Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is / hoe gaat het met topic!!

+23
Rush
Printje
Caro
SDL
Peanut
May
Bazinga
Zwerver
Antibes
Poubelle
Ooh La La!
Winegum
Susan
Manderijn
Elliot
Carra
Kowalski
Bliss
Jerry
rapa nui
Sam
Steep
Bay
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 Empty Re: Waar is / hoe gaat het met topic!!

Bericht  Ooh La La! zo 9 dec 2012 - 8:26

Manderijn schreef:Oh ik vind dat altijd zo jammer, weet je net wie wie is, zijn ze weg, en zijn ze er toch weer.. Maar voor je daar achter komt!

Inderdaad. Ik ben er zó slecht in om mensen te ontmaskeren laughcry

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 Empty Re: Waar is / hoe gaat het met topic!!

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 8:26

Kowalski schreef:
Lennox schreef:
Winegum schreef:Ik snap sowieso niet zo goed waarom er zoveel mensen hun account laten verwijderen en met een nieuwe naam terugkomen.

Omdat ik niet langer verbonden wilde zijn met de enorme hoeveelheid privégebonden dingen die ik onder mijn oude account heb geschreven. En om dan alle reacties te verwijderen... dan kan ik beter mijn hele account verwijderen. Dus niet om even lekker geheimzinnig te doen ofzo, ik wilde gewoon een heleboel dingen loslaten Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 561177

Overigens heb ik mezelf nooit voorgesteld in het voorsteltopic, dus ik denk dat dat over iemand anders gaat? Aangezien die opmerking naar voren kwam naar een vraag over mij?

Maar Maple is hier dus Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 561177

Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 281626781(dankje, ik kom daar zelf altijd pas zo laat achter Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 394967)

Ik had expres nog gewacht tot na 5 december, leek me zo lullig voor je als je ontdekte dat ik jouw lootje had en ik mijn account verwijderd had :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 8:27

Poubelle schreef:Die opmerking gaat over iemand ander, Lennox.

Oke! (Wiewiewie?)

Gast
Gast

Bericht  SDL zo 9 dec 2012 - 8:27

Winegum schreef:Ik lees dat vaker, SDL, dat mensen even een break willen o.i.d. en daarom het account laten verwijderen. Geen verwijt ofzo naar jou toe, maar is het dan niet mogelijk om gewoon niet te posten? Is die verleiding echt zo groot om hier te posten?

Ik kan het me moeilijk voorstellen namelijk. Ik kom hier echt met fases. Nu ben ik er dan even, maar het kan goed pas weer een week, maand of wat dan ook duren voor dat ik weer hier reageer. Ik lees wel mee als ik daar tijd voor heb, maar die behoefte om per se te reageren heb ik namelijk totaal niet. Dus ik vind het lastig om me in te beelden dat het voor vele een probleem is om het echt los te laten.

Haha, ik weet het niet of die verleiding echt zo groot zou zijn geweest als ik mijn account wel had behouden. Ik dacht op dat moment bij mezelf van "ik moet nu mijn tijd besteden aan andere zaken, ik verwijder mijn account en ik zie het wel weer als ik wel weer wat tijd heb". Het was vrij impulsief.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Poubelle zo 9 dec 2012 - 8:31

Lennox schreef:

Oke! (Wiewiewie?)

Het staat nog in dit voorsteltopic, pagina 1 en 2..

Edit: er staat niet wie ze was, maar in een ander topic is dat al bekend geworden.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 8:34

Poubelle schreef:
Lennox schreef:

Oke! (Wiewiewie?)

Het staat nog in dit voorsteltopic, pagina 1 en 2..

Edit: er staat niet wie ze was, maar in een ander topic is dat al bekend geworden.

:shock: Hahaha dit gaat me wel een beetje te ver!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 8:35

Ik heb iets gemist... laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Zwerver zo 9 dec 2012 - 8:48

Wordt*** hier mee bedoeld?

Laatst aangepast door Zwerver op zo 9 dec 2012 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Bazinga zo 9 dec 2012 - 8:49

Kolere, echt, af en toe denk ik gewoon, who needs GTST? Meld je gewoon aan bij Yes. Zijn er geen drama's oid, wordt 't wel gecreeerd...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Poubelle zo 9 dec 2012 - 8:52

Ik vind dit geen drama hoor. Als iemand een nieuwe naam heeft wordt daar altijd naar geraden, maar het is gewoon sneu dat een bekende zich gaat voorstellen en net doet of ze nieuw is.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga zo 9 dec 2012 - 8:54

Nouja, mss wil iemand wel anoniem blijven? Ik snap uberhaupt niet dat er een big deal van gemaakt moet worden. Dus iemand heeft een nieuwe naam en je raakt er van in de war.. Iemand heeft een nieuwe naam en doet een poging anoniem te blijven... Iemand heeft een nieuwe naam en doet een beetje geheimzinnig... Big whoop. Kan er niet van wakker liggen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 8:54

Haha, oh God, dat is wel heel erg laughcry

Leuke is, dat ze er zelf voor uitgekomen is en aangegeven heeft wie ze voorheen was. Nieuw? Jaaajaaa... laughcry

Gast
Gast

Bericht  May zo 9 dec 2012 - 8:55

Ik heb Sjonno al een hele tijd niet gezien. En verder ben ik benieuwd of dat meisje hier nog komt, was volgens mij onverwachts zwanger geraakt en alleenstaande moeder, uiteindelijk bevallen van een dochtertje, ik dacht dat die M.arit heette ofzo. Volgens mij kwam ze uit Brabant.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 8:57

Bazinga schreef:Nouja, mss wil iemand wel anoniem blijven? Ik snap uberhaupt niet dat er een big deal van gemaakt moet worden. Dus iemand heeft een nieuwe naam en je raakt er van in de war.. Iemand heeft een nieuwe naam en doet een poging anoniem te blijven... Iemand heeft een nieuwe naam en doet een beetje geheimzinnig... Big whoop. Kan er niet van wakker liggen.
Als iemand die onder een nieuwe naam in het voorsteltopic verkondigt dat ze Truus heet, en dat ze nieuw is en hoopt het naar d'r zin te krijgen, en vervolgens in het lootjestrektopic er openlijk voor uitkom dat ze Mien was, dan heb je toch wel een rare kronkel Laughing

Gast
Gast

Bericht  Kowalski zo 9 dec 2012 - 8:59

Beetje vreemd... maar veel belangrijker dat ik 'm nu een keertje door heb Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Peanut zo 9 dec 2012 - 9:02

Ik heb nog geen idee over wie het gaat. Maar ze zal er wel haar reden voor hebben

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Bericht  Poubelle zo 9 dec 2012 - 9:03

Lennox schreef:
Bazinga schreef:Nouja, mss wil iemand wel anoniem blijven? Ik snap uberhaupt niet dat er een big deal van gemaakt moet worden. Dus iemand heeft een nieuwe naam en je raakt er van in de war.. Iemand heeft een nieuwe naam en doet een poging anoniem te blijven... Iemand heeft een nieuwe naam en doet een beetje geheimzinnig... Big whoop. Kan er niet van wakker liggen.
Als iemand die onder een nieuwe naam in het voorsteltopic verkondigt dat ze Truus heet, en dat ze nieuw is en hoopt het naar d'r zin te krijgen, en vervolgens in het lootjestrektopic er openlijk voor uitkom dat ze Mien was, dan heb je toch wel een rare kronkel Laughing

Exactly my point!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  SDL zo 9 dec 2012 - 9:04

*Mijn vermoeden klopt niet.*

Laatst aangepast door SDL op zo 9 dec 2012 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 9:05

Nee, dat klopt niet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Caro zo 9 dec 2012 - 9:55

Ik snap er weer eens geen donder van... Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 878948377
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje zo 9 dec 2012 - 9:57

Caro schreef:Ik snap er weer eens geen donder van... Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 878948377

+1, de naamsveranderingen en waar het nu over gaat....bij mij vallen de kwartjes vd naamsveranderingen altijd pas heel laat. Ik snap het steeds veranderen van naam ook niet goed maar ja ieder zijn ding.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 0:07

Snap er niks van, wie praat me bij? :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 10 dec 2012 - 0:22

Ik snap het ook niet!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Marin ma 10 dec 2012 - 0:23

Uitleg:

Livine had in het voorstel topic zichzelf voorgesteld en gedaan alsof ze nieuw was, maar dat is ze niet, een oude forummer met nieuwe naam.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Shisha ma 10 dec 2012 - 0:23

Bijna niemand volgens mij! Waar is / hoe gaat het met topic!! - Pagina 2 878948377
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: