Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mee met trouwjurk uitzoeken!

+23
Raven
Bosjesvrouw
Jezzie
Miccie
Ella
Susan
Puggle
tuttebel
bolus26
Mizz_S
L!ND@
Elliot
Shisha
Inge
Niekske
Marin
Minx
*Lookie*
Floor
Tania
Mikki
Ster
Bloem86
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mee met trouwjurk uitzoeken! Empty Mee met trouwjurk uitzoeken!

Bericht  Bloem86 di 30 okt 2012 - 20:45

Heb gezien dat er al een paar topics zijn geweest over wie er mee was met de trouwjurk uitzoeken, maar ik vraag het nog maar een keertje!

Ik zit er namelijk mee dat ik best veel mensen heb die ik mee wil nemen, maar van de andere kant vind ik het ook erg druk!! Dus weet t even niet zo goed!

Ik wil namelijk meenemen: mn moeder, zusje en mn oma (oma betaald mee, vandaar dat zij ook absoluut mee gaat, buiten de goede band om!)
Maar verder heb ik ook nog: mn allerbeste vriend (hij gaat vervolgens ook mee met mijn vriend het pak uitzoeken..), mijn beste vriendin. En ik weet niet zo goed of ik mn schoonmoeder ook nog mee 'moet' vragen, maar dan vind ik het eigenlijk véél te druk! Van de andere kant voel ik naar schoonmoeders toe een soort verplichting.. Alsof dat zo hoort.. Of is dat onzin?!

Geven bruidszaken als advies ook niet een beetje een maximaal aantal personen om mee te nemen?
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mee met trouwjurk uitzoeken! Empty Re: Mee met trouwjurk uitzoeken!

Bericht  Ster di 30 okt 2012 - 21:58

Bij mij zijn mijn moeder en schoonmoeder de eerste keer mee geweest, bij de tweede winkel (waar ik mijn jurk gekocht heb) zijn mijn moeder, schoonmoeder en een vriendin mee geweest.

Ik zou persoonlijk niet zoveel mensen meenemen, maakt het alleen maar moeilijk. Is het niet mogelijk om die vriend en vriendin met de pasbeurt mee te nemen? Ik vind het er wel bijhoren om schoenmoeder mee te nemen, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Gaat schoenmoeder niet mee een kostuum kopen voor jou vriend, want dan weet zij toch ook wat bij de jurk past?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240

Bericht  Mikki di 30 okt 2012 - 22:33

Ik heb alleen mijn moeder en zus meegenomen. Dat vond ik druk genoeg. Daarbij wil ik mijn jurk ook zoveel mogelijk een verrassing houden, en ik voelde me niet verplicht mijn schoonmoeder mee te nemen. Als je verder wel andere mensen meeneemt, kan ik me overigens wel voorstellen dat ze zich een beetje gepasseerd zou voelen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Tania di 30 okt 2012 - 22:53

Mij moeder, schoonmoeder en oma waren mee. Ik vond dat wel echt genoeg mensen en genoeg meningen smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor di 30 okt 2012 - 23:04

Ik heb alleen mijn beste vriendin mee genomen. Toen ik de jurk al had gekocht zijn met het doorpassen mijn moeder en broertje nog meegeweest. Ik vond het belangrijk dat ik niet te veel meningen had om me heen en ik had een beperkt budget (ik betaalde zelf) dus ik wou me perse aan het budget houden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  *Lookie* di 30 okt 2012 - 23:05

Wij zijn laatst met mijn zus meegeweest: mijn moeder, zusje, broertje, een vriendin en ik. Een hele ploeg dus maar het was reuzegezellig en we waren vrij eensgezind in wat we mooi vonden. Maar uiteindelijk moet de bruid natuurlijk op haar eigen gevoel afgaan. Binnenkort gaan we nog een keer (ws met een iets kleiner ploegje) om de knoop door te hakken, maar ze is al zo goed als zeker welke het gaat worden.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 23:55

Ik zou mijn moeder & schoonmoeder mee (willen) nemen, met zussen erbij wordt het teveel en qua vriendinnen zou ik niet kunnen kiezen, maar ik kan ze moeilijk allemaal meenemen.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 31 okt 2012 - 0:29

Ik zou denk ik schoonmoeder moeder en tante mee nemen. Schoonzussen word zoveel en waar maak je het onderscheid. Zal wel moeilijk worden
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Marin wo 31 okt 2012 - 0:30

Ik zou m'n moeder, zus, en eventueel stiefmoeder en schoonmoeder mee nemen. Je hebt natuurlijk ook nog pas-sessies waar je andere mensen eventueel mee zou kunnen nemen als je die er de eerste keer niet bij wilt hebben ivm drukte.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Niekske wo 31 okt 2012 - 0:40

Mijn beste vriendin is een paar weken geleden getrouwd, zij wilde ook teveel mensen een rol geven in de bruiloft en de hele voorbereiding, dus ze heeft iedereen verdeeld over allerlei taken, waaronder dus ook drie keer mee jurken passen smile de eerste keer heeft ze haar moeder, schoonmoeder, schoonzusje en drie vriendinnen meegenomen, de tweede keer weer beide mama's en de ceremoniemeester (ik) en haar getuige en de laatste keer (was alleen het ophalen) haar schoonzusje weer. Zij kon ook niks geheim houden trouwens, teveel mensen hadden de jurk vantevoren al gezien Wink

Ik zou zelf mijn moeder, schoonmoeder en een vriendin meenemen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Inge wo 31 okt 2012 - 1:17

De 1e keer jurken uitzoeken mijn moeder en mijn zusje en de 2e keer jurk passen mijn moeder en schoonmoeder
Mijn beste vriendin heb ik daarna wel de foto laten zien van de jurk.
Wilde zelf niet teveel mensen mee hebben.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Shisha wo 31 okt 2012 - 1:37

Ik ben met mijn moeder en 2 vriendinnen geweest. Ik wou mijn schoonmoeder en schoonzus ook wel mee hebben maar we konden geen datum prikken waarop iedereen kon. Ik zou dus ook nog met mijn schoonmoeder gaan (was nog een winkel waar ik wel wilde kijken) maar ik had ondertussen de jurk via marktplaatst gevonden. En daar was dus helemaal niemand bij.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Elliot wo 31 okt 2012 - 1:45

Ik denk dat ik mijn moeder, oma en zus mee zou willen nemen. Ik twijfel een beetje over mijn schoonmoeder. Ik denk dat ze het wel heel leuk zou vinden, haar eigen dochter is niet getrouwd (en is dat ook niet van plan), en haar andere zoon is 36 en single, dus daar zie ik het ook niet zo snel gebeuren.. Dus ik ben in dat opzicht haar enige 'hoop' om zoiets mee te kunnen maken. Maar aan de andere kant, het is ook wel erg druk misschien..

Nouja, ik ben nog niet ten huwelijk gevraagd dus ik hoef er nog niet over na te denken! smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  L!ND@ wo 31 okt 2012 - 1:54

Ik heb mijn moeder, schoonmoeder en mijn zusje meegenomen. Vond ik meer dan zat!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Mizz_S wo 31 okt 2012 - 8:42

Ik had alleen mn moeder en zus mee. En bij de laatste keer passen en ophalen ook mn vader, want die betaalde de helft. Ik had geen zin om mn schoonmoeder mee te nemen, geen behoefte aan en bovendien vond ik t niet leuk als veel mensen al van te voren de jurk zagen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  bolus26 wo 31 okt 2012 - 8:51

ik heb alleen mn moeder meegenomen bij het uitzoeken. mn zusje is de 2e keer bij het doorpassen ook meegeweest.

mn man heeft zn pak met zijn moeder uitgezocht.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  tuttebel wo 31 okt 2012 - 8:58

ik zou mijn moeder, schoonmoeder en eventueel een vriendin erbij willen hebben. Wil vooral niet teveel personen erbij omdat je dan snel meer meningen hebt en ik juist niet door te veel mensen beïnvloed wil worden.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Puggle wo 31 okt 2012 - 9:47

Ik heb mijn jurk met mijn moeder gekocht. Mijn man zijn pak met zijn moeder.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Susan wo 31 okt 2012 - 9:47

Alleen mijn moeder. Ik had sowieso niet in één dag een jurk, ik zie al dat ik elke keer zo'n hele groep moest optrommelen.

Maar goed, ik ging ook niet naar bruidsboetieken, ben ook niet in een officiële bruidsjurk getrouwd. Ik keek gewoon overal en nergens naar jurken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Ella wo 31 okt 2012 - 23:37

De eerste keer ben ik alleen met mijn moeder gegaan. Toen ik er bijna uit was zijn mijn moeder en schoonmoeder meegeweest
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Miccie do 1 nov 2012 - 0:08

Ik heb bij het uitzoeken mijn moeder en schoonzusje meegenomen. Bij de tweede keer passen mijn moeder en twee vriendinnen (ceremoniemeester en de getuige) en de laatste keer alleen mijn moeder.
Ik zat sowieso niet op teveel meningen te wachten want ik ben een enorme twijfelkont. Mijn moeder en schoonzusje zijn heel duidelijk in hun mening en durven het ook gewoon te zeggen als de jurk mij niet stond.

Mijn vader wilde de jurk pas op de dag zelf zien.

Mijn man wilde graag met mij zijn pak uitzoeken dus dat hebben we saampjes gedaan. Kon ik meteen aangeven of het bij mijn jurk stond.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Jezzie do 1 nov 2012 - 1:01

Als ik ooit ga trouwen, zou ik mijn moeder, schoonmoeder en schoonzus willen mee nemen.
Mijn schoonzus heeft altijd wel een goede kijk op kleding en wat bij elkaar past. Dus als ze dan ook met mijn vriend mee gaat voor het pak, komt het vast helemaal goedMee met trouwjurk uitzoeken! 561177
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Bloem86 do 1 nov 2012 - 1:28

Bedankt voor jullie antwoorden!

Ik vind het dus ook een te grote groep.. Denk dat ik mijn schoonmoeder schrap van het lijstje. Zij is ook bij de bevalling van mn oudste dochter geweest, vind t nu wel genoeg geweest... Wink Daarbij vind ik het ook wel leuk als het een verrassing blijft!
Mn moeder, oma en zusje blijven staan! Die wil ik perse mee hebben. Mn beste vriendin neem ik ook mee.. En wat betreft mijn beste vriend (tevens getuige), die neem ik denk ik met passen weer een keer mee! Ziet hij hem toch nog voor ie mee gaat met mijn vriend..

Weet niet meer wie het vroeg, maar mn vriend wil met het uitzoeken van zn pak zijn vader, 2 broertjes en dan dus mijn beste vriend meenemen.. Z'n moeder heeft ie t eigenlijk niet over gehad!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Bosjesvrouw do 1 nov 2012 - 6:12

Ik zou meenemen m'n moeder,schoonmoeder en zus. (schoon zussen heb ik niet)

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Raven do 1 nov 2012 - 6:26

Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt.

Ik heb toen mijn moeder, schoonmoeder, beste vriendin en 3 zusjes mee genomen .Het zijn wel allemaal mensen die eerlijk zeggen of ze iets wel of niet mooi vinden, maar mijn keuze respecteren.
De jurk waarvan ik echt heel blij werd vonden ze allemaal mooi.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: