Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Office tas / werktas gezocht

4 plaatsers

Ga naar beneden

Office tas / werktas gezocht Empty Office tas / werktas gezocht

Bericht  Niekske do 6 dec 2012 - 1:25

Ik zoek een tas voor mijn nieuwe baan als docent. Als ontzettende vrouw heb ik een hele bende handtassen, maar die geef ik allemaal maar een paar weken als ik er een paar echte boeken in rond moet gaan sjouwen. Ik wil dus graag een degelijke tas voor mijn werk, maar ik heb nog niet echt iets kunnen vinden. Ik ben in wat winkels geweest, maar de echte degelijke office tassen zijn echt lelijk en ontzettend duur (200-300 euro). Ik ben best bereid een investering te doen, maar dan wel voor een mooie tas. De office tassen van oilily vind ik wel mooi en is ook wel mijn stijl, maar ik ben bang dat ik daar te snel op uitgekeken ben :P waar kan ik nog kijken voor zulke tassen?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Office tas / werktas gezocht Empty Re: Office tas / werktas gezocht

Bericht  Blond do 6 dec 2012 - 2:42

Ik heb een officebag van Fred de la Bretoniere.

Niet deze maar hij lijkt er behoorlijk op

Office tas / werktas gezocht 12_0835709000061000_pro_flt_frt_01_1108_1528_257794

Ik heb hem bij de Bijenkorf gekocht in de DDD, voor 200 euro. Ik vind het de investering waard, maar je moet er wel van houden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Office tas / werktas gezocht Empty Re: Office tas / werktas gezocht

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 4:45

Ik zou ook kiezen voor een mooie stevige leren tas.

Ik zou niet kiezen voor een Cowboysbag trouwens. Het nichtje van mijn vriend (16 jaar) vertelde gisteren dat heel veel mensen op school die hebben haha. (zij nu ook, want ze had hem gekregen van sinterklaas).

Loop je daar als docent met dezelfde tas als je leerlingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Office tas / werktas gezocht Empty Re: Office tas / werktas gezocht

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 4:55

Ik heb wel een aantal tassen gezien (al zijn het meer shoppers, maar wel met schouder hengsel) die ik mooi vind. Maar ik hou zelf totaal niet van oililly.. Dus dat betwijfel ik of je deze mooi zou vinden. Toch post ik ze even. Je weet het niet.

100% runderleer, ZARA, €49.95 (is er ook in tankleur)
Office tas / werktas gezocht 8797104040_1_1_3

Office tas / werktas gezocht 8797104105_1_1_3

100% runderleer, ZARA, €69,95
Office tas / werktas gezocht 8075104131_2_1_3

Tassen van 'The Cambridge Satchel Company' vind ik ook echt gaaf! 127 pond, ASOS (heb je in allerlei kleuren)
Office tas / werktas gezocht Image1xl

[img][/img]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Office tas / werktas gezocht Empty Re: Office tas / werktas gezocht

Bericht  KOL do 6 dec 2012 - 21:01

Ik heb een leren aktetas / laptoptas van Marc Picard. Voor €140 bij de outlet gekocht in Roermond.
Kan er even geen voorbeeld van vinden.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Office tas / werktas gezocht Empty Re: Office tas / werktas gezocht

Bericht  Tiana do 6 dec 2012 - 21:07

Punk'd schreef:Ik zou niet kiezen voor een Cowboysbag trouwens. Het nichtje van mijn vriend (16 jaar) vertelde gisteren dat heel veel mensen op school die hebben haha. (zij nu ook, want ze had hem gekregen van sinterklaas).

Loop je daar als docent met dezelfde tas als je leerlingen.

Ik ook niet. Heb er zelf wel een, maar een vriendin van me werkt in een tassenwinkel en die zegt dat ze heel veel klachten krijgt over de Cowboybags. Die van mij heb ik ondertussen ook al moeten laten repareren.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Office tas / werktas gezocht Empty Re: Office tas / werktas gezocht

Bericht  Niekske zo 9 dec 2012 - 23:12

Excuses voor de late reactie, maar dankjewel voor het meedenken! Punk'd, die tassen vind ik erg gaaf! Daar ga ik nog ens verder naar kijken. En asos had ik ook nog niet aan gedacht... ik kom ook nooit bij de bijenkorf, dus dat is nu ook wel een optie!

En goede tip van doe cowboysbag. Ik heb er even over gedacht, omdat ik dacht dat het wel een stevige en degelijke tas zou zijn, maar dezelfde tas als je elerlingen is inderdaad wel apart. Vorige week zag ik al dat een leerling dezelfde schoenen aanhad als ik laughcry
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Office tas / werktas gezocht Empty Re: Office tas / werktas gezocht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum