netjes als dat plaatje? Nee, dat lukt me echt niet.
Gast- Gast
Wat zijn jullie toch enthousiast over die donuts, ik vind er echt geen drol aan.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
SDL schreef:Wat zijn jullie toch enthousiast over die donuts, ik vind er echt geen drol aan.
Ik vind het fijn dat het goed blijft zitten de hele dag en ik er geen omkijken naar heb. En een gewone knot vind ik zo... klein & dun en dat gaat hangen. Wat vind jij er niet leuk aan dan?
Gast- Gast
Pippa schreef:SDL schreef:Wat zijn jullie toch enthousiast over die donuts, ik vind er echt geen drol aan.
Ik vind het fijn dat het goed blijft zitten de hele dag en ik er geen omkijken naar heb. En een gewone knot vind ik zo... klein & dun en dat gaat hangen. Wat vind jij er niet leuk aan dan?
Ik vind het zo zichtbaar dat er een donut in zit. Het zit zo perfect met zo'n donut.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
SDL schreef:Pippa schreef:SDL schreef:Wat zijn jullie toch enthousiast over die donuts, ik vind er echt geen drol aan.
Ik vind het zo zichtbaar dat er een donut in zit. Het zit zo perfect met zo'n donut.
Dat vind ik dus ook helemaal niet mooi. Ik vind die huge knot van Punk'd een paar pagina's terug ook echt niet mooi (sorry punkie, verder ben je wel heel mooi ) Maar hoe ik hem draag (rommelig) kun je dat bijna niet zien.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat doen jullie moeilijk met die donut!
Wat ik doe:
haar met mijn hand in een hoge staart houden
donut erom doen tot aan je hoofd zelf
dan met je andere hand de haren er omheen draperen
elastiekje eromheen
klaar
eventueel kun je nog de losse plukjes er een beetje in duwen
Wat ik doe:
haar met mijn hand in een hoge staart houden
donut erom doen tot aan je hoofd zelf
dan met je andere hand de haren er omheen draperen
elastiekje eromheen
klaar
eventueel kun je nog de losse plukjes er een beetje in duwen
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Toet schreef:SDL schreef:Pippa schreef:SDL schreef:Wat zijn jullie toch enthousiast over die donuts, ik vind er echt geen drol aan.
Dat vind ik dus ook helemaal niet mooi. Ik vind die huge knot van Punk'd een paar pagina's terug ook echt niet mooi (sorry punkie, verder ben je wel heel mooi ) Maar hoe ik hem draag (rommelig) kun je dat bijna niet zien.
Jawell juist haha. Ik vind het beide leuk. Op dagen dat ik voor mij doen redelijk netjes ben, doe ik de donut netjes in. Op dagen dat ik rockchick ben (nouja dan draag ik hem niet trouwens haha). En op dagen dat ik gewoon suffig ben dan draag ik hem los en getoupeerd. Dat vind ik zo leuk aan een donut. Je kunt er van alles mee.
Ik moet wel zeggen dat ik hem nu 'snel' pak omdat ik mijn pony aan het laten groeien ben. Ik moet mijn haar wel vastzetten anders vliegt dat ding alle kanten op. Als ik het los doe en ik zet mijn pony vast lijk ik net zo'n meisje van 12
Gast- Gast
Nee Punk'd, je was zo blij met je pony! Je voelde je toch veel hipper en fashionable met? Waarom laat je hem alweer groeien?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb haar tot op schouderlengte dus een donut past bij mij totaal niet. Ik draag het eigenlijk altijd met een klip half naar achteren. Van voren hangen er dan nog wat plukken los zodat je niet zon blote konten gezicht krijgt :p.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Jouw haar is toch niet te kort voor een donut AM? Of wel?
Ik heb er net eentje gekocht, ga 'm morgen 'netjes' dragen naar oma's begrafenis denk ik!
Ik heb er net eentje gekocht, ga 'm morgen 'netjes' dragen naar oma's begrafenis denk ik!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb maar een heel klein staartje dus dacht van wel?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Vandaag een jaar geleden.. *fotos*
» Hoe was jouw dag vandaag?
» Hoe is jouw dag vandaag?
» Wat is jouw lunch vandaag?