Jouw eigen land
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw eigen land
Als je je eigen land mocht bedenken, hoe zou het dan heten?
En wat voor land zou het zijn?
En wat voor land zou het zijn?
Gast- Gast
Re: Jouw eigen land
Wat een originele vraag!
Ik heb geen idee hoe ik mijn land zou noemen, ik zou ook direct iemand aannemen om mijn taak als landsbestuurder over te nemen .
Wel zou het een land zijn waar de zorg en het onderwijs goed geregeld zijn, waar mensen van alle soorten en maten met respect samenleven, waar transparante politiek gevoerd wordt en het volk ook écht mag meedenken, waar regels regels zijn en het overtreden ervan duidelijke gevolgen heeft (geen gedoogbeleid..) etc. etc. Een soort utopia dus
Ik heb geen idee hoe ik mijn land zou noemen, ik zou ook direct iemand aannemen om mijn taak als landsbestuurder over te nemen .
Wel zou het een land zijn waar de zorg en het onderwijs goed geregeld zijn, waar mensen van alle soorten en maten met respect samenleven, waar transparante politiek gevoerd wordt en het volk ook écht mag meedenken, waar regels regels zijn en het overtreden ervan duidelijke gevolgen heeft (geen gedoogbeleid..) etc. etc. Een soort utopia dus
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zie http://www.thevenusproject.com/. Het land zou bezaaid zijn met kleine, zo veel mogelijk zelfvoorzienende dorpen (en daartussen dus grote stukken natuur ). Geld is er niet, want alle basisbehoeften kunnen op een duurzame en geautomatiseerde manier worden vervuld. Irritant werk waarvoor je iets terugverwacht is dus compleet onnodig, en iedereen kan doen waar 'ie zin in heeft, op 'sociale' verplichtingen na (wees aardig voor elkaar, maak geen rotzooi en verspil niets).
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Nou, ik ben er uit! Dit dus! Ow, en dan nog steeds zonder bejaarden!CaptainSpectacular schreef:Zie http://www.thevenusproject.com/. Het land zou bezaaid zijn met kleine, zo veel mogelijk zelfvoorzienende dorpen (en daartussen dus grote stukken natuur ). Geld is er niet, want alle basisbehoeften kunnen op een duurzame en geautomatiseerde manier worden vervuld. Irritant werk waarvoor je iets terugverwacht is dus compleet onnodig, en iedereen kan doen waar 'ie zin in heeft, op 'sociale' verplichtingen na (wees aardig voor elkaar, maak geen rotzooi en verspil niets).
Gast- Gast
wat CS zegt klinkt goed! Inderdaad geen geld, dat zorgt alleen maar voor gedoe en verdeling tussen de mensen.
een land zonder oorlog, ongelijke behandeling van verschillende rassen, iedereen is gelijk (lijkt wel of ik een miss-verkiezing doe).
en een land zonder zeurende jongetjes die voetbalplaatjes uit je handen trekken bij de AH
en verder een land wat qua natuur echt alles in zich heeft... van sneeuw, tot zonnige stranden, mooie bergen, soort van nieuw-zeeland zeg maar.
een land zonder oorlog, ongelijke behandeling van verschillende rassen, iedereen is gelijk (lijkt wel of ik een miss-verkiezing doe).
en een land zonder zeurende jongetjes die voetbalplaatjes uit je handen trekken bij de AH
en verder een land wat qua natuur echt alles in zich heeft... van sneeuw, tot zonnige stranden, mooie bergen, soort van nieuw-zeeland zeg maar.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Fijn, ik heb weer een topic vermoord
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Minivakantie in eigen land
» Stel jouw eigen menu samen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Stem je voor jezelf of het land?
» Stel jouw eigen menu samen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Stem je voor jezelf of het land?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: