Kutzooi! Portemonnee gejat!! :(
+25
Clapperdie
Pompoen
ellibre
artificialfunk
Jade
Jeanette
Elliot
Niekske
Fortissimo
Bolleke
Lady4
Hoochie
maiadebij
Kiekeboe
Vino
Bazinga
Japie
Gympie
Susan
Shisha
Poubelle
tuttebel
Starla
Exogenesis
Bliss
29 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kutzooi! Portemonnee gejat!! :(
Gooooodver, ik baal echt ZO! Was net in de stad, had wat spullen nodig en ging even schoenen passen bij Van Haren. Ik ben altijd heel voorzichtig met mn tas enzo, maar toch liet ik m net per ongeluk heel even staan toen ik naar de spiegel liep om de schoenen te bekijken. Was maar heel kort. Vervolgens sta ik bij de kassa om de schoenen af te rekenen: weg portemonnee!! Ik barstte spontaan in huilen uit, want alles zat erin! Niet veel geld, maar wel al mn pasjes, rijbewijs, chipkaart etc. etc. Heb meteen aangifte gedaan en mn pinpas laten blokkeren, maar jezus wat is dit klote!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Kutzooi! Portemonnee gejat!! :(
Ooohh dat is heel naar!
Wellicht onnodige vraag, maar weet je zeker dat je hem mee had? Heb je al gecheckt of er geld van je rekening is? Misschien ben je geskimd..
Wellicht onnodige vraag, maar weet je zeker dat je hem mee had? Heb je al gecheckt of er geld van je rekening is? Misschien ben je geskimd..
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ohh wat klote Ik zou ook huilen. De dief heeft er niet eens wat aan, en jij kan alles weer opnieuw aan gaan vragen en dat kost ook een bak geld T zit je ook niet mee he.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Wat vervelend zeg. Heb je ook nagekeken of er geen scheuren in je tas zitten. Ik heb namelijk ook wel eens gedacht dat m'n portemonee gestolen was, maar uiteindelijk bleek die dus in de voering van m'n tas te zitten omdat er een onopvallende scheur in de binnenkant van m'n tas zat.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ja, ik had hem zeker mee, had al wat gekocht bij Kruidvat en bij Bakker Bart, vlak voordat ik naar Van Haren ging. Ik was er heel snel achter dat ie weg was en ben toen meteen naar de politie gegaan en heb de pas laten blokkeren, dus denk niet dat ze er al wat mee hebben kunnen doen. Maar het idee dat iemand met zn poten aan mijn spullen zit en idd dat ik alles weer opnieuw kan aanvragen... Ik heb altijd al zo weinig geld
Weet iemand of ik hiermee nog bij een verzekering terecht kan en zo ja, welke?
Weet iemand of ik hiermee nog bij een verzekering terecht kan en zo ja, welke?
Bliss- Lady Post-a-lot
Skimmers doen het binnen 20 minuten, dus ik zou het echt even controleren als ik jou was.
Exogenesis- Kletskop
Dat is kut zeg!
Toen ik in Engeland woonde was m'n portemonnee ook gejat, idd het idee dat iemand aan jouw spullen heeft gezeten!
Geen idee hoe het zit met de verzekering.
Toen ik in Engeland woonde was m'n portemonnee ook gejat, idd het idee dat iemand aan jouw spullen heeft gezeten!
Geen idee hoe het zit met de verzekering.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Exogenesis schreef:Skimmers doen het binnen 20 minuten, dus ik zou het echt even controleren als ik jou was.
Heb t gecheckt via de app van de bank, er is geen geld af. Maar goed, dat was ook nog mn minste zorg, want er staat toch nauwelijks geld op
Bliss- Lady Post-a-lot
Gelukkig. En voor de rest is het natuurlijk balen. Alles opnieuw aanvragen...
Helaas heb ik weinig verstand van verzekeringen.
Helaas heb ik weinig verstand van verzekeringen.
Exogenesis- Kletskop
Wat vervelend zeg! Denk je ook even leuk te gaan winkelen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dat is mij in de zomer ook overkomen, toevallig ook in een schoenenwinkel. Mijn portemonnee is uiteindelijk teruggevonden in een vuilnisbak. Sommige pasjes waren al vervangen, maar sommige nog niet, zoals de ID-kaarten van de kinderen, die waren al wel geblokkeerd op het politiebureau, maar dat kon teruggedraaid worden.
Mijn mobiele telefoon is toen wel gejat, die heb ik niet meer teruggevonden. Ik vind het vooral erg dat ik een aantal filmpjes kwijt ben, zoals van Ezra die voor het eerst paard rijdt. Voor de rest was het wel balen, maar het was gelukkig al een redelijk oude telefoon.
Mijn mobiele telefoon is toen wel gejat, die heb ik niet meer teruggevonden. Ik vind het vooral erg dat ik een aantal filmpjes kwijt ben, zoals van Ezra die voor het eerst paard rijdt. Voor de rest was het wel balen, maar het was gelukkig al een redelijk oude telefoon.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb trouwens echt heel lang op het politiebureau gezeten, echt wel twee uur, dat vond ik wel vaag, alsof ze hier echt een heel team op gingen zetten of zo. Een paar weken later kreeg ik nog een brief dat ze 'te weinig aanknopingspunten hadden' dus dat ze het verder niet op gingen lossen. Ik had ook niet echt verwacht dat ze in die schoenenwinkel op zoek gingen naar DNA-sporen of zo. Van mij had dat hele gedoe niet gehoeven.
Susan- Lady Post-a-lot
Ah, wat rot! Ik probeer te helpen; heb je gecheckt of je 'm niet bij de bakker Bart of Kruidvat hebt laten liggen? Of wat de laatste winkel ook is waar je bent geweest.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Dat is echt balen! Zeker omdat je alles weer opnieuw moet gaan aanvragen en dat ook nog eens geld kost. Gelukkig hebben ze geen geld van je rekening afgehaald.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ah balen!! Hing er geen camera in de winkel?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Dat is flink balen! Ik zou ook echt chagrijnig zijn. Gelukkig is er geen geld van je rekening af, maar je moet alles wel weer regelen.
Gast- Gast
Dat is idd balen! Het idee dat iemand anders aan je spullen heeft gezeten..
Ik heb geen verstand van verzekeringen, kan je daar niet mee helpen.
Ik heb geen verstand van verzekeringen, kan je daar niet mee helpen.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Ben idd nog terug gegaan naar Bakker Bart, maar daar lag ie ook niet en hebben ze ook niks gevonden. Ik weet ook eigenlijk wel zeker dat ie bij Van Haren is gejat, mn tas was ook iets verplaatst kan ik me nog herinneren. Er hangen wel camera's daar, maar die zijn niet precies gericht op de plek waar ik zat om schoenen te passen. Heb mijn gegevens wel achtergelaten daar, je weet maar nooit (al reken ik nergens op).
Heb net al met de NS gebeld, mijn OV-chipkaart incl. Voordeelurenabonnement is iig geblokkeerd en ik heb een nieuwe aangevraagd. Hoop van harte dat ie er voor volgend weekend is, want dan moet ik het hele land door. Als t goed is moet ie er binnen zeven werkdagen zijn, dus zou precies uitkomen. Ik loop nu meteen maar ff naar het stadsdeelkantoor vh gemeentehuis, dat zit hier vlakbij en is volgens mij tot 20:00 open. Even checken hoe het zit met mn rijbewijs, heb verdomme net anderhalve maand zo'n pasje ipv het roze papiertje.
Heb net al met de NS gebeld, mijn OV-chipkaart incl. Voordeelurenabonnement is iig geblokkeerd en ik heb een nieuwe aangevraagd. Hoop van harte dat ie er voor volgend weekend is, want dan moet ik het hele land door. Als t goed is moet ie er binnen zeven werkdagen zijn, dus zou precies uitkomen. Ik loop nu meteen maar ff naar het stadsdeelkantoor vh gemeentehuis, dat zit hier vlakbij en is volgens mij tot 20:00 open. Even checken hoe het zit met mn rijbewijs, heb verdomme net anderhalve maand zo'n pasje ipv het roze papiertje.
Bliss- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik heb trouwens echt heel lang op het politiebureau gezeten, echt wel twee uur, dat vond ik wel vaag, alsof ze hier echt een heel team op gingen zetten of zo. Een paar weken later kreeg ik nog een brief dat ze 'te weinig aanknopingspunten hadden' dus dat ze het verder niet op gingen lossen. Ik had ook niet echt verwacht dat ze in die schoenenwinkel op zoek gingen naar DNA-sporen of zo. Van mij had dat hele gedoe niet gehoeven.
Ik vind die brief wel erg netjes. Ik heb ook ooit aangifte gedaan (van iets anders) maar nooit meer wat van gehoord. Toen vond ik dat normaal want ik wilde de politie niet lastig vallen met mijn probleem, maar nu vind ik dat eigenlijk echt niet kunnen, zeker niet kijkend naar de reden van aangifte.
@ bliss, echt ontzettend vervelend! Mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven
Kiekeboe schreef:Susan schreef:Ik heb trouwens echt heel lang op het politiebureau gezeten, echt wel twee uur, dat vond ik wel vaag, alsof ze hier echt een heel team op gingen zetten of zo. Een paar weken later kreeg ik nog een brief dat ze 'te weinig aanknopingspunten hadden' dus dat ze het verder niet op gingen lossen. Ik had ook niet echt verwacht dat ze in die schoenenwinkel op zoek gingen naar DNA-sporen of zo. Van mij had dat hele gedoe niet gehoeven.
Ik vind die brief wel erg netjes. Ik heb ook ooit aangifte gedaan (van iets anders) maar nooit meer wat van gehoord. Toen vond ik dat normaal want ik wilde de politie niet lastig vallen met mijn probleem, maar nu vind ik dat eigenlijk echt niet kunnen, zeker niet kijkend naar de reden van aangifte.
@ bliss, echt ontzettend vervelend! Mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven
Ik vond die brief prima, ik vond het alleen vervelend dat de aangifte zo lang duurde, terwijl ik toen al wel snapte dat het niet een zaak was die echt prioriteit had. Dan had ik liever in een kwartier weer buiten gestaan.
Susan- Lady Post-a-lot
Nou, net naar het stadsdeelkantoor geweest en daar werd ik niet blij van. Heb dus net anderhalve maand geleden 45 euro betaald voor een nieuw rijbewijs. Nu moet ik wéér 45 euro betalen PLUS 36 euro vermissingsleges of whatever het ook is!!! Jezus, vind dat echt achterlijk. Ik wacht er dus maar ff mee, rij toch niet vaak en ik hoop gewoon dat ie nog ergens wordt gevonden...
Bliss- Lady Post-a-lot
jeetje wat kl*te voor je! Ongelooflijk hoe snel dat gaat zeg, even niet opletten en ze zitten in je tas .
De verzekering zal vrees ik niets vergoeden. Maar je kunt er altijd een telefoontje aan wagen. De gewone inboedelverzekering dekt alleen diefstal uit de woning, of eventueel andere gebouwen (na braak). Maar buiten de deur is er alleen dekking na geweldadige beroving (een tas van je arm rukken wordt vaak al wel gezien als geweldadig bijvoorbeeld).
Maar misschien heb jij een andere dekking, dus toch even bellen en je verhaal doen. De kosten die het met zich meebrengt zijn niet niks helaas.
De verzekering zal vrees ik niets vergoeden. Maar je kunt er altijd een telefoontje aan wagen. De gewone inboedelverzekering dekt alleen diefstal uit de woning, of eventueel andere gebouwen (na braak). Maar buiten de deur is er alleen dekking na geweldadige beroving (een tas van je arm rukken wordt vaak al wel gezien als geweldadig bijvoorbeeld).
Maar misschien heb jij een andere dekking, dus toch even bellen en je verhaal doen. De kosten die het met zich meebrengt zijn niet niks helaas.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik begrijp wel dat je geld moet betalen om een nieuw rijbewijs aan te vragen, maar ik snap echt niet waarom die 36 euro er nog bij komt. Je kan er toch niks aan doen dat hij uit je tas gestolen is.
Laatst aangepast door Japie op wo 12 dec 2012 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Bliss schreef:Nou, net naar het stadsdeelkantoor geweest en daar werd ik niet blij van. Heb dus net anderhalve maand geleden 45 euro betaald voor een nieuw rijbewijs. Nu moet ik wéér 45 euro betalen PLUS 36 euro vermissingsleges of whatever het ook is!!! Jezus, vind dat echt achterlijk. Ik wacht er dus maar ff mee, rij toch niet vaak en ik hoop gewoon dat ie nog ergens wordt gevonden...
Ja, dat vind ik ook zo stom, dat je een soort boete moet betalen als iemand anders iets van je jat. Ik moest ook echt veel betalen voor de ID-kaarten van de kinderen, ik geloof dat het in totaal wel 100 euro ging kosten. Gelukkig zijn die ID-kaarten uiteindelijk wel teruggevonden.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: