Lampe Berger
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lampe Berger
Wie kent ze? Ik mocht vandaag mijn kerstpakket uitkiezen, je kon kiezen uit een aantal dingen, en ik heb zo'n geurbrander gekozen. Ze zijn hartstikke duur dus ik zou ze zelf niet gekocht hebben, dus dan is dat wel leuk als luxe kadootje.
Ik heb de geuren Musk blanc en Caresse de Coton erbij gekozen. Ik ben benieuwd of het lekker ruikt, ik hou altijd zo van die pas gewassen was geur, dus de katoengeur lijkt me erg lekker.
Mijn vriend vindt geurkaarsen, geurstokjes, wierook enz alleen altijd vies, dus ik hoop dat hij dit wel oke vindt (gelukkig komt hij pas in maart hier wonen ).
Ik heb de geuren Musk blanc en Caresse de Coton erbij gekozen. Ik ben benieuwd of het lekker ruikt, ik hou altijd zo van die pas gewassen was geur, dus de katoengeur lijkt me erg lekker.
Mijn vriend vindt geurkaarsen, geurstokjes, wierook enz alleen altijd vies, dus ik hoop dat hij dit wel oke vindt (gelukkig komt hij pas in maart hier wonen ).
Gast- Gast
Re: Lampe Berger
Ik ken het niet, ziet er wel leuk uit hopelijk ruikt het idd ook lekker.
Mijn vriend vind het juist wel lekker ruiken (wierrook enzo) hij steekt het nog vaker aan dan ik doe haha.
Mijn vriend vind het juist wel lekker ruiken (wierrook enzo) hij steekt het nog vaker aan dan ik doe haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Een vriendinnetje van mij heeft hem, en hij is echt fantastisch! In principe brand je hem als je vieze geurtjes weg wilt krijgen, en dat lukt ook perfect. Verder ruikt het helemaal niet wierook of geurkaars achtig. Ik zou het eerder willen vergelijken met die geurstokjes. Het geeft een lichte, aangename geur af en ziet er natuurlijk super mooi uit!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ohhhh die wil ik inderdaad ook zo graag! Ben benieuwd naar je ervaringen!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb hem gisteravond een half uurtje aan gezet en hij ruikt heel lekker. Niet te zwaar en neemt etensgeurtjes weg, en daarna ruikt het gewoon lekker. Niet dat je uren later nog die geur in huis hebt. Hij hoeft maar 20 minuten te branden en dan kun je hem weer uitzetten, dus je doet er denk ik ook wel lang mee.
Gast- Gast
Heerlijk! Ik hoop er ook ooit een te kopen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Heb m al 2 jaar! Super tevrede over!
Heb meestal vanille, ginger nog iets en orange canelle...
Wel duur maar dan heb je ook wat!
Geurkaarsen etc zijn m.i op lange termijn duurder!
Heb meestal vanille, ginger nog iets en orange canelle...
Wel duur maar dan heb je ook wat!
Geurkaarsen etc zijn m.i op lange termijn duurder!
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Wij hebben 'm nu een jaar of 2, maar waar we hem voor gekocht hebben heeft het geen nut voor.
We wonen in een heel oud huisje en als het een hele tijd droog is geweest en het gaat daarna regenen ruik je altijd zo'n grondlucht. We hadden hem dus gekocht zodat we dat luchtje konden maskeren, maar daar werkt het niet bij...
Verder ruikt het wel lekker in huis Wij hebben meestal vanille en hebben ook een tijdje chocolade gehad.
We wonen in een heel oud huisje en als het een hele tijd droog is geweest en het gaat daarna regenen ruik je altijd zo'n grondlucht. We hadden hem dus gekocht zodat we dat luchtje konden maskeren, maar daar werkt het niet bij...
Verder ruikt het wel lekker in huis Wij hebben meestal vanille en hebben ook een tijdje chocolade gehad.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: