Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kapper tips gevraagd *foto*

2 plaatsers

Ga naar beneden

kapper tips gevraagd *foto* Empty kapper tips gevraagd *foto*

Bericht  Travelgurly di 1 jan 2013 - 21:59

</A>meiden, help me out.

Ik hou van mijn lange haar, dus wil het zo lang mogelijk houden. Ga eerlijk gezegd ook niet zo graag naar de kapper:oops:. Maar nu moet het echt weer geknipt worden. Ik wil alleen iets met laagjes.

Maar wat zou mooi zijn? laagjes alleen van voren, dan loopt het achter mooi in een punt/ronding. Of laagjes vanaf bovenop zeg maar. of....jullie nog tips?

mijn haar is nu zo:


Laatst aangepast door Travelgurly op do 3 jan 2013 - 0:10; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kapper tips gevraagd *foto* Empty Re: kapper tips gevraagd *foto*

Bericht  Travelgurly di 1 jan 2013 - 22:00

Is wel een foto van paar maanden geleden, mochten jullie denken zo dikke buik....ben zwanger he Wink wilde ik er nog even bij zeggen hahaha.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kapper tips gevraagd *foto* Empty Re: kapper tips gevraagd *foto*

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 22:03

Ik vind het zo eigenlijk al heel mooi, maar je wilt graag iets anders. Ik zou het aan de voorkant in laagjes laten knippen, zodat je iets meer met je pony kan. Aan de achterkant zou ik denk ik alleen de pony laten aansluiten, dat het dus wel een beetje in een punt loopt, maar verder weinig lagen aan de achterkant. Ik vind het altijd zo jammer dat mijn haar van lagen zo dun wordt. Maar volgens mij is jouw haar wel dik genoeg voor lagen.
Als je het vaak vast draagt, zou ik ook minder lagen nemen. Als je het altijd los draagt, kun je er wat meer lagen in doen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

kapper tips gevraagd *foto* Empty Re: kapper tips gevraagd *foto*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum