Waar is / hoe gaat het met topic!!
+23
Rush
Printje
Caro
SDL
Peanut
May
Bazinga
Zwerver
Antibes
Poubelle
Ooh La La!
Winegum
Susan
Manderijn
Elliot
Carra
Kowalski
Bliss
Jerry
rapa nui
Sam
Steep
Bay
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar is / hoe gaat het met topic!!
Manderijn schreef:Oh ik vind dat altijd zo jammer, weet je net wie wie is, zijn ze weg, en zijn ze er toch weer.. Maar voor je daar achter komt!
Inderdaad. Ik ben er zó slecht in om mensen te ontmaskeren
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Kowalski schreef:Lennox schreef:Winegum schreef:Ik snap sowieso niet zo goed waarom er zoveel mensen hun account laten verwijderen en met een nieuwe naam terugkomen.
Omdat ik niet langer verbonden wilde zijn met de enorme hoeveelheid privégebonden dingen die ik onder mijn oude account heb geschreven. En om dan alle reacties te verwijderen... dan kan ik beter mijn hele account verwijderen. Dus niet om even lekker geheimzinnig te doen ofzo, ik wilde gewoon een heleboel dingen loslaten
Overigens heb ik mezelf nooit voorgesteld in het voorsteltopic, dus ik denk dat dat over iemand anders gaat? Aangezien die opmerking naar voren kwam naar een vraag over mij?
Maar Maple is hier dus
(dankje, ik kom daar zelf altijd pas zo laat achter )
Ik had expres nog gewacht tot na 5 december, leek me zo lullig voor je als je ontdekte dat ik jouw lootje had en ik mijn account verwijderd had
Gast- Gast
Poubelle schreef:Die opmerking gaat over iemand ander, Lennox.
Oke!
Gast- Gast
Winegum schreef:Ik lees dat vaker, SDL, dat mensen even een break willen o.i.d. en daarom het account laten verwijderen. Geen verwijt ofzo naar jou toe, maar is het dan niet mogelijk om gewoon niet te posten? Is die verleiding echt zo groot om hier te posten?
Ik kan het me moeilijk voorstellen namelijk. Ik kom hier echt met fases. Nu ben ik er dan even, maar het kan goed pas weer een week, maand of wat dan ook duren voor dat ik weer hier reageer. Ik lees wel mee als ik daar tijd voor heb, maar die behoefte om per se te reageren heb ik namelijk totaal niet. Dus ik vind het lastig om me in te beelden dat het voor vele een probleem is om het echt los te laten.
Haha, ik weet het niet of die verleiding echt zo groot zou zijn geweest als ik mijn account wel had behouden. Ik dacht op dat moment bij mezelf van "ik moet nu mijn tijd besteden aan andere zaken, ik verwijder mijn account en ik zie het wel weer als ik wel weer wat tijd heb". Het was vrij impulsief.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Lennox schreef:Poubelle schreef:Die opmerking gaat over iemand ander, Lennox.
Oke!(Wiewiewie?)
Het staat nog in dit voorsteltopic, pagina 1 en 2..
Edit: er staat niet wie ze was, maar in een ander topic is dat al bekend geworden.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Poubelle schreef:Lennox schreef:Poubelle schreef:Die opmerking gaat over iemand ander, Lennox.
Oke!(Wiewiewie?)
Het staat nog in dit voorsteltopic, pagina 1 en 2..
Edit: er staat niet wie ze was, maar in een ander topic is dat al bekend geworden.
Hahaha dit gaat me wel een beetje te ver!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb iets gemist...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wordt*** hier mee bedoeld?
Laatst aangepast door Zwerver op zo 9 dec 2012 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Kolere, echt, af en toe denk ik gewoon, who needs GTST? Meld je gewoon aan bij Yes. Zijn er geen drama's oid, wordt 't wel gecreeerd...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vind dit geen drama hoor. Als iemand een nieuwe naam heeft wordt daar altijd naar geraden, maar het is gewoon sneu dat een bekende zich gaat voorstellen en net doet of ze nieuw is.
Poubelle- Ratel
Nouja, mss wil iemand wel anoniem blijven? Ik snap uberhaupt niet dat er een big deal van gemaakt moet worden. Dus iemand heeft een nieuwe naam en je raakt er van in de war.. Iemand heeft een nieuwe naam en doet een poging anoniem te blijven... Iemand heeft een nieuwe naam en doet een beetje geheimzinnig... Big whoop. Kan er niet van wakker liggen.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Haha, oh God, dat is wel heel erg
Leuke is, dat ze er zelf voor uitgekomen is en aangegeven heeft wie ze voorheen was. Nieuw? Jaaajaaa...
Leuke is, dat ze er zelf voor uitgekomen is en aangegeven heeft wie ze voorheen was. Nieuw? Jaaajaaa...
Gast- Gast
Ik heb Sjonno al een hele tijd niet gezien. En verder ben ik benieuwd of dat meisje hier nog komt, was volgens mij onverwachts zwanger geraakt en alleenstaande moeder, uiteindelijk bevallen van een dochtertje, ik dacht dat die M.arit heette ofzo. Volgens mij kwam ze uit Brabant.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Als iemand die onder een nieuwe naam in het voorsteltopic verkondigt dat ze Truus heet, en dat ze nieuw is en hoopt het naar d'r zin te krijgen, en vervolgens in het lootjestrektopic er openlijk voor uitkom dat ze Mien was, dan heb je toch wel een rare kronkelBazinga schreef:Nouja, mss wil iemand wel anoniem blijven? Ik snap uberhaupt niet dat er een big deal van gemaakt moet worden. Dus iemand heeft een nieuwe naam en je raakt er van in de war.. Iemand heeft een nieuwe naam en doet een poging anoniem te blijven... Iemand heeft een nieuwe naam en doet een beetje geheimzinnig... Big whoop. Kan er niet van wakker liggen.
Gast- Gast
Beetje vreemd... maar veel belangrijker dat ik 'm nu een keertje door heb
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb nog geen idee over wie het gaat. Maar ze zal er wel haar reden voor hebben
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Lennox schreef:Als iemand die onder een nieuwe naam in het voorsteltopic verkondigt dat ze Truus heet, en dat ze nieuw is en hoopt het naar d'r zin te krijgen, en vervolgens in het lootjestrektopic er openlijk voor uitkom dat ze Mien was, dan heb je toch wel een rare kronkelBazinga schreef:Nouja, mss wil iemand wel anoniem blijven? Ik snap uberhaupt niet dat er een big deal van gemaakt moet worden. Dus iemand heeft een nieuwe naam en je raakt er van in de war.. Iemand heeft een nieuwe naam en doet een poging anoniem te blijven... Iemand heeft een nieuwe naam en doet een beetje geheimzinnig... Big whoop. Kan er niet van wakker liggen.
Exactly my point!
Poubelle- Ratel
*Mijn vermoeden klopt niet.*
Laatst aangepast door SDL op zo 9 dec 2012 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Nee, dat klopt niet.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik snap er weer eens geen donder van...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:Ik snap er weer eens geen donder van...
+1, de naamsveranderingen en waar het nu over gaat....bij mij vallen de kwartjes vd naamsveranderingen altijd pas heel laat. Ik snap het steeds veranderen van naam ook niet goed maar ja ieder zijn ding.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap het ook niet!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Uitleg:
Livine had in het voorstel topic zichzelf voorgesteld en gedaan alsof ze nieuw was, maar dat is ze niet, een oude forummer met nieuwe naam.
Livine had in het voorstel topic zichzelf voorgesteld en gedaan alsof ze nieuw was, maar dat is ze niet, een oude forummer met nieuwe naam.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bijna niemand volgens mij!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar gaat het naar toe ???
» Waar zijn/Hoe gaat het met..
» Waar gaat het heen?
» Waar is... - Topic
» Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?
» Waar zijn/Hoe gaat het met..
» Waar gaat het heen?
» Waar is... - Topic
» Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: