Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet je aan naar een galafilmpremière?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat moet je aan naar een galafilmpremière? Empty Wat moet je aan naar een galafilmpremière?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 22:37

Tsja, zie titel..
Het duurt nog ongeveer 4 maanden, maar mijn vriend en ik zijn uitgenodigd voor de galapremière van Nova Zembla!
Hartstikke leuk om eens mee te maken, maar wat trek je aan naar zo'n gelegenheid?
Wij zijn allebei qua kleding vrij casual (jeans, sneakers, shirtje).. en zijn niet in het bezit van 'nette avondkleding' zoals dat heet.
Mijn vriend heeft niet eens een nette pantalon en ik heb geen nette jurken.
Dus we moeten beiden gaan shoppen, maar wat is nou geschikte kleding?
Aangezien ik echt een nitwit ben op het gebied van kledingetiquette, heb ik tips nodig!
Gelukkig heb ik nog even, maar wie kan mij alvast wat tips geven waar ik mee uit de voeten kan?

Alvast heeeeel erg bedankt!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet je aan naar een galafilmpremière? Empty Re: Wat moet je aan naar een galafilmpremière?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:10

Gala is eigenlijk een ander woord voor "black tie". Mannen in een smoking en vrouwen in een korte of lange galajurk. Ik weet niet hoe zwart/wit ze dit bij die premiere zien, maar dit is de officiele dresscode.

Edit:

Bij ASOS hebben ze voor een leuke prijs best mooie jurken. (tussen de 50 en 80 euro)

Wat moet je aan naar een galafilmpremière? Image1xl

Wat moet je aan naar een galafilmpremière? Image2xl

Wat moet je aan naar een galafilmpremière? Image4xl

Van River Island.

Voor heren hebben ze trouwens ook goedkope pakken.

100 euro voor 1 heel pak.. Geen flauw idee wat het kost als je het moet huren hoor. Maar misschien een ideetje

Heel veel plezier in iedergeval!

Gast
Gast

Wat moet je aan naar een galafilmpremière? Empty Re: Wat moet je aan naar een galafilmpremière?

Bericht  Guus za 16 jul 2011 - 2:40

Punk'd schreef:Gala is eigenlijk een ander woord voor "black tie". Mannen in een smoking en vrouwen in een korte of lange galajurk. Ik weet niet hoe zwart/wit ze dit bij die premiere zien, maar dit is de officiele dresscode.

Edit:

Bij ASOS hebben ze voor een leuke prijs best mooie jurken. (tussen de 50 en 80 euro)

Oooh die vind ik mooi! (en ik denk dat ze me beeldig zullen staan angel)

Ik denk dat dit wel een pemiere is waar ze zich eraan gaan houden, cker aangezien het er echt bijgezet is. Enneuh je loopt over dezelfde loper als Doutzen dus mijzelf kennende zou ik alles uit de kast halen Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lavendel za 16 jul 2011 - 5:33

Tof zeg! Hoe komt het dat jullie uitgenodigd zijn? Die jurken lijken me ook perfect!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ziva za 16 jul 2011 - 6:31

Ik ben ook vaak naar gala's geweest waar bners kwamen en de dresscode black tie was enzo. En ik heb gemerkt dat zolang je er maar netjes uitziet: mooie zwarte broek, blouse, zwart jurkje of iets dergelijks, Niemand echt naar je kijkt. Zolang je maar niet verschrikkelijk uit de toon valt door in spijkerbroek en sneakers te komen. Het eerste jaar had ik een mooie donkergrijze gala jurk aan, daarna kwam ik in een simpel zwart jurkje of zwarte broek met blouse en niemand keek me raar aan ofzo. Niet lullig bedoel, maar je bent geen bner en dus let er niemand op je. Dus zou niet onwijs veel moeite gaan doen voor zoiets.
Ziva
Ziva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 6:34

Lavendel schreef:Tof zeg! Hoe komt het dat jullie uitgenodigd zijn? Die jurken lijken me ook perfect!

Mijn vriend doet mee in een participatiefonds, daar tegenover staat oa 2 kaarten voor galapremiere Very Happy , de dvd van de film en een bezoek aan de filmset .Helaas hebben we dat moeten missen, afgelopen donderdag was de laatste filmdag, maar we moesten beiden werken en het was in België, dus dat konden we niet meer voor elkaar krijgen en vonden we eerlijk gezegd te ver rijden voor een paar uurtjes.

Laatst aangepast door Break Of Day op zo 17 jul 2011 - 6:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 6:37

Ziva schreef:Ik ben ook vaak naar gala's geweest waar bners kwamen en de dresscode black tie was enzo. En ik heb gemerkt dat zolang je er maar netjes uitziet: mooie zwarte broek, blouse, zwart jurkje of iets dergelijks, Niemand echt naar je kijkt. Zolang je maar niet verschrikkelijk uit de toon valt door in spijkerbroek en sneakers te komen. Het eerste jaar had ik een mooie donkergrijze gala jurk aan, daarna kwam ik in een simpel zwart jurkje of zwarte broek met blouse en niemand keek me raar aan ofzo. Niet lullig bedoel, maar je bent geen bner en dus let er niemand op je. Dus zou niet onwijs veel moeite gaan doen voor zoiets.

Dat is eigenlijk al een hele geruststelling, ik heb al even op internet gekeken, en ik wil graag een zwarte jurk zonder al te veel poespas en frutseltjes, en die heb je al voor 40 a 50 euro, en komt vast ook nog wel eens voor een andere gelegenheid van pas.
En voor mijn vriend heb ik ook al mooie betaalbare pakken gezien. Wat pakken betreft kun je ook beter kopen dan huren, want huren is hartstikke duur.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 6:38

Punk'd schreef:Gala is eigenlijk een ander woord voor "black tie". Mannen in een smoking en vrouwen in een korte of lange galajurk. Ik weet niet hoe zwart/wit ze dit bij die premiere zien, maar dit is de officiele dresscode.

Bedankt voor je reactie en suggesties! Ik kan hier wel mee uit de voeten

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: