Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marktplaats (wat de gek er voor geeft)

+18
Lindsya
Sjirafje
Floor
Blond
Lynn_
Pannetoet
Sarah1985
Rovine
M_as
Arwyn
CoffeeJunkie
Parisienne
Monte
Prosecco
Inge
Beachgirl
nina
Minx
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Marktplaats (wat de gek er voor geeft) - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats (wat de gek er voor geeft)

Bericht  M_as di 8 feb 2011 - 23:00

BeautyFuL-RoSe-90 jeetje wat een geluk dat je je geld terug kreeg. Ik vertrouw het ophalen zelf normaal ook meer.

Dus toen ik een concertkaartje te koop had staan, omdat er wat tussen was gekomen. Was er iemand die het graag wilde kopen en ophalen. Nou prima. Zelf was ik niet thuis, dus had m'n ouders even geinformeerd. Toen ik 's avonds laat terug kwam zei m'n vader dat alles goed was gegaan. Ik had met m'n moeder het geld gewisseld, zodat ik wat meer klein geld had. En m'n moeder heeft het uitgegeven in de supermarkt. Ben ik met dat andere briefje aan het kijken...hartstikke nep!! Waarschijnlijk is die andere ook nep geweest, maar had m'n moeder 'geluk' gehad! Weg 50 euro..
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats (wat de gek er voor geeft) - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats (wat de gek er voor geeft)

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:28

Inge schreef:
ABE schreef:
Brennuss schreef:Ik heb wel eens een oplichter aan de haak gehad. Die wilde graag onze x-box kopen, maar we moesten hem wel even naar Nigeria sturen. Jaa tuurlijk. laughcry

Owja, die heb ik ook gehad. Met een oude mobiele telefoon. Ik vond het bedrag al zo absurt hoog en toen ik het woord Nigeria las wist ik genoeg. Wink
Dat hebben wij ook gehad toen we onze laptop, fotocamera, videocamera en dvdspeler op marktplaats hadden staan. Allemaal berichten van nigerianen die het kochten voor hun zoon / dochter in Nigeria.. uhuh

Ja die kreeg ik ook, omdat ik 'betalen met iDeal' had aangevinkt. Nu heb ik daar geen last meer van. Hoe zit dat dan, wat gaan ze dan doen? Want hij zei dat hij het geld eerst zou overmaken, en daarna kon ik het opsturen. Wat zijn ze vanplan? (Vond het al vreemd, dus nooit op ingegaan hoor)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:36

Jen_ schreef:
Inge schreef:
ABE schreef:
Brennuss schreef:Ik heb wel eens een oplichter aan de haak gehad. Die wilde graag onze x-box kopen, maar we moesten hem wel even naar Nigeria sturen. Jaa tuurlijk. Marktplaats (wat de gek er voor geeft) - Pagina 2 394967

Owja, die heb ik ook gehad. Met een oude mobiele telefoon. Ik vond het bedrag al zo absurt hoog en toen ik het woord Nigeria las wist ik genoeg. Wink
Dat hebben wij ook gehad toen we onze laptop, fotocamera, videocamera en dvdspeler op marktplaats hadden staan. Allemaal berichten van nigerianen die het kochten voor hun zoon / dochter in Nigeria.. uhuh

Ja die kreeg ik ook, omdat ik 'betalen met iDeal' had aangevinkt. Nu heb ik daar geen last meer van. Hoe zit dat dan, wat gaan ze dan doen? Want hij zei dat hij het geld eerst zou overmaken, en daarna kon ik het opsturen. Wat zijn ze vanplan? (Vond het al vreemd, dus nooit op ingegaan hoor)

Ze willen dat je het product alvast opstuurt en ze beloven je het geld. Wat nooit aankomt. Ik had ooit mijn oude telefoon erop staan, kreeg ik een email van een Nigeriaan.. die in canada woonde en die voor zijn net afgestudeerde neefje deze telefoon wilde kopen. Heb je het verhaal, hij woont in Canada, is Nigeriaans en kijkt rond op Marktplaats voor een tweedehands telefoontje die ik moet opsturen naar Nigeria. Jaaaa hoor! Ik zei oke.. mail me the address.. had ie het adres gemaild en ik kreeg daarna nog 3mailtjes of ik de telefoon al had opgestuurd. MAAR NATUURLIJK!

Gast
Gast

Bericht  Monte di 8 feb 2011 - 23:49

CKC schreef:
Jen_ schreef:
Inge schreef:
ABE schreef:
Brennuss schreef:Ik heb wel eens een oplichter aan de haak gehad. Die wilde graag onze x-box kopen, maar we moesten hem wel even naar Nigeria sturen. Jaa tuurlijk. Marktplaats (wat de gek er voor geeft) - Pagina 2 394967

Ze willen dat je het product alvast opstuurt en ze beloven je het geld. Wat nooit aankomt. Ik had ooit mijn oude telefoon erop staan, kreeg ik een email van een Nigeriaan.. die in canada woonde en die voor zijn net afgestudeerde neefje deze telefoon wilde kopen. Heb je het verhaal, hij woont in Canada, is Nigeriaans en kijkt rond op Marktplaats voor een tweedehands telefoontje die ik moet opsturen naar Nigeria. Jaaaa hoor! Ik zei oke.. mail me the address.. had ie het adres gemaild en ik kreeg daarna nog 3mailtjes of ik de telefoon al had opgestuurd. MAAR NATUURLIJK!

Dat niet alleen, er schijnt een manier te zijn(had volgens mij iets te maken met creditcard) dat ze het geld op je rekening kunnen zetten en dan stuur jij het op en dan halen zij het geld er weer vanaf. Zoiets had ik gelezen(maar ben vergeten waar Wink )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:52

Ja zoiets had ik ook gelezen Monte! Het zal je maar gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 9 feb 2011 - 0:56

Ik koop dus nooit op marktplaats omdat ik geen zin heb in dat ge-onderhandel en het altijd maar afwachten is of het goed gaat. Liever gewoon nieuw kopen dan. Onlangs heb ik me er echter toch op gewaagd, zocht 3 computerspellen die niet meer in de winkel te krijgen zijn.

Het ging gewoon goed. :shock:

Mijn vertrouwen is weer enigzins hersteld.

Mijn vriend heeft nu zijn auto erop staan. Halfjaar geleden 1500 euro gekost, nu heeft hij een nieuwe (gekregen) en de oude heeft wat mankementjes, makkelijk te repareren, dus hij hoeft er amper iets voor terug. Wil er gewoon snel vanaf.
Het bod wat toch wel het toppunt was, was van iemand die hem voor 100 euro wel wilde hebben, maar dan moest vriend hem wel even komen brengen in Rotterdam. 100 euro minus treinkaartje en benzine is niet zoveel meer. Hij zei al dat hij dat ding nog liever in de fik stak.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sarah1985 wo 9 feb 2011 - 1:08

ik heb eens gehad had ik betaald en kreeg het product nooit. En toen werd ik uitgemaakt voor leugenaar. Terwijl diegene beweerde dat het om een orginele dvd ging, maar dat kon niet want die bestond niet eens.

Ook heb ik wel eens z'n mail van nigeria gehad

wat ik vooral iritant vind dan zet je erbij bieden vanaf, gaan ze 1 euro bieden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 1:17

Ik zit net even te kijken naar fietsen. Voor een paar maand terug heb ik een fiets gekocht via marktplaats voor €35,00. Nu wil ik voor thuis (want hij staat in de stad) ook zo'n fiets hebben. En daar vragen mensen toch grof geld voor! Terwijl die fietsen er nog slechter uit zien dan die ik nu heb...

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet wo 9 feb 2011 - 1:19

Ik heb vroeger wel eens een telefoon via MP gekocht en ik vroeg ook altijd waarom ze hem verkochten.. zo kreeg ik een keer een mailtje terug waarvan ik stijl achterover sloeg:

: De reden waarom ik hem verkocht is dat de liefde tussen ons over is. En dan moet je keuzes maken en ik maak de keuze om onze relatie te verbreken. Het is zo emotioneel voor mij en het kost mij ook heel veel moeite om deze mail te typen...

Euh..juist!
Ik vond het zo lachwekkend dat deze mij altijd is bij gebleven 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Lynn_ wo 9 feb 2011 - 1:21

Hahaha, grappig! Laughing
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 1:25

Haahahahaha.

Wat een grapjassen zitten er toch bij :P

Dankzij marktplaats heb ik wel mijn oppasadres gevonden dat was het enige goede haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 2:31

Ik heb er ook eens schoenen opgezet. Kreeg ik een belachelijk hoog bod met een mailtje of de schoenen gedragen waren en of ze ook zo roken :shock: natuurlijk niet op gereageerd

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 9 feb 2011 - 2:46

Ik had laatst ook contact met een rare bieder. Ik had mijn knalroze allstars erop gezet (ik draag echt geen knalroze allstars meer), krijg ik een bod van 20 euro. Prima, dan mag je ze hebben.

Heen en weer gemaild met dat kind (ouder dan 12 schatte ik haar niet in). Mailt ze: ja, ik weet het niet hoor want ik heb eigenlijk al roze allstars, alleen nog niet met groene veters. (Nou dan koop je groene veters, kost 2 euro?). Daarna krijg ik weer een mailtje: mag ik vragen hoe je eruit ziet en hoe oud je bent?

Toen ben ik maar gestopt met de pogingen om die schoenen aan haar te verkopen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Floor wo 9 feb 2011 - 2:56

Wij (mijn man en ik) verkopen regelmatig via marktplaats. Inderdaad je krijgt de meest vage mailtjes en biedingen.
Soms koop ik via marktplaats als ik iets graag wil maar het de nieuwprijs niet waard vind, kijk ik altijd op marktplaats.

Nu probeer ik ook al een jaar lang m'n trouwjurk te verkopen, maar helaas krijg ik daar alleen verzoeken op van (ik vermoed) 1 persoon, een man, in het begin ging ik serieus op zijn emails in maar nu niet meer, ik vermoed aan de schrijfwijze dat het telkens dezelfde persoon is, het is wel al 4x een ander emailadres maar met de zelfe zinnen en vragen.
Hoe graag ik ook m'n jurk wil verkopen, ik wil hem niet verkopen aan een man :-)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Sjirafje wo 16 nov 2011 - 23:37

Heb een keer een koelkast op MP gezet met de woorden gratis af te halen.
Meteen 7 reacties...met de eerste een afspraak gemaakt, krijg ik 10 minuten
later een mailtje met de tekst voor 20 Euro kom ik hem halen!

Nooit tegen mijn vriend gezegd......maar ik dacht, dat kan ik niet maken
tegenover die eerste. angel
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Lindsya do 17 nov 2011 - 2:40

Wij hadden ons voortuin helemaal op nieuw laten betegelen en er lagen wat oude tegels in van de vorige bewoner dus ik had de oude tegels op MP aangeboden gratis af te halen, moeten wel even schoon gemaakt worden. Kwam er een man kijken, ja ze zijn wel een beetje vies dus ik zeg dat had ik ook in de advertentie gezet. Hij zeg als je ze schoon maak dan neem ik ze gelijk morgen mee. Dus ik zeg meneer ik maak ze schoon voor u, ik doe er een strik om en ik kom ze gratis bij u thuis bezorgen. De meneer is in zijn auto gestapt en ik heb nooit meer wat gehoord.
Gelukkig kwam er daarna een man en een vrouw die de tegels hard nodig hadden en helemaal geen geld hadden en die gunde ik ze echt 100 keer liever.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Penny Blossom do 17 nov 2011 - 4:36

Waarom worden er steeds van deze eeuwenoude topics naar boven gehaald. Sleep Open gewoon een nieuw topic!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Rush do 17 nov 2011 - 4:41

Germini schreef:Waarom worden er steeds van deze eeuwenoude topics naar boven gehaald. Sleep Open gewoon een nieuw topic!
Why, dit is toch gewoon een aanvulling?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 4:49

Germini schreef:Waarom worden er steeds van deze eeuwenoude topics naar boven gehaald. Sleep Open gewoon een nieuw topic!

Wat is het probleem?

Gast
Gast

Bericht  CarpeDiem do 17 nov 2011 - 4:54

Ik maak ook vaak rare dingen mee.
Gisteren zette ik er een trui op voor 5,00.
Kreeg ik een bod van 10,00 en een mail dat hij me 10,00 wou geven en nog de verzendkosten, maar hij moest hem wel zaterdag in huis hebben.. Laughing
Dit heb ik dus niet gedaan.. vind het beetje raar overkomen.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 5:06

De KLM Blond mok is overigens nog steeds te verkrijgen hoor, via KLM personeel, dat wel :P

En ik ken iemand, dus ik kan wel bestellingen doorgeven. Ze zijn 12,95. Ik heb m zelf ook!

Gast
Gast

Bericht  CCC do 17 nov 2011 - 6:59

Prosecco schreef:
Fairytale schreef:Ik heb een nieuwe hobby en dat is via marktplaats mijn servies bij elkaar sparen :P
Nu kom ik af en toe heel bijzondere dingen tegen. Wat voorbeelden:

50 euro vragen voor de blond bla bla theepot en verbaasd zijn dat ik die niet voor 30 euro op wil halen.
de klm-mok van blond er zijn mensen die daar serieus 45 euro voor over hebben. Als ik dat had geweten. Mooie investering. Mensen die gewoon echt niet begrijpen dat je niet voor 1 euro minder dan de nieuwwaarde een tweedehands artikel wil hebben en dat terwijl er 55 pagina's met spullen staan.

Hebben jullie ook van die bijzondere dingen.

Ik heb die mokken nooit gezien? Ik wil ze ook :P Hoe kun je er aan komen?

Waren alleen in het KLM vliegtuig te koop volgens mij, heb ze toen van mijn vader cadeau gekregen voor kerst... Wie weet evrkoop ik ze ooit nog als ik krap zit :p

Die huisjes van KLM (waar dat drank inzit) schijnt ook veel waard te zijn...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  CCC do 17 nov 2011 - 7:03

Mijn vader werkt trouwens bij KLM... dus heb z eook op die manier gekregen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: