Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland?

+3
Paper Crown
Rouxxxe
Jeanette
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland? Empty Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland?

Bericht  Jeanette vr 23 aug 2013 - 21:34

Ik kom er niet meer uit haha. Had eigenlijk verwacht dat het weer warm zou worden, dus had leuk een setje klaar gelegd met korte broek, shirtje enzo, maar ik vind het behoorlijk fris en nu wordt het ook niet zo warm als gisteren. Wat moet ik aan? Wat zouden jullie aan doen met dit weer naar een festival?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland? Empty Re: Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland?

Bericht  Rouxxxe vr 23 aug 2013 - 21:50

Ik lees mee! Ga vandaag naar Zand en zit met hetzelfde probleem haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland? Empty Re: Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland?

Bericht  Paper Crown vr 23 aug 2013 - 21:53

Jeans ipv korte broek?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Blond za 24 aug 2013 - 1:08

Het lijkt wel alsof het altijd klote weer is als Mysteryland is.. Ze kunnen het beter Myseryland gaan noemen. 

Ik zou ook een lange broek aandoen, en wel een tshirt met korte mouwen of een top, en dan gympen eronder. 
En dan een jasje of vestje meenemen en die daar in een kluis proppen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Lot za 24 aug 2013 - 1:11

Haha myseryland. Ik zou i.p.v. gympen laarsjes aandoen voor de regen. Natte voeten is niet fijn!
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Jeanette za 24 aug 2013 - 21:52

Ja, het is uiteindelijk wel gelukt. Haha Myseryland!lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rouge za 24 aug 2013 - 22:31

En hoe vond je het? Ik Ben ook geweest, zoooo balen dat het nu weer voorbij is. Tijdens de regen hebben we lekker onder een boom gezeten en de laatste uurtjes weer lekker dansen, gelukkig regende het toen bijna niet meer. Zucht...ik wil terug Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Jeanette za 24 aug 2013 - 22:42

Ja, leuk feestje inderdaad! Very Happy 

Alleen beetje jammer dat er een stel die mee was flinke bonje kregen en met elkaar op de vuist gingen. Pfff! Volgende keer gaan zij dus echt niet meer mee. Nu op naar Q-base! :cheering:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  loura za 24 aug 2013 - 22:42

Ik was er twee jaar terug, de heeeeele dag regen gehad. Zo stom! Gister was het overdag wel lekker alleen de avond regen. Hoe was het Jeanette? Wat had je aan uiteindelijk?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jeanette za 24 aug 2013 - 23:10

Haha, tegelijk gepost.Wink 

Uiteindelijk een zwarte jeans, aztec top en waterfall blazer voor als het fris zou worden. Maar heb die eigenlijk niet nodig gehad. Liep 's avonds in een poncho rond.laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: