Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe verjaardag vieren?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe verjaardag vieren? Empty Hoe verjaardag vieren?

Bericht  blackpearl wo 25 mei 2011 - 0:17

Hallo meiden,

over een tijdje ben ik jarig, en heel eerlijk gezegd heb ik weinig zin in weer een "rondje zitten en taart eten" verjaardag, als jullie begrijpen wat ik bedoel!
Daarom wilde ik eens wat anders, maar wat?
We hebben helaas geen tuin, anders was een BBQ super leuk geweest, maar helaas (tenzij het bij mijn schoonouders zou mogen).
Ik dacht aan een Thema feestje, of misschien hebben jullie een leuk idee hoe het ook eens anders kan?

Groetjes BP
blackpearl
blackpearl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 54
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verjaardag vieren? Empty Re: Hoe verjaardag vieren?

Bericht  VeryCherry wo 25 mei 2011 - 1:06

Heb je geen bos/park in de buurt. Dan zou je een partytent op kunnen zetten en daar slingers/ballonnen aan kunnen hangen en er een megapicknick van maken. En, als er geen brandgevaar heerst, daar kunnen barbecueën? Misschien is het zelfs wel leuk als iedereen wat meeneemt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verjaardag vieren? Empty Re: Hoe verjaardag vieren?

Bericht  Parisienne wo 25 mei 2011 - 23:37

VeryCherry schreef:Heb je geen bos/park in de buurt. Dan zou je een partytent op kunnen zetten en daar slingers/ballonnen aan kunnen hangen en er een megapicknick van maken. En, als er geen brandgevaar heerst, daar kunnen barbecueën? Misschien is het zelfs wel leuk als iedereen wat meeneemt.

Dit is inderdaad een leuk alternatief voor een gewone verjaardag. Wij zouden dit ook graag met N.'s eerste verjaardag doen. Aan het eind van de straat ligt een grote plas en een bos.. perfecte locatie. Het enige nadeel vind ik wel dat het lastig is voor je gasten als die bijvoorbeeld naar het toilet moeten. Ze moeten dan toch even een stukje lopen. Vooral voor de wat oudere mensen is dit niet handig. Verder wel een erg leuk idee, zeker met een groep vrienden bijvoorbeeld!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verjaardag vieren? Empty Re: Hoe verjaardag vieren?

Bericht  VeryCherry do 26 mei 2011 - 1:13

Ik heb de 5e verjaardag van mijn zoontje gevierd, vond het erg goed te doen. Ook met mensen die naar het toilet moesten. Had een afgebakende tijd, dus dat was goed te overzien.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verjaardag vieren? Empty Re: Hoe verjaardag vieren?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:31

Dat had ik met de vorige verjaardag van mijn zoontje ook al,, iedere verjaardag is 'gewoon' s'middags met taart en koffie!

Nu hadden we iedereen uitgenodigd van 16.00 tot 19.30 *3 jarig mannetje dus lang genoeg* en hebben we wat gedronken, daarna frietjes en kroketten ed laten brengen. En als toetje een ijstaart met zijn foto er op en voor de kids los ijs die ze mochten versieren met smarties ect.

Dit is dan welliswaar een kinder verjaardag dus dit alles gedaan met in mijn hoofd dat hij graag patat eet,ijs eet ect angel waren wel met 45 mensen dus een aardige groep! Scheelt hier zeker wel dat we de ruimte ook in huis hebben.

Verder zijn we met mijn verjaardag en die van mijn man (deden we samen) gaan boeren golven met een hele groep en op van die grote steps weer terug! Erg gaaf en na die tijd gewoon een paar sta tafels rond en in huis gezet en met een drankje de dag afgesloten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verjaardag vieren? Empty Re: Hoe verjaardag vieren?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 4:36

Ik ben een keer gaan high tea-en met een select aantal vriendinnen; en heb vorig jaar mijn verjaardag + housewarming gecombineerd en hier thuis een housewarming gegeven. Dit jaar wilde ik gewoon iedereen hier uitnodigen en lekker dingen bakken en allemaal op tafel zetten en dan is iedereen de gehele dag welkom en is het niet zo opzitten en pootjes geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verjaardag vieren? Empty Re: Hoe verjaardag vieren?

Bericht  Jeanette do 26 mei 2011 - 7:27

High'ten is een leuk idee! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verjaardag vieren? Empty Re: Hoe verjaardag vieren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum