onredelijk in je relatie
+17
CCC
Marin
Lady4
Océane
Lot
SarahKey
SoGood
Livine
Hoochie
Gympie
Aimee
Shy
Fearie
Rush
Manderijn
Stokstaartje
Minx
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: onredelijk in je relatie
Haha ik had gisteravond weer zo'n bui dat ik vreselijk onredelijk deed. We hadden een film gekeken die ik echt onwijs eng vond. Ik wilde daarna nog even een stukje Friends kijken, omdat ik dan die film zou vergeten en er niet van zou dromen. Mijn vriend wilde al naar bed. Ik ben toen heel erg tegen hem uitgevallen dat hij me niet alleen mocht laten omdat ik dan bang zou worden. Toen keek hij me aan met zo'n blik van: 'Stel je niet zo aan' en zei voor de grap: Dus als ik nu zeg dat er een man in de tuin staat zou je dat niet grappig vinden? Nou, toen ging ik helemaal los. Haha ik heb later in bed wel sorry gezegd omdat ik me zo aanstelde maar ik was echt heel erg bang door die stomme film!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja natuurlijk ben ik wel eens uit m`n doen, maar ik krijg daar geen rothumeur door. Ik heb ook wel eens een dag dat ik mezelf gewoon in de weg zit en het liefst alleen maar ga huilen, maar dan ga ik niet onredelijk doen tegen m`n vriend of ruzie met hem maken.Lot schreef:Punk'd schreef:Rush schreef:Nee niet herkenbaar, maar ik heb eigenlijk nooit een rothumeur.
Hier hetzelfde. Ik ben/word alleen chagerijnig als hij het eerst is.
Dit vind ik heel moeilijk om voor te stellen. Ben je dan nooit teleurgesteld/boos/verdrietig waardoor je even uit je doen bent?
Bekken en tieren komt bij ons echt niet voor. Wij hebben geen behoefte aan 'vuurwerk'.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja natuurlijk ben ik wel eens uit m`n doen, maar ik krijg daar geen rothumeur door. Ik heb ook wel eens een dag dat ik mezelf gewoon in de weg zit en het liefst alleen maar ga huilen, maar dan ga ik niet onredelijk doen tegen m`n vriend of ruzie met hem maken.
Bekken en tieren komt bij ons echt niet voor. Wij hebben geen behoefte aan 'vuurwerk'.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
+ 1, van beide kanten hebben wij in de 2 jaar dat we samen zijn nog nooit onze stem tegen elkaar verheft. Prima als dat in andere relaties wel werkt en wellicht oplucht, wij voelen ons daar gewoon niet prettig bij. We hebben heus wel eens een meningsverschil maar zelfs daar praten we gewoon over. Ik denk dat ik me nog veel kutter ga voelen als ik mijn bui dan ook nog eens op hem afreageer en dat heeft mijn vriend zeker weten ook.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
+ 1, van beide kanten hebben wij in de 2 jaar dat we samen zijn nog nooit onze stem tegen elkaar verheft. Prima als dat in andere relaties wel werkt en wellicht oplucht, wij voelen ons daar gewoon niet prettig bij. We hebben heus wel eens een meningsverschil maar zelfs daar praten we gewoon over. Ik denk dat ik me nog veel kutter ga voelen als ik mijn bui dan ook nog eens op hem afreageer en dat heeft mijn vriend zeker weten ook.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy28 schreef:Ja natuurlijk ben ik wel eens uit m`n doen, maar ik krijg daar geen rothumeur door. Ik heb ook wel eens een dag dat ik mezelf gewoon in de weg zit en het liefst alleen maar ga huilen, maar dan ga ik niet onredelijk doen tegen m`n vriend of ruzie met hem maken.
Ik heb ook nog nooit mn stem verheft in m'n relatie. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit eens onredelijk doe, chagrijnig ben of me even afreageer tegen mijn man... Dat vind ik juist het fijne in een relatie, dat je jezelf kunt zijn en dat je juist bij degene die je zo goed kent even kunt laten gaan. Maar dat hoeft natuurlijk niet direct met schreeuwen gepaard te gaan ofzo.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Ben ik nou onredelijk?
» Heb jij een relatie??
» Ben ik nou onredelijk??
» Heb jij een relatie
» Ben ik nou onredelijk?
» Heb jij een relatie??
» Ben ik nou onredelijk??
» Heb jij een relatie
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: