Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ondertiteling bij mp4 bestand krijgen

3 plaatsers

Ga naar beneden

ondertiteling bij mp4 bestand krijgen Empty ondertiteling bij mp4 bestand krijgen

Bericht  blondje1313 di 11 dec 2012 - 2:54

Wij downloaden graag series om die dan daarna via een usb-stick op de tv te bekijken maar nu is het probleem dat ik het niet voor elkaar krijg om de eveneens gedownloade ondertiteling bij af te spelen.
Is het mogelijk om deze ondertiteling echt ín het bestand zelf te krijgen ipv als los srt.bestand?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ondertiteling bij mp4 bestand krijgen Empty Re: ondertiteling bij mp4 bestand krijgen

Bericht  Elliot di 11 dec 2012 - 3:03

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

ondertiteling bij mp4 bestand krijgen Empty Re: ondertiteling bij mp4 bestand krijgen

Bericht  blondje1313 di 11 dec 2012 - 3:04

Nee, helaas is dit een ander probleem. Op de computer kan ik het wel afspelen door het srt bestand in dezelfde map te plaatsen, maar helaas werkt het op de tv zo niet. De ondertiteling moet ik echt in het bestand zelf zien te krijgen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ondertiteling bij mp4 bestand krijgen Empty Re: ondertiteling bij mp4 bestand krijgen

Bericht  Aziraphale di 11 dec 2012 - 6:25

Ik gebruik het programma Handbrake om ondertitels bij de mp4 in te krijgen, maar dat is op de Mac. Er zijn genoeg programma's die dit kunnen, even googlen!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ondertiteling bij mp4 bestand krijgen Empty Re: ondertiteling bij mp4 bestand krijgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum