Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand? Empty Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:38

Ik ben bezig met een werkstuk en wil een beoordeling in pdf, naar word omzetten om dat aan het werkstuk toe te voegen.
Dan kan ik ook nog wat dingetjes veranderen erin, zoals de datum haha. In dat pdf-bestand kan ik dingen nu niet verbeteren.

Wie o wie kan me helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand? Empty Re: Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand?

Bericht  Moezie do 5 mei 2011 - 0:41

Volgens mij kan dat niet...
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand? Empty Re: Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:42

Ergens in de menu balk kan je de pdf omzetten naar tekst en openen in word of kladblok. De tekst verspringt dan wel een beetje, sommige laatste letters veranderen, maar dat kan je zelf zo bewerken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand? Empty Re: Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand?

Bericht  Fearie do 5 mei 2011 - 1:22

Je hebt er speciale programma's voor die je kunt downloaden, meeste werken ook met een demo (die passen dan de eerste 5 pagina's aan). Misschien is dat een optie?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand? Empty Re: Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 1:24

Fearie, dat heb ik idd gedaan en het is redelijk gelukt, alleen de tabellen zien er verrot uit. Maar ja, die maak ik wel opnieuw en dan kan ik de tekst kopiëren en plakken.

Bedankt in ieder geval, ik mag nu nog 98x een tekst converteren en daarna kan ik het programma voor 40 dollar kopen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand? Empty Re: Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand?

Bericht  girli do 5 mei 2011 - 1:51

En gewoon kopiëren en plakken?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand? Empty Re: Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 1:55

Nee sorry dat kan niet. Je moet het converteren met een programmaatje dat je gratis kunt downloaden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand? Empty Re: Hoe zet je een pfd-bestand om in een Word-bestand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum