Lef in de liefde!
+5
aniet
Janelie
Moezie
CrazyGrace
Rev3rie
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Lef in de liefde!
Darcy schreef:Oh haha, dat doet me denken aan mijn treindate. Ik was op weg naar een verjaardag en zat in een lange stoptrein. Er stapte op een gegeven moment zoo'n leuke jongen in, donkere krullen, helblauwe ogen, pff wat een lekker ding was dat. Hij ging schuin tegenover me zitten. Dus ik zat wel een beetje naar hem te kijken en hij ook naar mij, maar ik denk dan altijd dat hij gewoon toevallig net opkijkt ofzo of naar mijn raam kijkt. Maar op een gegeven moment begon hij naar me te lachen, ik werd knalrood En toen pakte hij een stukje van zijn schrift en hij scheurt er zo een stukje uit en begint daar iets op te krabbelen. Dus mijn fantasie sloeg al op hol maar ik dacht naaaah dat durft toch niemand, en ik geloofde niet echt dat hij me zag zitten en dacht dat ik me het maar verbeeldde. Uiteindelijk moet hij uitstappen en hij loopt naar me toe, lacht en geeft dat briefje aan me Er stond iets op van of ik iets met hem wilde gaan drinken en zijn nummer. Ik dacht dat ik van mijn stoel viel hahahaha ik vond het zo spannend. Uitendelijk hebben we een date gehad en het is niks geworden, maar ik vond het zo stoer en romantisch hoe hij dat aanpakte. Krijg er nog de kriebels van
Haha ik had ook eens zoiets in de trein. Steeds oogcontact, hij zat recht tegenover me in zo'n coupe hokje. We waren alleen. Onze benen plakten tegen elkaar (het was een hete zomerdag haha). Toen ik uitstapte liet in nonchalant mijn visite kaartje op mijn stoel achter . De trein reed weg en ik kreeg een sms 'Soms zeggen blikken meer dan woorden. Ik ben Joey, aangenaam'. Hahaha, ik stond net bij de kiosk en dat meisje daar vond het ook helemaal geweldig. We hebben elkaar twee dagen gezien en gedate. Hij was leuk maar bleek veeeeeeeeeels te jong te zijn . Maar lekker wassie wel haha.
In de tram kwam ik elke ochtend een jongen tegen. Van niets gingen we naar goedemorgen en later kwam hij dan naast me zitten. Ik wilde wel wat met hem gaan drinken. Op een dag vergat ik mijn portomonee en wilde uitstappen toen hij zei dat hij wel een kaartje voor me zou kopen. Zo lief! Toen heb ik op dat kaartje mijn nummer geschreven en de vraag of hij wat wilde drinken met mij en in zijn brievenbus gegooid. Ik dacht te weten waar hij woonde maar dat bleek zijn buurvrouw haha. Duurde dus iets langer voor hij me belde en vroeg ik of ik een grapje maakte. Nee hoor... We hebben een paar weken gedate.
Ook in de bus van Londen naar Den Haag ontmoette ik eens iemand. We raakten aan de praat omdat hij dezelfde afkomst heeft als de vriendin waar ik mee was. Wat een lekker ding. We hebben de hele nacht zitten kletsen en lachen terwijl de hele bus sliep. Uiteindelijk heb ik hem gevraagd of hij niet wat tijd over had tijdens zijn vakantie hier in NL. Ik viel echt als een blok voor hem al woonde hij in Londen. Gelukkig had hij wel tijd en kon ik een paar uur vrij krijgen van werk. Ik heb een paar maanden met hem gedate.
OV rules .
Gast- Gast
Ik ben na mijn scheiding in een wilde flirt met een collega gedoken onder het motto 'en nu is het MIJN beurt voor wat betekenisloos plezier' en daarbij dacht ik 'ach, hij is toch gedetacheerd, als ik er geen zin meer in heb is hij toch binnenkort weg'. Echt helemaal niks voor mij, aanklooien met een collega en niemand op het werk mocht het weten. En stiekem afspreken in lege ruimtes voor een lekkere zoenpartij enzo
Hij ging inderdaad snel weg, maar niet bij mij we werden verliefd en gaan over een tijdje samenwonen
Hij ging inderdaad snel weg, maar niet bij mij we werden verliefd en gaan over een tijdje samenwonen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb absoluut geen lef in de liefde hoor. Het 'stoerste' wat ik heb gedaan is aan mijn huidige vriend gevraagd of hij wel hield van eigen initiatief, voordat ik hem zoende. Daarna heeft het nog een paar weken geduurd voordat we een stelletje werden haha, terwijl ik het als een 'Mission Failed' had bestempeld.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb wel eens een emailadres toegevoegd uit een lijst.. zomaar één uitgekozen omdat ik me verveelde.
En het was zo'n leuke jongen! We konden zo gezellig met elkaar praten via msn..
Later ook wel gebeld enzo.. en na een tijdje afgesproken.
Ik vond/vind het super stoer.. Hij was 15 en ik 16..
Nu is dat misschien vrij normaal maar 8 jaar geleden deed niemand zoiets..
We hebben dan ook anderhalf jaar verkering gehad!
Edit: Ik schaamde me gewoon bijna, dat we elkaar via internet ontmoet hadden...
En het was zo'n leuke jongen! We konden zo gezellig met elkaar praten via msn..
Later ook wel gebeld enzo.. en na een tijdje afgesproken.
Ik vond/vind het super stoer.. Hij was 15 en ik 16..
Nu is dat misschien vrij normaal maar 8 jaar geleden deed niemand zoiets..
We hebben dan ook anderhalf jaar verkering gehad!
Edit: Ik schaamde me gewoon bijna, dat we elkaar via internet ontmoet hadden...
Laatst aangepast door nina op vr 11 feb 2011 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
RYW schreef:Ik ben na mijn scheiding in een wilde flirt met een collega gedoken onder het motto 'en nu is het MIJN beurt voor wat betekenisloos plezier' en daarbij dacht ik 'ach, hij is toch gedetacheerd, als ik er geen zin meer in heb is hij toch binnenkort weg'. Echt helemaal niks voor mij, aanklooien met een collega en niemand op het werk mocht het weten. En stiekem afspreken in lege ruimtes voor een lekkere zoenpartij enzo
Wat leuk om te lezen zeg . Ik heb ook weleens iets gehad met een collega. Idd spannend haha. 'Toevallig' samen in de lift terecht komen enzo. Niemand wist het ook bij mij. Als je er met niemand over praat is het ook geen probleem maar wel spannend .
Gast- Gast
Zegmaar ben je voor zijn werk toen naar Engeland verhuist of was dat voor het jouwe? Want anders vind ik dat ook wel lef hebben in de liefde (en sowieso lef hebben)
Gast- Gast
Geen van beide. We waren een maand samen toen we besloten dat we wat avontuur nodig hadden en we voor elkaar een goede stimulans zouden zijn. We zijn een jaar later met z'n tweeën vanaf nul daar begonnen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Marin schreef:Zegmaar ben je voor zijn werk toen naar Engeland verhuist of was dat voor het jouwe? Want anders vind ik dat ook wel lef hebben in de liefde (en sowieso lef hebben)
Eens, dat lef ontbreekt mij .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:RYW schreef:Ik ben na mijn scheiding in een wilde flirt met een collega gedoken onder het motto 'en nu is het MIJN beurt voor wat betekenisloos plezier' en daarbij dacht ik 'ach, hij is toch gedetacheerd, als ik er geen zin meer in heb is hij toch binnenkort weg'. Echt helemaal niks voor mij, aanklooien met een collega en niemand op het werk mocht het weten. En stiekem afspreken in lege ruimtes voor een lekkere zoenpartij enzo
Wat leuk om te lezen zeg . Ik heb ook weleens iets gehad met een collega. Idd spannend haha. 'Toevallig' samen in de lift terecht komen enzo. Niemand wist het ook bij mij. Als je er met niemand over praat is het ook geen probleem maar wel spannend .
Haha, ja dat ja, in de lift enzo verder was het vrijwel onmogelijk om samen alleen te zijn. Bijna overal glas. Bij ons waren er 2 collega's die het doorhadden, maar die merkten het aan hem en niet aan mij, terwijl ik normaal best een open boek ben ik werk daar nog steeds en nu is het wel algemeen bekend dat ik een relatie met hem heb hoor, maar toen niet. Ik vond het zo spannend, om dan heel neutraal 'fijn weekend' tegen elkaar te zeggen terwijl we dan een uur later samen in bed zouden liggen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
zegmaar_ schreef:Geen van beide. We waren een maand samen toen we besloten dat we wat avontuur nodig hadden en we voor elkaar een goede stimulans zouden zijn. We zijn een jaar later met z'n tweeën vanaf nul daar begonnen.
Haha nou dat vind ik ook wel lef hebben hoor, om samen die stap te durven zetten, from scratch.
Gast- Gast
@ Janelie: het is alsof ik mezelf hoor! Ik heb precies last waarvan jij ook last hebt :-)
Gast- Gast
Ik ben ook geen held in de liefde.
Alleen vorig jaar was ik met voorbedachte rade naar een cafe gegaan, want daar was ook een jongen die me al eerder had versierd, alleen was ik toen niet zo geïnteresseerd in hem. Later bedacht ik me dat hij toch wel leuk was, en ik naar zijn stamkroeg. De hele avond met hem gepraat, ging hij me heel schattig naar huis brengen. En toen bleef hij maar lullen, en toen vond ik dat het wel eens tijd werd om echt te zoenen. Toen heb ik hem op zn bek gepakt (o dit klinkt echt fout), en damn, hij kon echt goddelijk zoenen
Bleek ook een flapdrol eerste klas te zijn trouwens.
Alleen vorig jaar was ik met voorbedachte rade naar een cafe gegaan, want daar was ook een jongen die me al eerder had versierd, alleen was ik toen niet zo geïnteresseerd in hem. Later bedacht ik me dat hij toch wel leuk was, en ik naar zijn stamkroeg. De hele avond met hem gepraat, ging hij me heel schattig naar huis brengen. En toen bleef hij maar lullen, en toen vond ik dat het wel eens tijd werd om echt te zoenen. Toen heb ik hem op zn bek gepakt (o dit klinkt echt fout), en damn, hij kon echt goddelijk zoenen
Bleek ook een flapdrol eerste klas te zijn trouwens.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik 16 was, was ik met mn ouders in Barcelona. Daar kwam ik een leuke jongen tegen. Ik en mn ouders gingen weer terug naar Nederland en toen ik één dag thuis was, besloot ik dat ik terug wou naar hem. Dus mn pa ticket geboekt en ik ben terug gegaan naar een jongen die ik een week kende. Puber
Gast- Gast
Wow! Mijn vader zou echt noooit een ticket boeken naar een jongen en al helemaal niet als ik hem maar net kende haha!
Gast- Gast
Hij doet alles voor zn dochters... Maar nee, ik zou dat waarschijnlijk ook niet zo snel doen bij mn zoon. En al helemaal niet als ik ooit nog een dochter krijgvruchtenhagel schreef:Wow! Mijn vader zou echt noooit een ticket boeken naar een jongen en al helemaal niet als ik hem maar net kende haha!
Gast- Gast
Ik vind 16 echt wel jong nog om je dochter zo op pad te sturen eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Elodie schreef:Toen ik 16 was, was ik met mn ouders in Barcelona. Daar kwam ik een leuke jongen tegen. Ik en mn ouders gingen weer terug naar Nederland en toen ik één dag thuis was, besloot ik dat ik terug wou naar hem. Dus mn pa ticket geboekt en ik ben terug gegaan naar een jongen die ik een week kende. Puber
En hoe is het afgelopen?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
we hebben toen een half jaar leuke puber verkering gehad haha.
1,5 jaar later toen ik dichtbij hem ging wonen hebben we ook nog iets van een half jaar gehad, maar we waren te verschillend.
1,5 jaar later toen ik dichtbij hem ging wonen hebben we ook nog iets van een half jaar gehad, maar we waren te verschillend.
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:@ Janelie: het is alsof ik mezelf hoor! Ik heb precies last waarvan jij ook last hebt :-)
Balen Vruchtenhagel. Ik had liever iets anders met je gemeen gehad
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: