Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek
Hallo meiden,
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek voor een groep in het speciaal onderwijs. Ik heb er super veel zin in. Twijfel nog wel hier en daar over de groep omdat ik er een dag mocht werken met de huidige groepsleerkracht en dat niet helemaal op 'rolletjes' liep.
Mijn probleem is: een hele goede vriendin van mij gaat ook op gesprek.. waarschijnlijk zijn we de enige twee. Best lastig dus. Ik heb een bevoegdheid in het SBO en mijn vriendin niet.. maar het voelt ook naar als ik het wel word en die vriendin niet omdat ik haar ook een baan gun (lekker dubbel hé)
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek voor een groep in het speciaal onderwijs. Ik heb er super veel zin in. Twijfel nog wel hier en daar over de groep omdat ik er een dag mocht werken met de huidige groepsleerkracht en dat niet helemaal op 'rolletjes' liep.
Mijn probleem is: een hele goede vriendin van mij gaat ook op gesprek.. waarschijnlijk zijn we de enige twee. Best lastig dus. Ik heb een bevoegdheid in het SBO en mijn vriendin niet.. maar het voelt ook naar als ik het wel word en die vriendin niet omdat ik haar ook een baan gun (lekker dubbel hé)
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek
Het is algemeen bekend dat de banen in het onderwijs niet voor het oprapen liggen op het moment, en als je uit dezelfde regio komt is de kans groot dat je voor dezelfde baan gaat.
Als het echt je beste vriendin is gunt zij jou die baan ook, net zoals jij het haar ook gunt.
Succes morgen!
Als het echt je beste vriendin is gunt zij jou die baan ook, net zoals jij het haar ook gunt.
Succes morgen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Dankjewel. Ik denk dat ik ook wel een goede kans maak. Hoop dat ze mij het inderdaad gunt en dat er geen ruzies komen. Ik ga er in ieder geval voor!
Shopelle- Fluisteraar
Heel veel succes, ik zou er zeker gewoon helemaal voor gaan, de banen in het onderwijs zijn schaars en volgens mij wordt het bij ons in de regio nog erger, door alle bezuinigingen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe is het gesprek afgelopen?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik hoor als het goed is morgen meer!
Ik heb er wel een goed gevoel over.. We zullen zien!
Ik heb er wel een goed gevoel over.. We zullen zien!
Shopelle- Fluisteraar
Dat is idd een gekke situatie! Alleen denkt zij er waarschijnlijk net zoals jou over! Spannend vandaag!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Soortgelijke onderwerpen
» Speciaal onderwijs
» Salarisschaal Onderwijs
» Montessori onderwijs
» Montessori onderwijs
» Salarisschaal onderwijs
» Salarisschaal Onderwijs
» Montessori onderwijs