Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie meenemen trouwjurk kopen?

+17
Fortissimo
Bosjesvrouw
Snirp
Marin
Printje
Mikki
Inge
Tania
Zonnetje
Ella
Joli86
Aziraphale
Shisha
Parisienne
Océane
mezzoforte
Sam
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie meenemen trouwjurk kopen? - Pagina 2 Empty Re: Wie meenemen trouwjurk kopen?

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 21:14

Zelda schreef:Nee niet gelezen Wie meenemen trouwjurk kopen? - Pagina 2 561177 maar dan begrijp ik wel dat je je schoonmoeder niet erbij wil. Ik wil haar er liever ook niet bij hebben, ondanks dat er geen ruzie o.i.d is. Ik zou me erg aan haar gaan ergeren geloof ik Wie meenemen trouwjurk kopen? - Pagina 2 394967 erg eigenlijk he, ze is wel de moeder van mijn vriend.

Erg, erg. Ja jammer voor hen dat wij er zo over denken ja. Ik ben niet perfect en jij ook niet, maar, er zijn vast goede redenen waarom jij er zo over denkt. Je krijgt wat je geeft.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie meenemen trouwjurk kopen? - Pagina 2 Empty Re: Wie meenemen trouwjurk kopen?

Bericht  Bosjesvrouw di 11 dec 2012 - 21:23

Ik zou mijn moeder,zus en schoonmoeder meenemen. (Schoonzussen heb ik niet)

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fortissimo di 11 dec 2012 - 21:32

Mijn moeder, schoonmoeder en mijn twee zussen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  myloon di 11 dec 2012 - 21:41

Bij het uitzoeken en dus de eerste keer had ik mijn moeder, schoonmoeder en vriendin mee.
Toen ik de tweede keer ging heb ik allebei mijn oma's mee genomen.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Roxy89 do 13 dec 2012 - 8:01

Ik hoop volgende week donderdag met mijn beste vriendin te gaan (zij is momenteel ook nog de enige die van het geheim weet hihi), pas een keer daarna wil ik mijn moeder en schoonmoeder mee nemen. Als ik voor mezelf al een beetje weet wat ik wil. Dit vooral omdat ik later niet wil zeggen "had ik hun maar een keer meegenomen". Het liefst zou ik mijn schoonzus en 'schoon'oma een keer meenemen, maar daar twijfel ik nog over. Anders hebben wel veel belangrijke vrouwen hem al gezien voor de grote dag.
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Mizz_S do 13 dec 2012 - 10:52

Ik had mijn moeder en zus mee. Bij de tweede keer passen alleen mn moeder, en bij het ophalen mn moeder en ook mn vader, hij betaalde tenslotte de helft dus dan vond ik het wel zo leuk om m mee te nemen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Alex vr 14 dec 2012 - 4:35

Mijn moeder en schoonmoeder zijn mee geweest. Achteraf had ik het leuk gevonden als mijn zusjes erbij waren geweest, maar goed, dat kon ik niet terugdraaien.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: