Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat

+8
Zwerver
Esperanza
Aziraphale
Bazinga
piertje
loura
Blond
Paper Crown
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat Empty Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 3:40

Hoi!

Ik ben op zoek naar een nieuwe haarkleur. Mijn haar is nu donkerbruin, bijna zwart en dat is echt te donker (was ook een beetje een foutje). Dus ik zoek iets nieuws en dus lichters. Ik neig zelf nog steeds naar bruin maar ik vind dit ook wel leuk:

Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat Lc

Een beetje ombre/sunkissed brown dus!

voor het idee, dit ben ik (rechts). Al ben ik hier wel bruiner dan ik het grootste gedeelte van het jaar ben Wink:

Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat 291793_2290279611938_1097417048_2729968_1376905953_n

Dit is meer mijn normale huidskleur.

Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat 25533_1374023626111_1097417048_1102171_6994645_n

Dus, wie heeft er een fantastisch idee?

Laatst aangepast door Powerbabe op za 14 apr 2012 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat Empty Re: Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 4:07

Dat eerste plaatje staat je denk ik wel echt heel mooi! Beetje dat golden onderin. Moet je wel echt goed je punten verzorgen anders heb je zwaar mooi glazend haar en zo'n nestje onderin :P

Verder durf ik voor jou geen plaatjes meer te zoeken want de vorige keer dat ik dat deed had ik ineens een virus op mijn computer die ik er met een speciale spyware af moest halen (dat heeft mij een hele ochtend gekost!) :P

Gast
Gast

Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat Empty Re: Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat

Bericht  Paper Crown ma 2 apr 2012 - 4:10

Mijn haar is nu zoals die van Lauren Conrad! Vind het heel mooi! Ik denk dat het jou ook prachtig zal staan!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 4:17

Mahaha arme punk'd.

Ckc mag ik jou misschien vragen wat het je ongeveer gekost heeft bij het haartheater?

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 2 apr 2012 - 5:36

Ik denk dat de kleur van CKC jou ook mooi zal staan, zo'n golden kleur net tussen donkerblond en lichtbruin in.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura ma 2 apr 2012 - 6:02

Mooie kleur! Hou er wel rekening mee dat het in de zomer sowieso wel oplicht
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  piertje ma 2 apr 2012 - 7:27

Ik denk dat die kleur je wel mooi staat. Het glanst mooi en past denk ik goed bij je.

Wat heb jij trouwens mooie ogen! Vallen echt op!
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416

Bericht  Paper Crown ma 2 apr 2012 - 7:28

Powerbabe schreef:Mahaha arme punk'd.

Ckc mag ik jou misschien vragen wat het je ongeveer gekost heeft bij het haartheater?

Ja, mag! Ik heb de laatste keer €170,- afgetikt, maar dit was met een Redken Shampoo & conditioner erbij.. (denk dat die zo'n €50,- gekost hebben) Dus €120,- maar..... ik had alleen wat highlights en de bovenkant is donkerder gemaakt.. ik weet niet wat een algehele change zal kosten. Loop eens binnen! Ze zijn zo aardig daar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 7:29

2CKC2 schreef:Mijn haar is nu zoals die van Lauren Conrad! Vind het heel mooi! Ik denk dat het jou ook prachtig zal staan!

Nee, jouw haar is veel lichter, toch? Of heb je het weer iets donkerder laten kleuren? Vind de kleur van Lauren inderdaad wel erg mooi ook!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 2 apr 2012 - 7:30

Carrie schreef:
2CKC2 schreef:Mijn haar is nu zoals die van Lauren Conrad! Vind het heel mooi! Ik denk dat het jou ook prachtig zal staan!

Nee, jouw haar is veel lichter, toch? Of heb je het weer iets donkerder laten kleuren? Vind de kleur van Lauren inderdaad wel erg mooi ook!

Nee, ben vrijdag de 23ste weer geweest.. de bovenkant is donkerder ingezet. De punten zijn weer wat lichter.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 7:33

2CKC2 schreef:
Carrie schreef:

Nee, ben vrijdag de 23ste weer geweest.. de bovenkant is donkerder ingezet. De punten zijn weer wat lichter.

Jaaa mooi je foto op Whatsap!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga ma 2 apr 2012 - 19:57

Ah ik vind je haar zo mooi!! Maar voor de zomer is 't misschien wel wat te donker ja :P

.. Nou ik heb gegoogle'd maar kan niks vinden dat ik denk 'Dat schreeuwt PB!' maar 't is nu ook zo donker... Alleen highlights zal al groot verschil zijn, toch?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 21:09

thanks CkC ik ga van de week even binnenlopen!

Ja, ik zat net in de spiegel te kijken en het is nu wel heel donker, maar ik ben zo gewend aan dat ik donker ben haha! Zal wel even wennen zijn. Maar ik wil gewoon een keer wat anders. Als het helemaal niet bevalt kan ik altijd nog weer terug naar donker.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 21:11

Denk dat deze kleur erg mooi is en goed match bij je ogen. Bovendien is het een warme kleur en erg leuk voor de zomer. smile

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 2 apr 2012 - 21:13

Powerbabe schreef:thanks CkC ik ga van de week even binnenlopen!

Ja, ik zat net in de spiegel te kijken en het is nu wel heel donker, maar ik ben zo gewend aan dat ik donker ben haha! Zal wel even wennen zijn. Maar ik wil gewoon een keer wat anders. Als het helemaal niet bevalt kan ik altijd nog weer terug naar donker.

Geef eens je mobiele nummer via PM! Ik stuur jou whatsappie van mijn koppie.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 21:15

Jeuj! Ga ik doen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 21:18

Wel een foto van het resultaat he. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 21:20

Haha, jaa ik zal jullie op de hoogte houden. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga want heb deze week weinig tijd, dus denk dat het volgende week wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 23:00

Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat 3be4dd63
Ik zit nu bij de kapper dus ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 13 apr 2012 - 23:04

Leuke foto! Succes smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Esperanza vr 13 apr 2012 - 23:41

Haha, leuke foto PB. Vooral die oma op de achtergrond met de krullers in Wink
Ik ben heel benieuwd hoe het wordt, ik vond dat eerste plaatje wat je geplaatst had wel heel mooi, denk dat dat jou ook wel goed zou staan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 23:44

Hahaha er zitten hier op het moment heel veel omaatjes met krullers. Zo grappig. Ik ga als ik oud ben ook lekker elke week mijn haar laten doen haha.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver vr 13 apr 2012 - 23:47

Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 23:54

Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien!

Gast
Gast

Bericht  Esperanza vr 13 apr 2012 - 23:54

Haha, ja en dan wassen en watergolven (dat deed m'n oma altijd) Wink
Zijn ze ondertussen al klaar met je nieuwe coupe?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: