Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerst vieren

+21
SarahKey
chipa
Fiebje
blondje1313
koNijntje
Teddyaapje
Annie24
Dora
Monnie
Aimee
Parel
Clapperdie
Annemie
Flip Fluitketel
Sanne
sabje
meisje
Bruintje Beer
Flower_L
Printje
Linda
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kerst vieren - Pagina 2 Empty Re: Kerst vieren

Bericht  SarahKey za 8 dec 2012 - 4:42

wij zijn eerste kerstdag bij mijn moeder, 100 km verderop, en daar kan hij gewoon naar bed. Mijn moeder heeft bij haar thuis een hele babykamer dus er ontbreekt ons aan niets.
Wel eten we wanneer hij ook wat eten moet.

tweede kerstdag bij mijn schoonouders eten en daar kan hij ook slapen. Zij houden alleen geen rekening met S met het eten dus hij zal daar wel eerst alleen eten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Happydobby za 8 dec 2012 - 6:43

Annie24 schreef:Wij gaan dit jaar lekker een midweekje weg. Dan hebben we tenminste geen gezeik van m'n schoonmoeder angel

Als we wel thuisgebleven waren waren we de ene dag naar mijn ouders gegaan en de andere dag naar de moedere+vriend van mijn vriend (snappie?) Y. slaapt (bijna) niet ergens anders, dus we zouden dan uiterlijk 19 uur naar huis gaan.

Dat lijkt mij ook wel wat Laughing

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol za 8 dec 2012 - 7:45

SarahKey schreef:wij zijn eerste kerstdag bij mijn moeder, 100 km verderop, en daar kan hij gewoon naar bed. Mijn moeder heeft bij haar thuis een hele babykamer dus er ontbreekt ons aan niets.
Wel eten we wanneer hij ook wat eten moet.

tweede kerstdag bij mijn schoonouders eten en daar kan hij ook slapen. Zij houden alleen geen rekening met S met het eten dus hij zal daar wel eerst alleen eten.

Houden ze echt geen rekening, als in er is niks aan jullie gevraagd/overlegd? Of als in zij vertikken het iets eerder te eten zodat hij mee kan eten?

Wij kiezen er ook voor dat de meiden niet echt met ons mee eten, dat heeft mijn moeder met mij overlegd. Maar ik vind dan niet dat ze geen rekening er mee houden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Fiwen za 8 dec 2012 - 7:59

Wij vieren 1e kerstdag bij mijn ouders en daar gaan we ook eten. Waarschijnlijk gourmetten en dan krijgt J stokbrood en misschien bakken we wel een paar pannenkoekjes erbij. Terwijl wij eten mag zij gewoon lekker spelen en tv kijken en als ze heel moe wordt leg ik haar daar ook in bed (ze heeft haar eigen kamertje).
Tweede kerstdag gaan we brunchen bij mijn schoonouders en neefjes zijn er ook. Er wordt daar ook altijd rekening gehouden met eten voor de kinderen mede omdat de neefjes erg allergisch zijn voor oa melk. Omdat het brunchen is zijn we weer ruim op tijd thuis om haar 's avonds thuis in bed te leggen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Tiara za 8 dec 2012 - 8:48

Konijntje: ik weet het nog niet. Wij moeten voor beide familie een dik uur rijden, ik wil niet alletwee avonden weg van huis zijn. Ook ivm het slapen en omdat ze daar ook niks heeft.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud