Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

show de kerstoutfit van je kindje!

+28
Bruintje Beer
Aimee
Annie24
Miss Cherie
strawberry
_Lana_
CCC
PapillonRose
Happydobby
studiebol
Alex
rapa nui
mauwmauw
Star007
Flip Fluitketel
chipa
PiP
Sanne
kwak
holaagirl
SarahKey
Puggle
Lejow
Parel
Printje
Limburg85
Clapperdie
Fiwen
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: show de kerstoutfit van je kindje!

Bericht  mauwmauw zo 9 dec 2012 - 1:23

V heeft vandaag zijn kerst outfit al aan,papa is jarig namelijk.
show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 66091_10151112266940356_447125705_n
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: show de kerstoutfit van je kindje!

Bericht  rapa nui zo 9 dec 2012 - 1:27

Mauwmauw: leuke kleren. Maar is die foto in een speelparadijs? of gewoon al het speelgoed bij jullie thuis?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Parel zo 9 dec 2012 - 1:30

Mauwmauw wat is jouw zoontje veranderd! Ook zo groot!
Ik ben er niet zo van van dat soort pakjes, maar zo met spijkerbroek vind ik hem dit best schattig staan!

Strawberry, leuk zo'n jurk! Dan maken we het geheel compleet met glittersokken in d'r sandalen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Alex zo 9 dec 2012 - 1:31

PiP schreef:Ik ben ook druk op zoek naar een leuk setje voor haar verjaardag en de feestdagen. Wie helpt??
Max 75,-

Wehkamp heeft hele leuke dingen!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  mauwmauw zo 9 dec 2012 - 1:46

rapa nui schreef:Mauwmauw: leuke kleren. Maar is die foto in een speelparadijs? of gewoon al het speelgoed bij jullie thuis?
uhm haha nee dit is bij ons thuis,maar is wel al het speelgoed in huis (er staan nog 3-4 vuilniszakken aan speelgoed in de schuur voor de afwisseling) Ja hij heeft ontzettend veel speelgoed.

@parel,hij heeft al van dit soort kleding sinds hij baby was,we noemen hem dan james(als in james bond)vorig jaar had hij een 3 delig pak.Dit heeft hij van de week van mijn moeder gehad,maar had geen zwarte broek,maar met een spijkerbroek vind ik het wel stoer.en hij is natuurlijk onze james weer

dit was V toen hij een 2,5 maand was
show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 167063_494818940355_5974932_n
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol zo 9 dec 2012 - 2:09

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Name-it-baby-rokje-grijs

Ik heb dit hele leuke rokje van name-it gekocht.
Heb nog niks voor er boven ofzo maar ze hebben genoeg shirts dus er zal denk ik iets van roze op komen met roze maillot.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby zo 9 dec 2012 - 2:11

SarahKey schreef:
Printje schreef:
Limburg85 schreef:Hier geen speciale kleding voor met kerst.

+1

Hier ook geen speciale kleding, hij krijgt iets aan wat al in de kast hangt.

+1, als hij een vlek maakt moet hij toch wat anders aan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lana_ zo 9 dec 2012 - 2:24

studiebol schreef:show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Name-it-baby-rokje-grijs

Heb nog niks voor er boven ofzo maar ze hebben genoeg shirts dus er zal denk ik iets van roze op komen met roze maillot.

Heel leuk!
Jammer dat hij niet echt blauw was, dus het paste niet bij haar shirts. Nu heb ik een andere van name it. Ik vind het zo leuk staan bij die kleine meisjes.
Ik heb er een shirt met een bolero bij voor kerst en voor haar verjaardag met shirt en legging .

Voor zoon een donkerblauwe nette broek en een blouse van Benetton. Ik wil ook nog een leuke nette sweat spencer voor hem er overheen.
Ik hoop dat de kleding dan past en niet te groot is.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  studiebol zo 9 dec 2012 - 2:31

_Lana_ schreef:
studiebol schreef:show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Name-it-baby-rokje-grijs

Heel leuk!
Jammer dat hij niet echt blauw was, dus het paste niet bij haar shirts. Nu heb ik een andere van name it. Ik vind het zo leuk staan bij die kleine meisjes.
Ik heb er een shirt met een bolero bij voor kerst en voor haar verjaardag met shirt en legging .

Voor zoon een donkerblauwe nette broek en een blouse van Benetton. Ik wil ook nog een leuke nette sweat spencer voor hem er overheen.

Ik heb niet de blauwe genomen maar de grijze! Dus daar kan wel veel bij qua kleur.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  CCC zo 9 dec 2012 - 3:24

Puggle: wat een leuk vestje!!! Waar is ie van? Very Happy

N. krijgt een leuke tulerok aan, ben nog wat aan het zoeken om te combineren smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  PapillonRose zo 9 dec 2012 - 3:36

A. krijgt twee verschillende jurkjes aan, elke dag eentje. Heb ze overgenomen van pindaatje hier. Even een wat donkere foto met mijn mobiel gemaakt, maar het idee is duidelijk:
show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 20121209143406

Ik vind ze beiden helemaal leuk I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Puggle zo 9 dec 2012 - 3:42

chococupcake schreef:Puggle: wat een leuk vestje!!! Waar is ie van? Very Happy

N. krijgt een leuke tulerok aan, ben nog wat aan het zoeken om te combineren smile

Thx smile bedoel je die tijger? Die is van h&m
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC zo 9 dec 2012 - 4:02

Jaaa die tijgerprint ja! Wat leuk! Weet eigenlijk niet of N. dit kan 'hebben'... maar vind 'm echt cool! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 9 dec 2012 - 4:06

chococupcake schreef:Jaaa die tijgerprint ja! Wat leuk! Weet eigenlijk niet of N. dit kan 'hebben'... maar vind 'm echt cool! Very Happy

Jouw meisje lijkt sprekend op die van Puggle, dus zal vast wel Wink als je hem gewoon simpel met een jeans combineert kan het al gauw hoor! Ik heb hem voor mijn L. ook en zij is hartstikke blond.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 9 dec 2012 - 4:08

Parel schreef:
chococupcake schreef:Jaaa die tijgerprint ja! Wat leuk! Weet eigenlijk niet of N. dit kan 'hebben'... maar vind 'm echt cool! Very Happy

Jouw meisje lijkt sprekend op die van Puggle, dus zal vast wel Wink als je hem gewoon simpel met een jeans combineert kan het al gauw hoor! Ik heb hem voor mijn L. ook en zij is hartstikke blond.

Ja al begint N. haar haar wat lichter en vooral met een rode gloed te worden. Ik ga 'm denk ik van de week maar eens halen en gewoon even passen, kan toch altijd ruilen smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  PiP zo 9 dec 2012 - 4:15

Star007 schreef:
PiP schreef:Ik ben ook druk op zoek naar een leuk setje voor haar verjaardag en de feestdagen. Wie helpt??
Max 75,-

Name it heeft schattige, feestelijke jurkjes!

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Name-it-Jurkshow de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 51053a_name-it-feestjurk-va56

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Name-it-kids-1610.20.447a
Vind dat echt iets voor de kerst, ze moet het ook met haar verjaardag aankunnen en voor netjes.
Ik ga eens bij de Wehkamp kijken, moet ook nog wat voor mezelf hebben!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  _Lana_ zo 9 dec 2012 - 5:17

studiebol schreef:
_Lana_ schreef:

Heel leuk!

Ik heb niet de blauwe genomen maar de grijze! Dus daar kan wel veel bij qua kleur.

Ik vond het ook een hele mooie kleur, alleen had ik al een shirtje en de legging gekocht en daar moest het dus bijpassen :-).
Hele leuke rokjes.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  strawberry zo 9 dec 2012 - 6:11

Parel schreef:Mauwmauw wat is jouw zoontje veranderd! Ook zo groot!
Ik ben er niet zo van van dat soort pakjes, maar zo met spijkerbroek vind ik hem dit best schattig staan!

Strawberry, leuk zo'n jurk! Dan maken we het geheel compleet met glittersokken in d'r sandalen!

Ja fantastisch, en dan ook nog van die sandalen die totaal niet matchen bij de kleur jurk haha.. Zal ze zelf geweldig vinden show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 3079029344
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Parel zo 9 dec 2012 - 6:23

strawberry schreef:
Parel schreef:Mauwmauw wat is jouw zoontje veranderd! Ook zo groot!

Ja fantastisch, en dan ook nog van die sandalen die totaal niet matchen bij de kleur jurk haha.. Zal ze zelf geweldig vinden show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 3079029344

Laughing

Nu ben ik toch stiekem aan het neuzen of ik niks kerstigs zie voor L haha
Ze heeft een 6 mnd oud nichtje die altijd van top tot teen in merk gestoken is, en die zal wel alles uit de kast trekken, dus we moeten een beetje concurreren. Maar wat kleding betreft ben ik nogal een gier Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Miss Cherie zo 9 dec 2012 - 7:13

Pip, ik heb onderstaand setje voor mijn dochter gekocht. Ook voor haar verjaardag en voor kerst.

Staat haar super leuk!

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Shoesme-laars-met-glitter-sterren-zilver

show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Tn_51122show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Tn_51127show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 Tn_51099
Miss Cherie
Miss Cherie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 21
Registratiedatum : 29-06-11

Bericht  Parel zo 9 dec 2012 - 7:20

Die laarsjes zijn echt fan-tas-tisch! zouzezelfnogdragen
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Miss Cherie zo 9 dec 2012 - 7:26

Parel schreef:Die laarsjes zijn echt fan-tas-tisch! zouzezelfnogdragen

Haha inderdaad ja!
Miss Cherie
Miss Cherie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 21
Registratiedatum : 29-06-11

Bericht  Annie24 zo 9 dec 2012 - 8:03

SarahKey schreef:
Printje schreef:
Limburg85 schreef:Hier geen speciale kleding voor met kerst.

+1

Hier ook geen speciale kleding, hij krijgt iets aan wat al in de kast hangt.

+1

Daarnaast zijn wij een midweekje weg met z'n drietjes, dus zal hij z'n zwembroek wel aanhebben met kerst omdat we dan gaan zwemmen Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Aimee zo 9 dec 2012 - 8:04

Leuk al die jurkjes!

Ik heb het rechtershirt in het grijs:
show de kerstoutfit van je kindje! - Pagina 2 141_-banners-hoofd-2NL
En dan een donker spijkerbroekje erbij, of z'n spijkerbroek met bretels
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  _Lana_ zo 9 dec 2012 - 8:30

Oh Miss Cherie, ik vind die laarzen ook echt geweldig!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: