Buikgriep hebben :(
+3
Lotus
SparklingEyes
Sweety
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buikgriep hebben :(
Ik heb sinds gister avond erg last van mijn buik. Ben er vanacht al 4x uitgeweest om boven de wc te hangen. En vandaag voel ik me zo beroerd...
Heb al een kop thee op en een half glas ontbijt drank. Iemand tips voor me wat te drinken en eten? Heb overal spierpijn Niet prettig dus. Zijn er nog meer mensen die ziek op bed of de bank liggen?
Beterschap alvast aan die mensen!
Heb al een kop thee op en een half glas ontbijt drank. Iemand tips voor me wat te drinken en eten? Heb overal spierpijn Niet prettig dus. Zijn er nog meer mensen die ziek op bed of de bank liggen?
Beterschap alvast aan die mensen!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Buikgriep hebben :(
Ik ben ook ziekjes.. al een paar weken, dus mag nu wel over gaan. Gelukkig deze week maar 2 dagen werken, doordat ik één dag naar het ziekenhuis moet voor controle, en dat is op zo'n ruk - tijd dat ik de dag vrij heb gekregen..
ik zou proberen in ieder geval wat zouts naar binnen te krijgen: boillion of soep of zo. en verder: uitzieken.. 't moet eruit, dus 't komt er uit. Hou 't vooral niet tegen...
Sterkte!
ik zou proberen in ieder geval wat zouts naar binnen te krijgen: boillion of soep of zo. en verder: uitzieken.. 't moet eruit, dus 't komt er uit. Hou 't vooral niet tegen...
Sterkte!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Beterschap!!!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
He bah wat rot! Zorg dat je genoeg water drinkt, bouillon inderdaad en als je honger hebt een crackertje met jam oid. Niet tegen je wil gaan eten maar wel zorgen dat je genoeg drinkt Beterschap!
Gast- Gast
Ja, ik ben ook ziek. Heb gisteren koorts gehad, is nu gelukkig weer gezakt, maar voel me nog steeds bleeeeh!
Ik zou je ook willen adviseren, met buikgriep: goed drinken! Beetje bij beetje.
Ik zou je ook willen adviseren, met buikgriep: goed drinken! Beetje bij beetje.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Jaa jakkes buikgriep heerst.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Cola drinken en dan geen cola light maar gewone met suiker erin en de fles zonder dop laten staan zodat de prik eraf gaat en niet in de koelkast zetten maar gewoon op kamertemperatuur. Echt daar knap ik altijd van op! Als ik me dan weer wat beter voel dan neem ik vaak iets van bouillon.
Beterschap!
Beterschap!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:Cola drinken en dan geen cola light maar gewone met suiker erin en de fles zonder dop laten staan zodat de prik eraf gaat en niet in de koelkast zetten maar gewoon op kamertemperatuur. Echt daar knap ik altijd van op! Als ik me dan weer wat beter voel dan neem ik vaak iets van bouillon.
Beterschap!
Maar daar moet ze dan misschien wel weer voor naar de supermarkt en ik weet niet of ze daar zin in heeft haha
Gast- Gast
Mijn ouders zijn vorige week beide ziek geweest en ik heb vanmiddag mijn man opgehaald van zijn werk!
Die is oook niet helemaal lekker.
Die is oook niet helemaal lekker.
Gast- Gast
Dat doe ik ook altijd Minoessepoes! Helpt altijd goed.
Beterschap allemaal!
Beterschap allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Dank jullie wel voor de tips. Zal eens kijken voor ee cola. Maar daar ga je toch juist van braken?
Sterkte en beterschap allemaal
Sterkte en beterschap allemaal
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Zwangerschapsmisselijkheid of toch buikgriep?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Buikgriep en buikkramp
» Meer mensen buikgriep?
» Zwangerschapsmisselijkheid of toch buikgriep?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Buikgriep en buikkramp
» Meer mensen buikgriep?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: