Lampe Berger, welke geur?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lampe Berger, welke geur?
Wie heeft er een en welke geur heb je er in? Ik heb nu Cotton dreams en White musk, maar die vind ik allebei toch te zwaar. Ik had gehoopt dat Cotton dreams zou ruiken naar pas gewassen was, maar het ruikt veel zwaarder dus. Ik zit te denken aan de dennengeur of eucalytus, of zijn die ook erg sterk? Weet iemand misschien een ander merk met olie die lekker ruikt? Ik vind het zo lastig omdat je aan het flesje niks ruikt, pas als je het aansteekt ruik je de echte geur.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Lampe Berger, welke geur?
Ik heb altijd vanille, heel erg lekker
En in het najaar en winter heb ik er pain d'epices (gingerbread) dit is mijn favoriet!
Heb ook nog journey to bahia, maar die heb ik er nog niet ingehad.. Staat al 'n jaar te staan
En in het najaar en winter heb ik er pain d'epices (gingerbread) dit is mijn favoriet!
Heb ook nog journey to bahia, maar die heb ik er nog niet ingehad.. Staat al 'n jaar te staan
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Oh ik wil nog steeds zo'n ding! Geen tips dus... alhoewel ik wel denk dat Eucalyptus of Dennen al helemaal te sterk zullen zijn.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
O dat vind ik ook nog allemaal te sterk inderdaad.. Vandaar dat ik ben overgestapt naar waxmelts. Veel fijner.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik houd niet van vanille, dus die valt af voor mij (ik houd sowieso niet van zoete geuren eigenlijk). Vind jij ze niet te sterk? Ik denk dat ik ook een fles neutrale olie haal, dan meng ik die met een geur, zodat hij minder sterk ruikt. Ik vind de lamp zelf wel heel erg fijn, binnen een paar minuten zijn de kookgeurtjes echt helemaal weg (wij hebben een open keuken, dus soms ruikt de hele kamer naar eten). Ik brand hem vaak ook tijdens het poetsen, dan ruikt het daarna ook lekker schoon.
SuzieQ- Prater
Sam schreef:O dat vind ik ook nog allemaal te sterk inderdaad.. Vandaar dat ik ben overgestapt naar waxmelts. Veel fijner.
Die heb ik ook ooit gehad, bij ons in de buurt zit een Baboba winkeltje, daar kun je uit veel geurtjes kiezen en die dus ook door elkaar op de brander doen. Heel leuk en het ruikt lekker. Het brandertje is alleen gesneuveld en die Lampe Berger was best duur, dus ik houd het daar even bij. Ik vind wel dat je de Berger langer blijft ruiken, zo'n wax brandertje ruikt maar even lekker en niet in het hele huis vind ik.
SuzieQ- Prater
SuzieQ schreef:Ik houd niet van vanille, dus die valt af voor mij (ik houd sowieso niet van zoete geuren eigenlijk). Vind jij ze niet te sterk? Ik denk dat ik ook een fles neutrale olie haal, dan meng ik die met een geur, zodat hij minder sterk ruikt. Ik vind de lamp zelf wel heel erg fijn, binnen een paar minuten zijn de kookgeurtjes echt helemaal weg (wij hebben een open keuken, dus soms ruikt de hele kamer naar eten). Ik brand hem vaak ook tijdens het poetsen, dan ruikt het daarna ook lekker schoon.
Persoonlijk vind ik ze niet te sterk nee.. Hou sowieso wel van zwaardere geuren..
Gebruik hem idd meestal na het koken, hebben ook een open keuken..
Ook rookgeurtjes heeft ie zo weg!
Als ik de lamp beneden aan heb, ruik ik het tot op zolder!!
Love it!
Jammer dat het aan de dure kant is, maar je doet er wel lekker lang mee!
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Mijn melts ruik ik ook door het hele huis hoor. En kunt er zo'n 16 uur mee branden voordat geur eraf is. Vind lampe berger wel leuk, maar helaas krijg ik er hoofdpijn van.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Soortgelijke onderwerpen
» Lampe Berger
» Geur in huis
» geur afvalbak binnenshuis
» hondenurine, hoe krijg je de geur weg?
» Lekkere geur in huis?
» Geur in huis
» geur afvalbak binnenshuis
» hondenurine, hoe krijg je de geur weg?
» Lekkere geur in huis?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: