Ik moet naar bed...
+5
Bazinga
Burn
Marin
girli
SDL
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik moet naar bed...
maar ik heb geen zin!
O o o, morgenochtend heb ik spijt.
Jullie nog moetjes te melden?
O o o, morgenochtend heb ik spijt.
Jullie nog moetjes te melden?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Re: Ik moet naar bed...
Ik moet van mezelf mijn studietaak afmaken, eerder mag ik niet naar bed. Het helpt alleen niet dat ik meer aan het forummen ben en kletsen met vriendje.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik lig al heerlijk in bed, of zit eigenlijk, met m'n nieuwe iPad. Het is nog stervenskoud in de slaapkamer, 13 graden, maar ik heb lekker m'n sokken aan en ben die kou intussen wel gewend. Hoewel t wel slecht is voor m'n pijnen, want ik ben zo stijf als een oud wijf. Dat rijmt ;-)
Ga maar op tijd naar SDL, dan heb je geen spijt morgen. Slapen is toch heerlijk?!
Ga maar op tijd naar SDL, dan heb je geen spijt morgen. Slapen is toch heerlijk?!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb mezelf opgegeven voor een modeshow in lingerie morgen, dus dat moet ik. Dat en een heleboel ontharen, haha. Ohhhh lord whyyyy.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik lig al heerlijk in bed, of zit eigenlijk, met m'n nieuwe iPad. Het is nog stervenskoud in de slaapkamer, 13 graden, maar ik heb lekker m'n sokken aan en ben die kou intussen wel gewend. Hoewel t wel slecht is voor m'n pijnen, want ik ben zo stijf als een oud wijf. Dat rijmt ;-)
Sinterklaas is al weer weg hoor . Je hebt gelijk, het is héérlijk. Ik denk dat het te maken heeft met een soort van "back to 2010", morgen wordt mijn zoontje 2 en ik heb nu gewoon een vol hoofd. Moeilijk te beschrijven.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik moet ook slapen, maar ben te druk in mijn hoofd.. Morgen een gesprek waar ik best wel tegen op zie..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik moet ook slapen, maar morgen is de uitvaart van de lieve papa van mn beste vriendin. Vanavond was de condoleance en dat was al dikke tranen.. Morgen gaat vriendin ook iets voordragen en ze is zo zenuwachtig. 't Blijft maar malen in mn hoofd, hoe oneerlijk ik het vind, dat die geweldige man nu niet meer leeft, dat zn kinderen en vooral de jongste nu hun papa kwijt zijn.. Maar bovenal, dat een fantastisch lieve vrouw, nu zonder haar man, haar maatje, haar grote liefde verder moet.. Het breekt mn hart, echt..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Sterkte morgen! *geeft een heleboel virtuele knuffels*
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sterkte morgen Bazinga, ook voor je vriendin.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Heel veel sterkte morgen Bazinga!
Ik wil heel graag slapen maar ik ben echt snotverkouden en alles zit potdicht en zodra ik ga liggen krijg ik geen lucht.
Ik wil heel graag slapen maar ik ben echt snotverkouden en alles zit potdicht en zodra ik ga liggen krijg ik geen lucht.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Veel sterkte morgen Bazinga!
Ik moet ook maar eens gaan slapen. De hele avond bezig geweest met het opzetten van de kerstboom. Die is net klaar, morgen doe ik de rest wel. Weltrusten allemaal!
Ik moet ook maar eens gaan slapen. De hele avond bezig geweest met het opzetten van de kerstboom. Die is net klaar, morgen doe ik de rest wel. Weltrusten allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bazinga : sterkte, die dingen blijven oneerlijk he?
SDL: Gefeliciteerd met je zoon! 2 jaar is een leuke leeftijd haha... die van mij is ook net 2 mnd 2 jaar.. En lekker aan het puberen geslagen:)
Ik moet wel naar bed, maar mag niet.. Ik ben aan het werk tot 8 uur.
SDL: Gefeliciteerd met je zoon! 2 jaar is een leuke leeftijd haha... die van mij is ook net 2 mnd 2 jaar.. En lekker aan het puberen geslagen:)
Ik moet wel naar bed, maar mag niet.. Ik ben aan het werk tot 8 uur.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ver moet jij naar je werk?
» Wat moet je aan naar een galafilmpremière?
» Ik moet naar de chirurg
» Ik moet over een uur naar de kapper...
» Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland?
» Wat moet je aan naar een galafilmpremière?
» Ik moet naar de chirurg
» Ik moet over een uur naar de kapper...
» Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: