Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

show de kerstoutfit van je kindje!

+28
Bruintje Beer
Aimee
Annie24
Miss Cherie
strawberry
_Lana_
CCC
PapillonRose
Happydobby
studiebol
Alex
rapa nui
mauwmauw
Star007
Flip Fluitketel
chipa
PiP
Sanne
kwak
holaagirl
SarahKey
Puggle
Lejow
Parel
Printje
Limburg85
Clapperdie
Fiwen
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: show de kerstoutfit van je kindje!

Bericht  PiP zo 9 dec 2012 - 8:32

Ik heb wel wat gevonden, maar nu nog kiezen en er evt wat bijzoeken..
Met haar verjaardag trek ik haar denk ik gewoon leuke kleding van haar zelf aan, of onderstaand blauw vestje op een spijkerbroek die ze al heeft.
Met de kerst blauw vestje, iets zwarts eronder, zwarte tule rok (iemand heeft hem in de webshop voor me weggekaapt, grr, maar ze heeft er ook nog 1) en een zwarte legging
Of de groene broek met zwarte shirtje, maar dat vind ik dan wel vrij basic.
Denken jullie trouwens ook dat het zwarte shirtje hieronder kan onder het vestje, of zou je voor een effen zwart shirtje gaan?

Denk dat dit het wordt:
show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Royal-rebel-vest-blauw show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 We-fashion-t-shirt-zwartshow de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Spacer
show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 We-fashion-rok-zwart show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Esprit-kids-mini-broek-groen
show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 We-fashion-legging-zwart

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: show de kerstoutfit van je kindje!

Bericht  Bruintje Beer zo 9 dec 2012 - 8:41

Leuk Pip waar is dat zwarte truitje van?
Die broek van esprit heeft S. in het Kobaaltblauw. Het model is echt voor fijne meisjes!

Hier krijgt ze w.s. gewoon wat uit haar bestaande garderobe aan. Ze heeft zat feestelijkrokjes enz. Of ik moet wat tegenkomen. Zoontje krijgt een nette broek met een overhemd aan. Heb voor hem wel wat leuks gezien van Benneton maar moet nog even kijken want dat betekend dat ik ook wat voor dochter moet kopen van mezelf Embarassed
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP zo 9 dec 2012 - 8:47

Bruintje Beer schreef:Leuk Pip waar is dat zwarte truitje van?
Die broek van esprit heeft S. in het Kobaaltblauw. Het model is echt voor fijne meisjes!

Hier krijgt ze w.s. gewoon wat uit haar bestaande garderobe aan. Ze heeft zat feestelijkrokjes enz. Of ik moet wat tegenkomen. Zoontje krijgt een nette broek met een overhemd aan. Heb voor hem wel wat leuks gezien van Benneton maar moet nog even kijken want dat betekend dat ik ook wat voor dochter moet kopen van mezelf Embarassed

Shirtje is van WE
Broekje is er alleen nog in 104, daar twijfel ik ook nog over, ze draagt nu nog 98.
Denk dat ik hem ook laat zitten, er zit namelijk ook nog een andere spijkerbroek in het winkelmandje, haha.

Ik zou jezelf niet verplichten om voor beide iets te kopen, doe ik ook niet voor S.
Is trouwens niet helemaal eerlijk, er hangt nog wel wat nieuw spul in de kast van S show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 2474380249

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer zo 9 dec 2012 - 8:50

S. heeft van die broek maat 92 en is echt goed. maat 104 is denk ik wel heel erg groot. Ik zou het dan niet doen.
Haha ik verplicht het niet hoor om dan voor S. te kopen als ik wat voor D. koopt maar voel me altijd zo schuldig dan. Is andersom ook hoor!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  moepie zo 9 dec 2012 - 9:38

Miss Cherie schreef:Pip, ik heb onderstaand setje voor mijn dochter gekocht. Ook voor haar verjaardag en voor kerst.

Staat haar super leuk!

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Shoesme-laars-met-glitter-sterren-zilver

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Tn_51122show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Tn_51127show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Tn_51099

Ik ben wel benieuwd waar dit van is...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Jet zo 9 dec 2012 - 9:39

moepie schreef:
Miss Cherie schreef:Pip, ik heb onderstaand setje voor mijn dochter gekocht. Ook voor haar verjaardag en voor kerst.

Staat haar super leuk!

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Shoesme-laars-met-glitter-sterren-zilver

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Tn_51122show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Tn_51127show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 3 Tn_51099

Ik ben wel benieuwd waar dit van is...

+1
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  PiP zo 9 dec 2012 - 10:48

In de link zag ik kixx staan en heb op de site van kixx-online gezocht in f haar maat. Kon het op die manier niet vinden. Ben ook wel benieuwd naar het merk!?

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Bloempjuh23 zo 9 dec 2012 - 22:38

Was ook benieuwd!
Het is van het merk NoNo op kixx online Wink
Helaas boven mijn budget haha en ook nog te groot zie ik.
Het gaat pas vanaf 104/

Hier hebben we nog leuke kleertjes genoeg in de kast.
En anders kan ze nog haar verjaardagsoutfit aan.
Voor de jongste heb ik net een bestelling gedaan bij Lief! daar zit vast iets leuks bij.

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Miss Cherie ma 10 dec 2012 - 12:07

Het setje is inderdaad van Nono. Inderdaad belachelijk duur. Normaal koop ik nooit zulke dure setjes.
Maar dit heeft ze met haar verjaardag gedragen en heb ik wat leuks voor kerst.
Mijn dochter is net 3 geworden en is best klein en fijn. Ze zit in maat 86/92. Het broekje is maat 104 en die past ze terwijl ze best smal is. Het shirtje is maat 86/92, die valt wat ruimer en het vestje is 98/104. Die is nog wat ruim maar dat kan prima.
Miss Cherie
Miss Cherie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 21
Registratiedatum : 29-06-11

Bericht  Mamsie ma 10 dec 2012 - 15:29

Wat een leuke laarsjes!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: