Marktplaats (wat de gek er voor geeft)
+18
Lindsya
Sjirafje
Floor
Blond
Lynn_
Pannetoet
Sarah1985
Rovine
M_as
Arwyn
CoffeeJunkie
Parisienne
Monte
Prosecco
Inge
Beachgirl
nina
Minx
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Marktplaats (wat de gek er voor geeft)
Ik heb een nieuwe hobby en dat is via marktplaats mijn servies bij elkaar sparen
Nu kom ik af en toe heel bijzondere dingen tegen. Wat voorbeelden:
50 euro vragen voor de blond bla bla theepot en verbaasd zijn dat ik die niet voor 30 euro op wil halen.
de klm-mok van blond er zijn mensen die daar serieus 45 euro voor over hebben. Als ik dat had geweten. Mooie investering.
Mensen die gewoon echt niet begrijpen dat je niet voor 1 euro minder dan de nieuwwaarde een tweedehands artikel wil hebben en dat terwijl er 55 pagina's met spullen staan.
Hebben jullie ook van die bijzondere dingen.
50 euro vragen voor de blond bla bla theepot en verbaasd zijn dat ik die niet voor 30 euro op wil halen.
de klm-mok van blond er zijn mensen die daar serieus 45 euro voor over hebben. Als ik dat had geweten. Mooie investering.
Mensen die gewoon echt niet begrijpen dat je niet voor 1 euro minder dan de nieuwwaarde een tweedehands artikel wil hebben en dat terwijl er 55 pagina's met spullen staan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Marktplaats (wat de gek er voor geeft)
Ja ik kom mensen tegen die een cd single voor 5 euro willen verkopen terwijl je dezelfde singles op de markt voor 50 cent kan krijgen.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Had een keer mijn oude autootje erop gezet om te kijken of er mensen interesse hadden.
Had erbij gezet: geen onzinbiedingen lager dan 1500 euro.
Kreeg ik een mailtje van een of andere Mustafa: "100 euro kom ik gratis ophalen auto jij mij bellen vanavond" 06******
Kreeg ik een mailtje van een of andere Mustafa: "100 euro kom ik gratis ophalen auto jij mij bellen vanavond" 06******
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
ach is maar 10 keer zo duur toch en dan nog verzendkosten ook nog zeker?
Minx- Lady Post-a-lot
nina schreef:Ja ik kom mensen tegen die een cd single voor 5 euro willen verkopen terwijl je dezelfde singles op de markt voor 50 cent kan krijgen.
5 euro is nog niets. Ik kom ze ook tegen voor 35 euro en bijzonder zijn ze zeker niet.
Gast- Gast
voor 35 euro? 1 single?? en dan niet één die bijzonder schaars is?Megara schreef:nina schreef:Ja ik kom mensen tegen die een cd single voor 5 euro willen verkopen terwijl je dezelfde singles op de markt voor 50 cent kan krijgen.
5 euro is nog niets. Ik kom ze ook tegen voor 35 euro en bijzonder zijn ze zeker niet.
nina- Kletskop
Mimpie schreef:Had een keer mijn oude autootje erop gezet om te kijken of er mensen interesse hadden.
Oh ja idd dat hadden wij ook! En hij bleef maar bieden he, elke keer hetzelfde bod zo vreselijk
Gast- Gast
Ik heb wel eens een oplichter aan de haak gehad. Die wilde graag onze x-box kopen, maar we moesten hem wel even naar Nigeria sturen. Jaa tuurlijk.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik heb wel eens een oplichter aan de haak gehad. Die wilde graag onze x-box kopen, maar we moesten hem wel even naar Nigeria sturen. Jaa tuurlijk.
Owja, die heb ik ook gehad. Met een oude mobiele telefoon. Ik vond het bedrag al zo absurt hoog en toen ik het woord Nigeria las wist ik genoeg.
Gast- Gast
Dat hebben wij ook gehad toen we onze laptop, fotocamera, videocamera en dvdspeler op marktplaats hadden staan. Allemaal berichten van nigerianen die het kochten voor hun zoon / dochter in Nigeria.. uhuhABE schreef:Brennuss schreef:Ik heb wel eens een oplichter aan de haak gehad. Die wilde graag onze x-box kopen, maar we moesten hem wel even naar Nigeria sturen. Jaa tuurlijk.
Owja, die heb ik ook gehad. Met een oude mobiele telefoon. Ik vond het bedrag al zo absurt hoog en toen ik het woord Nigeria las wist ik genoeg.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Anousch schreef:Mimpie schreef:Had een keer mijn oude autootje erop gezet om te kijken of er mensen interesse hadden.
Oh ja idd dat hadden wij ook! En hij bleef maar bieden he, elke keer hetzelfde bod zo vreselijk
Ja, en maar mailen he: "ik kom gratis ophalen!!!"
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Mimpie schreef:Anousch schreef:Mimpie schreef:Had een keer mijn oude autootje erop gezet om te kijken of er mensen interesse hadden.
Ja, en maar mailen he: "ik kom gratis ophalen!!!"
hahaha inderdaad sukkel dat het is
Gast- Gast
Fairytale schreef:Ik heb een nieuwe hobby en dat is via marktplaats mijn servies bij elkaar sparen
de klm-mok van blond er zijn mensen die daar serieus 45 euro voor over hebben. Als ik dat had geweten. Mooie investering. Mensen die gewoon echt niet begrijpen dat je niet voor 1 euro minder dan de nieuwwaarde een tweedehands artikel wil hebben en dat terwijl er 55 pagina's met spullen staan.
Ik heb die mokken nooit gezien? Ik wil ze ook Hoe kun je er aan komen?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Fairytale schreef:Ik heb een nieuwe hobby en dat is via marktplaats mijn servies bij elkaar sparen
de klm-mok van blond er zijn mensen die daar serieus 45 euro voor over hebben. Als ik dat had geweten. Mooie investering. Mensen die gewoon echt niet begrijpen dat je niet voor 1 euro minder dan de nieuwwaarde een tweedehands artikel wil hebben en dat terwijl er 55 pagina's met spullen staan.
Ik heb die mokken nooit gezien? Ik wil ze ook Hoe kun je er aan komen?
Waren een speciale edities voor 't 90 jarig bestaan van KLM. Ze waren te koop in KLM shops... Nu al niet meer geloof ik ...
Gast- Gast
via marktplaats en dan een geldkistje mee nemen. Zijn ook niet meer te koop.
Minx- Lady Post-a-lot
Hmm das balen, hij is echt leuk! Ik heb m'n broertje gemaild of hij er misschien aan kan komen, dus fingers crossed
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Laatst zat ik op mp te kijken voor een camera. Nieuw kost hij 430 euro en dan zijn er mensen die 420,430 en zelfs 530 vragen. Echt voor die 20 euro heb ik inderdaad veel liever een nieuwe. Hoe dom
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Heb ooit zelf te maken gehad met iemand, die wel geld wilde hebben, maar het product opsturen, ho maar.
Ik had het geld overgemaakt en haar nog per mail bericht dat ze het mij moest laten weten, zodra ze het geld had ontvangen en het product zou opsturen. 2 weken en 5 mailtjes later nog steeds geen bericht ontvangen. Terwijl ze het geld echt al wel had moeten hebben en zag ook updates op haar account staan.
Ongeveer 20 minuten na het laatste mailtje te hebben verstuurd, kon ik mijn frustratie niet meer inhouden. Dus heb meteen een nieuw account met een andere naam aangemaakt en op hetzelfde product geboden. Nog geen minuut later kreeg ik bericht dat ik dat product (waar ik dus allang voor had betaald) kon overkopen. Ik heb haar toen teruggemaild dat ik het alleen wilde ophalen. (zodat ik haar adres zou hebben en verhaal zou kunnen halen).
Heb hier geen reactie meer op gekregen. Toen heb ik met mijn andere account een boze mail naar haar gestuurd en gedreigd met aangifte en uitgelegd dat dus allebei die accounts van mij waren. Meteen kreeg ik hier een mail op terug met het onzinverhaal dat ze mijn geld echt wel had ontvangen, maar dat ze wilde wachten met hogere biedingen. Als er iemand hoger zou bieden, zou ik mijn geld weer terug krijgen. Ze begon toen ook nog met een verhaal dat ze zelfs ooit eens is opgelicht op MP voor een telefoon van 800 euro en dat ze mij echt nooit zou op lichten. Yeah right, ik heb het gemerkt. Godzijdank heeft ze mijn geld wel teruggestort.
Ik had het geld overgemaakt en haar nog per mail bericht dat ze het mij moest laten weten, zodra ze het geld had ontvangen en het product zou opsturen. 2 weken en 5 mailtjes later nog steeds geen bericht ontvangen. Terwijl ze het geld echt al wel had moeten hebben en zag ook updates op haar account staan.
Ongeveer 20 minuten na het laatste mailtje te hebben verstuurd, kon ik mijn frustratie niet meer inhouden. Dus heb meteen een nieuw account met een andere naam aangemaakt en op hetzelfde product geboden. Nog geen minuut later kreeg ik bericht dat ik dat product (waar ik dus allang voor had betaald) kon overkopen. Ik heb haar toen teruggemaild dat ik het alleen wilde ophalen. (zodat ik haar adres zou hebben en verhaal zou kunnen halen).
Heb hier geen reactie meer op gekregen. Toen heb ik met mijn andere account een boze mail naar haar gestuurd en gedreigd met aangifte en uitgelegd dat dus allebei die accounts van mij waren. Meteen kreeg ik hier een mail op terug met het onzinverhaal dat ze mijn geld echt wel had ontvangen, maar dat ze wilde wachten met hogere biedingen. Als er iemand hoger zou bieden, zou ik mijn geld weer terug krijgen. Ze begon toen ook nog met een verhaal dat ze zelfs ooit eens is opgelicht op MP voor een telefoon van 800 euro en dat ze mij echt nooit zou op lichten. Yeah right, ik heb het gemerkt. Godzijdank heeft ze mijn geld wel teruggestort.
Gast- Gast
BeautyFuL-RoSe-90 schreef:Heb ooit zelf te maken gehad met iemand, die wel geld wilde hebben, maar het product opsturen, ho maar.
Dan heb je veel geluk gehad zeg! Er zijn er zat die er echt misbruik van maken.. heb een tijdje geleden bij Peter R. de Vries volgens mij een keer een documentaire over gezien. Bizar dat mensen dit überhaupt durven, dat 'oplichten'!
Als ik iets zou kopen van MP zou ik het, mits mogelijk, gaan ophalen. Allereerst om te kijken of het nog wel functioneert, heel is, etc. Daarnaast zou ik op die manier betalen. 'Gelijk oversteken' dus. Zeker als het om hoge bedragen gaat.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Het abnormaal overbieden vind ik ook zo irritant! Ik ben opzoek naar een oude racefiets, de verkoper vroeg er 250,- voor, laatste bod was 280,- en dan heb je iemand die wel eventjes met 400,- gaat bieden... Dan ben ik er klaar mee..
CoffeeJunkie- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 12-01-11
Ik heb het idee dat mensen dan ook zelf hoger gaan bieden op hun eigen advertentie..
Ik wilde laatst een DS spelletje over kopen. Advertentie stond er al een dikke maand op en nog geen een bieding. Toen had ik dus geboden en een half uurtje later werd ik overboden, terwijl het spel er nog 3 keer op stond, allemaal zonder een bod.. Tsja, dan ga ik dus echt niet nog hoger bieden, want dat zijn ze gewoon zelf.
BeautyFuL-RoSe-90: Dan heb je zeker geluk gehad! Dit is mij vorig jaar april dus ook overkomen, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug! Heb aangifte gedaan en de zitting is zelfs al geweest, mevrouw is veroordeeld voor een taakstraf van 24uur/3 dagen in de gevangenis en ze moet mij mijn geld terug geven, maar daar kon nog wel een half jaar overheen gaan.. Ik hoop het in april dit jaar eens gekregen te hebben!
Ik wilde laatst een DS spelletje over kopen. Advertentie stond er al een dikke maand op en nog geen een bieding. Toen had ik dus geboden en een half uurtje later werd ik overboden, terwijl het spel er nog 3 keer op stond, allemaal zonder een bod.. Tsja, dan ga ik dus echt niet nog hoger bieden, want dat zijn ze gewoon zelf.
BeautyFuL-RoSe-90: Dan heb je zeker geluk gehad! Dit is mij vorig jaar april dus ook overkomen, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug! Heb aangifte gedaan en de zitting is zelfs al geweest, mevrouw is veroordeeld voor een taakstraf van 24uur/3 dagen in de gevangenis en ze moet mij mijn geld terug geven, maar daar kon nog wel een half jaar overheen gaan.. Ik hoop het in april dit jaar eens gekregen te hebben!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje wat vervelend! Gaat het om veel geld?Arwyn schreef:Ik heb het idee dat mensen dan ook zelf hoger gaan bieden op hun eigen advertentie..
nina- Kletskop
nina schreef:Jeetje wat vervelend! Gaat het om veel geld?Arwyn schreef:Ik heb het idee dat mensen dan ook zelf hoger gaan bieden op hun eigen advertentie..
Valt op zich nog mee, 30,- maar voor mij is dat toch weer bijna een week boodschappen! Ook al was het 5,- dan heb ik nog aangifte gedaan. Die vrouw doet het blijkbaar veel vaker en dan vind ik dat ze door gewoon voor gestraft moeten worden, of je iemand nou oplicht voor 1,- of voor 100,-
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt helemaal gelijk! Maar gelukkig gaat het niet om honderden euro's want dan zou je zelf echt in de problemen kunnen raken..Arwyn schreef:nina schreef:Jeetje wat vervelend! Gaat het om veel geld?Arwyn schreef:Ik heb het idee dat mensen dan ook zelf hoger gaan bieden op hun eigen advertentie..
Valt op zich nog mee, 30,- maar voor mij is dat toch weer bijna een week boodschappen! Ook al was het 5,- dan heb ik nog aangifte gedaan. Die vrouw doet het blijkbaar veel vaker en dan vind ik dat ze door gewoon voor gestraft moeten worden, of je iemand nou oplicht voor 1,- of voor 100,-
nina- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Printer geeft offline aan?
» wat jij geeft, verwacht je dat ook terug?
» Kat geeft veel over
» Wie geeft me een schop onder mun hol!
» Wie geeft me even een duwtje over de drempel?
» wat jij geeft, verwacht je dat ook terug?
» Kat geeft veel over
» Wie geeft me een schop onder mun hol!
» Wie geeft me even een duwtje over de drempel?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: