Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil/kan mij helpen met een stukje Engelse tekst?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie wil/kan mij helpen met een stukje Engelse tekst? Empty Wie wil/kan mij helpen met een stukje Engelse tekst?

Bericht  Rose wo 12 dec 2012 - 3:19

Ik heb wat besteld via Ebay maar ze hebben precies het pakket langs proberen te brengen toen ik weg was. Dus nu is het pakket retour afzender gegaan Wie wil/kan mij helpen met een stukje Engelse tekst? 1371890812
Nu moet ik contact opnemen met de verkoper want het gaat om een (duur) kerstcadeau voor mijn vriend dus wil het voor de kerst graag hebben.

Het gaat er dus eigenlijks om dat ik de verkoper wil laten weten dat het pakket retour afzender is gegaan doordat ik een paar dagen weg was. (pakket moest retour bij geen gehoor)
En dat ik het pakket wel graag wil hebben voor de kerst, dus of we iets overeen kunnen komen.. misschien dat hij alvast een nieuwe opstuurt of dat ik het geld via paypal terug stort en een nieuwe bestel.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil/kan mij helpen met een stukje Engelse tekst? Empty Re: Wie wil/kan mij helpen met een stukje Engelse tekst?

Bericht  Zora wo 12 dec 2012 - 3:50

Due to my unforeseen absence, the package you've sent me has unfortunately been returned to sender. Is there any way in which you can send me the package again in time for Christmas?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Wie wil/kan mij helpen met een stukje Engelse tekst? Empty Re: Wie wil/kan mij helpen met een stukje Engelse tekst?

Bericht  Rose wo 12 dec 2012 - 3:53

Pff ik zat als een heel verhaal te bedenken, terwijl het ook gewoon zo (simpel) kan, Thanx!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Zora wo 12 dec 2012 - 4:37

Rose schreef:Pff ik zat als een heel verhaal te bedenken, terwijl het ook gewoon zo (simpel) kan, Thanx!

Geen probleem smile ik zou gewoon dit sturen en kijken wat er wordt geantwoord, niet te moeilijk smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: