Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is / hoe gaat het met topic!!

+23
Rush
Printje
Caro
SDL
Peanut
May
Bazinga
Zwerver
Antibes
Poubelle
Ooh La La!
Winegum
Susan
Manderijn
Elliot
Carra
Kowalski
Bliss
Jerry
rapa nui
Sam
Steep
Bay
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 3 Empty Re: Waar is / hoe gaat het met topic!!

Bericht  Rush ma 10 dec 2012 - 0:24

Oh kort maar krachtig Marin. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 3 Empty Re: Waar is / hoe gaat het met topic!!

Bericht  Marin ma 10 dec 2012 - 0:26

Hahaha ja ik vond het zo sneu dat jullie zoooo verward waren terwijl 't heel simpel was :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Peanut ma 10 dec 2012 - 0:29

Livine is toch iemand die in de beginpost wordt genoemd of vergis ik me?

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 0:31

Wat een gedoe toch iedere keer met dat weggaan, terugkomen onder een nieuwe naam, geheimzinnig gaan doen maar ondertussen wel door laten schemeren dat je helemaal niet nieuw bent zodat mensen gaan raden en uiteindelijk is gewoon bekend wie het is en begint na een tijdje het riedeltje van voor af aan.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 10 dec 2012 - 0:47

Tsjee, ik hou het allemaal niet meer bij haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 0:49

Peanut schreef:Livine is toch iemand die in de beginpost wordt genoemd of vergis ik me?

Dat klopt. Nieuw hè nerd

Gast
Gast

Bericht  Peanut ma 10 dec 2012 - 0:51

Reva schreef:
Peanut schreef:Livine is toch iemand die in de beginpost wordt genoemd of vergis ik me?

Dat klopt. Nieuw hè Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 3 827601

Nee dan idd niet. Ik heb wel een idee wie het dan is.

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Bericht  Blond ma 10 dec 2012 - 1:14

Poubelle schreef:
Lennox schreef:
Bazinga schreef:Nouja, mss wil iemand wel anoniem blijven? Ik snap uberhaupt niet dat er een big deal van gemaakt moet worden. Dus iemand heeft een nieuwe naam en je raakt er van in de war.. Iemand heeft een nieuwe naam en doet een poging anoniem te blijven... Iemand heeft een nieuwe naam en doet een beetje geheimzinnig... Big whoop. Kan er niet van wakker liggen.
Als iemand die onder een nieuwe naam in het voorsteltopic verkondigt dat ze Truus heet, en dat ze nieuw is en hoopt het naar d'r zin te krijgen, en vervolgens in het lootjestrektopic er openlijk voor uitkom dat ze Mien was, dan heb je toch wel een rare kronkel Laughing

Exactly my point!

Mooiste vind ik altijd nog dat mensen met een hoop drama en bombarie vertrekken, met uitspraken als: "Ben er helemaal klaar mee, ajuus!", en dan zsm terugkomen met een nieuwe naam en geheimzinnig gaan doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: