Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw eigen land

3 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw eigen land Empty Jouw eigen land

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:41

Als je je eigen land mocht bedenken, hoe zou het dan heten?
En wat voor land zou het zijn?

Jouw eigen land Images?q=tbn:ANd9GcR-vJpdxgA-hTCenwJ4OwTFRq69DFvYrCgN8Ce6OifvjDm6DJUn&t=1

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eigen land Empty Re: Jouw eigen land

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 12:20

Wat een originele vraag!

Ik heb geen idee hoe ik mijn land zou noemen, ik zou ook direct iemand aannemen om mijn taak als landsbestuurder over te nemen Wink.

Wel zou het een land zijn waar de zorg en het onderwijs goed geregeld zijn, waar mensen van alle soorten en maten met respect samenleven, waar transparante politiek gevoerd wordt en het volk ook écht mag meedenken, waar regels regels zijn en het overtreden ervan duidelijke gevolgen heeft (geen gedoogbeleid..) etc. etc. Een soort utopia dus smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 12:21

Verder dan zon, strand en geen bejaarde kom ik even niet.

Gast
Gast

Bericht  CaptainSpectacular di 8 feb 2011 - 12:39

Zie http://www.thevenusproject.com/. Het land zou bezaaid zijn met kleine, zo veel mogelijk zelfvoorzienende dorpen (en daartussen dus grote stukken natuur Very Happy). Geld is er niet, want alle basisbehoeften kunnen op een duurzame en geautomatiseerde manier worden vervuld. Irritant werk waarvoor je iets terugverwacht is dus compleet onnodig, en iedereen kan doen waar 'ie zin in heeft, op 'sociale' verplichtingen na (wees aardig voor elkaar, maak geen rotzooi en verspil niets).
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 12:41

CaptainSpectacular schreef:Zie http://www.thevenusproject.com/. Het land zou bezaaid zijn met kleine, zo veel mogelijk zelfvoorzienende dorpen (en daartussen dus grote stukken natuur Very Happy). Geld is er niet, want alle basisbehoeften kunnen op een duurzame en geautomatiseerde manier worden vervuld. Irritant werk waarvoor je iets terugverwacht is dus compleet onnodig, en iedereen kan doen waar 'ie zin in heeft, op 'sociale' verplichtingen na (wees aardig voor elkaar, maak geen rotzooi en verspil niets).
Nou, ik ben er uit! Dit dus! Ow, en dan nog steeds zonder bejaarden!

Gast
Gast

Bericht  JD di 8 feb 2011 - 12:49

wat CS zegt klinkt goed! Inderdaad geen geld, dat zorgt alleen maar voor gedoe en verdeling tussen de mensen.
een land zonder oorlog, ongelijke behandeling van verschillende rassen, iedereen is gelijk (lijkt wel of ik een miss-verkiezing doe).
en een land zonder zeurende jongetjes die voetbalplaatjes uit je handen trekken bij de AH Wink

en verder een land wat qua natuur echt alles in zich heeft... van sneeuw, tot zonnige stranden, mooie bergen, soort van nieuw-zeeland zeg maar.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  CaptainSpectacular do 10 feb 2011 - 8:30

Fijn, ik heb weer een topic vermoord Sad
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 8:34

Geen plek voor topic-killers in mijn land Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: