Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer weer normaal eten na buikgriep?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer weer normaal eten na buikgriep? Empty Wanneer weer normaal eten na buikgriep?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:33

Mijn zoontje van 20 maanden begon woensdagavond ineens met overgeven, hij heeft heel de nacht overgegeven en donderdagmiddag nog een keer. Gelukkig was het erna over. Maar sinds die tijd wil hij nog steeds maar amper eten en drinken maar heel weinig steeds (nu is het al een moeilijke drinker)
Dus de plasluiers zijn ook maar minimaal.

Wanneer begon jullie kindje weer met gewoon eten na een buikgriep?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer weer normaal eten na buikgriep? Empty Re: Wanneer weer normaal eten na buikgriep?

Bericht  Annie24 za 10 dec 2011 - 8:09

Y. begon vorige week zaterdag met spugen en dat ging zo door tm dinsdag. Ook hij at en dronk nauwelijks. Sinds gister eet hij weer redelijk en sinds vandaag gaat er iig weer genoeg vocht in, al is het eten nog niet zoals het voor het spugen was.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Wanneer weer normaal eten na buikgriep? Empty Re: Wanneer weer normaal eten na buikgriep?

Bericht  Pussycat za 10 dec 2011 - 8:10

En een zelfgemaakte kippensoepje bijvoorbeeld?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 8:16

Hè bah ik dacht dat t spugen over was.. Moest hij net toch weer overgeven..

Bouillon wil hij ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 10 dec 2011 - 8:19

Hey wat vervelend zeg! Hier duurde het echt lang voordat hij weer wat at, en je weet hoe 'goed' hij al maanden zijn avondeten eet, vrijwel niets dus.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan za 10 dec 2011 - 9:26

Ik zou in dit soort gevallen altijd even met de huisarts overleggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 9:30

Normaalgesproken eet D. snel weer na buikgriep, maar drinken blijft dan inderdaad ook achter. Hoe weinig drinkt hij? Voor het vocht meng ik dan ook wel eens gewoon water door het avondeten (dan maar even een potje) of ik geef appelmoes of naar verhouding heel veel fruit en groente met veel vocht erin, bijvoorbeeld ananas of komkommer. Anders slaat bij D. de buikgriep vaak om in een verstopping door vochttekort.

Gast
Gast

Bericht  Monnie za 10 dec 2011 - 10:03

Mijn zoontje eet nu ook nog niet. Heeft donderdag gespuugd, daarna niet meer. Hij drinkt gelukkig wel goed. Als hij zo weinig blijft drinken zou ik ook even bellen. Beterschap!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: