Kapseltips gevraagd FOTO resultaat!
+14
Sterre
Caramba
Zwerver
Katrien
Ibbeltje
Antibes
Dennenappel
loura
Starla
Jeanette
Urban Naked
vlinder-19
Bluestar
Spring
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kapseltips gevraagd FOTO resultaat!
Ik ga om half zes naar de kapper.
Ik wil mijn haar langer laten groeien maar zit te twijfelen over het model. Weer laagjes, of recht?
Of wat anders?
Tips zijn van harte welkom
Ook zit ik te twijfelen om er even weer een kleurtje in te gooien. Aangezien ik de kleur zo best dof vind.
Sorry voor de grote foto! Hoe krijg ik dit kleiner? Heb hem via photobucket geupload.
Ik wil mijn haar langer laten groeien maar zit te twijfelen over het model. Weer laagjes, of recht?
Of wat anders?
Tips zijn van harte welkom
Ook zit ik te twijfelen om er even weer een kleurtje in te gooien. Aangezien ik de kleur zo best dof vind.
Sorry voor de grote foto! Hoe krijg ik dit kleiner? Heb hem via photobucket geupload.
Laatst aangepast door Spring op ma 10 dec 2012 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kapseltips gevraagd FOTO resultaat!
Ik zou laagjes doen ivm lang gezicht! En een kleur met iets warmte, niet te donker!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
ja, toch de laagjes er misschien in houden he? Moet nu sowieso wel deels want de kortste laag is tot net op mijn schouder geloof ik.
Welke kleur?
Ik was eerder veel blonder van mezelf. En weet niet of dit nog verf is of mijn eigen kleur :S
Welke kleur?
Ik was eerder veel blonder van mezelf. En weet niet of dit nog verf is of mijn eigen kleur :S
Spring- Kletskop
Ik zou iets doen wat je gezicht minder lang laat lijken. Veel lagen die je gezicht omlijsten en een lok in je gezicht. Ik zou het idd verven in een ietz donkerde tint.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Aan je aanzet te zien is de kleurhoogte wel je eigen kleur. Ik zou 1 tintje donkerder gaan en dan een mahonie tint ofzo er door. Idd een schuine lok, en veel lagen in je gezicht. Ik zou het niet te lang laten (worden).
Ben benieuwd naar het resultaat straks!
Ben benieuwd naar het resultaat straks!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Hm, schuine lok wil wel, pony is lastig. Ivm mijn scheiding die er telkens in springt.
Mahonie heb ik meerdere malen in mijn haar gehad. Zat ik ook al aan te denken, of in ieder geval een mahonie tint.
Ik ga naar een goede kapsalon dus zal de kapster natuurlijk ook om advies vragen.
Heeft iemand een voorbeeld van een schuine lok?
Mahonie heb ik meerdere malen in mijn haar gehad. Zat ik ook al aan te denken, of in ieder geval een mahonie tint.
Ik ga naar een goede kapsalon dus zal de kapster natuurlijk ook om advies vragen.
Heeft iemand een voorbeeld van een schuine lok?
Spring- Kletskop
Ik zou geen pony doen ivm de slag in je haar. Dat ziet er al snel mallotig uit. Een schuine lok is dan een beter plan inderdaad!
En als je voor donkerder gaat, dan zou ik ook eens overwegen om iets meer make up te gaan gebruiken zodat je huid niet te licht wordt t.o.v. je haar. Met een beetje blush is dat al voor een groot deel op te lossen.
En als je voor donkerder gaat, dan zou ik ook eens overwegen om iets meer make up te gaan gebruiken zodat je huid niet te licht wordt t.o.v. je haar. Met een beetje blush is dat al voor een groot deel op te lossen.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ja, make up is sowieso handig. Heb ik nu niet op en ben nogal bleek van mezelf. Pony valt ook vreemd.
Spring- Kletskop
Dit is al een oude foto hoor. Maar hier heb ik iets van een pony. haha.
Spring- Kletskop
Dit vind ik een leuk kapsel voor als je slag in je haar hebt;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
OK Spring, die lok moet dan wel een stuk zwaarder ingezet worden, oftewel, meer haar bij die lok betrekken. Nu is het een klein laagje haar waardoor er 'gaten' vallen. Ik denk dat het een flinke kortere laag moet worden bovenop, zodat je meer volume krijgt.
edit: die foto's van Jeanette geven wel een goed voorbeeld, het wijdste punt van het kapsel zit op oorhoogte zoals je op die plaatjes kunt zien, en dat zal denk ik beter bij je staan dan wanneer het wijdste punt lager zit zoals op jouw eigen foto.
edit: die foto's van Jeanette geven wel een goed voorbeeld, het wijdste punt van het kapsel zit op oorhoogte zoals je op die plaatjes kunt zien, en dat zal denk ik beter bij je staan dan wanneer het wijdste punt lager zit zoals op jouw eigen foto.
Laatst aangepast door Urban Naked op ma 10 dec 2012 - 4:21; in totaal 1 keer bewerkt
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Die oude foto van je vind ik erg mooi. De pony maakt je gezicht veel minder lang.
Gast- Gast
Ik denk dat een lok ook wel erg leuk zal staan! Zelf heb ik een witte huid, net als jij (of de kleuren op de foto komen niet helemaal overeen, kan ook). Ik heb mijn haar donkerbruin met een warme tint laten verfen, terwijl ik zelf een lichtere haarkleur heb (ook net als jij, haha). Het staat supermooi icm blauwe ogen, ze lichten dan mooi op. Ik denk dat het jou ook wel goed zou staan. Enige 'maar' is dat ik wel altijd wat make-up op moet doen om het echt witte van mijn gezicht weg te krijgen. Anders zie ik er zo doods uit .
Gast- Gast
Parel heeft het toch ook zoiets?
Spring- Kletskop
Sowieso een lok doen inderdaad! Staat een stuk 'frisser' en moderner
En ik ben het helemaal met Urban Naked eens. Vraag of ze de lok van ver op je hoofd kunnen pakken, zodat er flink veel haar naar voren komt. Dat geeft mooi volume (zelf kun je het altijd nog een beetje touperen met een kam en daarna een beetje haarspray. Vervolgens heel lichtjes doorkammen en je hebt een mooie lok vol volume.
Ben benieuwd hoe het gaat worden!
En ik ben het helemaal met Urban Naked eens. Vraag of ze de lok van ver op je hoofd kunnen pakken, zodat er flink veel haar naar voren komt. Dat geeft mooi volume (zelf kun je het altijd nog een beetje touperen met een kam en daarna een beetje haarspray. Vervolgens heel lichtjes doorkammen en je hebt een mooie lok vol volume.
Gast- Gast
Ik vind die pony je erg mooi staan spring. En als ie niet goed valt kun je er altijd nog met een steiltang bij.
Ik vind het trouwens niet mallotig staan als iemand met slag in haar haar een pony heeft, als je de pony goed in model doet tenminste
Een schuine pony/lok is denk ik ook mooi. (Ik vind rechte pony's altijd zo leuk )
Ik vind het trouwens niet mallotig staan als iemand met slag in haar haar een pony heeft, als je de pony goed in model doet tenminste
Een schuine pony/lok is denk ik ook mooi. (Ik vind rechte pony's altijd zo leuk )
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
https://2img.net/h/i1123.photobucket.com/albums/l559/glamww/lang-haar-schuine-pony.jpg
zoiets?
zoiets?
Spring- Kletskop
Punk'd schreef:Sowieso een lok doen inderdaad! Staat een stuk 'frisser' en moderner
Dat lijkt me ook leuk. Enige puntje is, ik werk in de zorg en moet vaak om zeven uur al beginnen. Dan heb ik geen tijd/zin om die lok in model te brengen..
Spring- Kletskop
Ik ben benieuwd! Een kleurtje zal je goed doen hoor.. Ik vind deze kleur erg nietszeggend. Die lok stond je erg goed!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
En, hoe is het geworden?
De foto van je met korter haar, veel laagjes en pony staat je goed! Het maakt je gezicht inderdaad een stuk minder lang.
De foto van je met korter haar, veel laagjes en pony staat je goed! Het maakt je gezicht inderdaad een stuk minder lang.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dit is het resultaat.
Vind dat er erg veel af is.. En daar baal ik wel van. Maar eerlijk is eerlijk, het is weer zacht en gezond.
Was ook een jaar geleden bijna dat ik naar de kapper ben geweest.
De schuine lok is niet helemaal wat ik er van verwachtte. Maar als hij meer over mijn gezicht zou hangen dan zou ik dat alleen maar vervelend vinden.
Wat vinden jullie?
Ik vind een staartje wel veel vlotter staan met een lok.
En ik wil graag eerlijke reacties hoor! En eventueel leuke stylingtips zijn welkom
Vind dat er erg veel af is.. En daar baal ik wel van. Maar eerlijk is eerlijk, het is weer zacht en gezond.
Was ook een jaar geleden bijna dat ik naar de kapper ben geweest.
De schuine lok is niet helemaal wat ik er van verwachtte. Maar als hij meer over mijn gezicht zou hangen dan zou ik dat alleen maar vervelend vinden.
Wat vinden jullie?
Ik vind een staartje wel veel vlotter staan met een lok.
En ik wil graag eerlijke reacties hoor! En eventueel leuke stylingtips zijn welkom
Spring- Kletskop
Veel veel veel veel veeeeeeel beter. Ik vind eerlijk gezegd deze lengte je ook echt veel beter staan en ik vind de lok ook mooi! Ik vind het echt supergeslaagd!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind het je erg leuk staan!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Staat je goed!
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zal ik dit kapsel doen? (foto resultaat)
» Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat
» Achtertuin - foto's gevraagd!
» kapper tips gevraagd *foto*
» goede tips gevraagd!! nu met foto's
» Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat
» Achtertuin - foto's gevraagd!
» kapper tips gevraagd *foto*
» goede tips gevraagd!! nu met foto's
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: