Slaap probleem gedrag dreumes
+3
Purpleflower
Linda
Sweet33
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Slaap probleem gedrag dreumes
Ik weet even niet goed meer hoe ik verder moet t.o.v het slaap gedrag van onze dochter. Ze slaapt nooit door, ook niet gedaan overigens. Ze word vaak minstens één keer of twee keer wakker op een avond of nacht. Vaak helpt even drinken dan weer en daarna weer slapen. Maar het is zo slopend. Ik ben ontzettend moet van het er continu uit gaan..En zou graag het patroon willen doorbreken. Maar het laten huilen kan ik niet..En ben dan bovendien ook bang dat dr broer wakker wordt. Zijn er mensen die ervaring hebben met een homeopaat, zou die iets kunnen betekenen?
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Re: Slaap probleem gedrag dreumes
Geen ervaring met een homeopaat. Wel met een niet doorslapend kind. Mijn dochter was 22 maanden toen ze opeens door begon te slapen, zomaar uit het niets.
Geef je nog borstvoeding? Of bedoel je met drinken uit een beker?
Geef je nog borstvoeding? Of bedoel je met drinken uit een beker?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geef geen bv. Ik bedoelde met drinken uit een fles. Fijn dat ze nu wel doorslaapt bij je. Dat kan je wel gebruiken bij een zwangerschap!
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Ik blijf dit even volgen. Onze dochter slaapt 1 keer per weer een nachtje door. Ze is net 2
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Onze dochter is ruim 2 en slaapt alleen door als ze bij ons in bed ligt. Als ze in haar eigen bed ligt dan wordt ze tussen 3 en 4 wakker en komt ze naar ons toe en slaapt dan bij ons in bed verder.
Wij hebben al van alles geprobeerd maar tot nu toe heeft nog niks geholpen wat betreft het slapen. Wat ons wel erg geholpen heeft is het 'accepteren' en niet meer elke avond denken "misschien slaapt ze vannacht wel door" maar me instellen op het feit dat ik er 's nachts vast wel even uit zal moeten. En ook dat ik me er niet meer druk om maak WAAR ze slaapt, als ze maar slaapt. Dus ze mag gewoon bij ons in bed slapen als ze dat wil en ik ga ook de strijd niet meer aan om haar in haar eigen bed te laten slapen, dat is het me niet waard.
Dat heeft mij (of beter gezegd ons) veel rust gegeven en daardoor kunnen we het ook beter aan als het een nacht echt heel slecht is.
Wij hebben al van alles geprobeerd maar tot nu toe heeft nog niks geholpen wat betreft het slapen. Wat ons wel erg geholpen heeft is het 'accepteren' en niet meer elke avond denken "misschien slaapt ze vannacht wel door" maar me instellen op het feit dat ik er 's nachts vast wel even uit zal moeten. En ook dat ik me er niet meer druk om maak WAAR ze slaapt, als ze maar slaapt. Dus ze mag gewoon bij ons in bed slapen als ze dat wil en ik ga ook de strijd niet meer aan om haar in haar eigen bed te laten slapen, dat is het me niet waard.
Dat heeft mij (of beter gezegd ons) veel rust gegeven en daardoor kunnen we het ook beter aan als het een nacht echt heel slecht is.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Hier wordt hij met 2,5 bijna elke nacht nog paar keer wakker. Voor speen, knuffel of wat drinken
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Fiwen schreef:Onze dochter is ruim 2 en slaapt alleen door als ze bij ons in bed ligt. Als ze in haar eigen bed ligt dan wordt ze tussen 3 en 4 wakker en komt ze naar ons toe en slaapt dan bij ons in bed verder.
+1 behalve dat die van mij bijna 2 is
En ik ben sinds woensdag gestopt met de speen te geven. Want daarom moesten wij er vaak uit heb ik het idee.. dan was ze haar speen kwijt.
Dus ik ben benieuwd of dit wat gaat veranderen voor de nachten.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mijn zoon van ruim 2,5 word ook vaak nog wakker snachts, om verschillende redenen, water, nachtmerrie enzv.
Gast- Gast
Sweet33 schreef:Ik geef geen bv. Ik bedoelde met drinken uit een fles. Fijn dat ze nu wel doorslaapt bij je. Dat kan je wel gebruiken bij een zwangerschap!
Kan je het niet met je partner afwisselen? Jij de ene nacht, hij de andere. Dan kan jij ook een beetje bijslapen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hier hielp het heel erg om gewoon er vanuit te gaan dat de kids een paar keer wakker worden. Als wij beiden 2 keer eruit moeten is dat voor ons gewoon een normale nacht. Geen gezucht of gesteun! is het minder valt het al onder goed
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Hier hetzelfde als Jazzlyn. ik ga er gewoon vanuit dat hij sowieso 2x wakker wordt, das het gemiddelde van de laatste maanden word er langzamerhand gek van. Man zegt hij bereidt ons vast voor op de baby hahaha.
Doordat ik nu denk hij zal vast wakker worden maakt het wat makkelijker, ik zie het wel. Ooit komt er een dag dat hij weer gewoon gaat doorslapen zoals hij altijd gedaan heeft.
Doordat ik nu denk hij zal vast wakker worden maakt het wat makkelijker, ik zie het wel. Ooit komt er een dag dat hij weer gewoon gaat doorslapen zoals hij altijd gedaan heeft.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tips gedrag dreumes
» Ik wil ervan af! (slaap probleem)
» Slaap kindje slaap!
» Oh my, wat een gedrag.
» Gedrag bij 12 maanden.
» Ik wil ervan af! (slaap probleem)
» Slaap kindje slaap!