Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek

5 plaatsers

Ga naar beneden

Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek Empty Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek

Bericht  Shopelle wo 5 dec 2012 - 8:19

Hallo meiden,

Morgen heb ik een sollicitatiegesprek voor een groep in het speciaal onderwijs. Ik heb er super veel zin in. Twijfel nog wel hier en daar over de groep omdat ik er een dag mocht werken met de huidige groepsleerkracht en dat niet helemaal op 'rolletjes' liep.
Mijn probleem is: een hele goede vriendin van mij gaat ook op gesprek.. waarschijnlijk zijn we de enige twee. Best lastig dus. Ik heb een bevoegdheid in het SBO en mijn vriendin niet.. maar het voelt ook naar als ik het wel word en die vriendin niet omdat ik haar ook een baan gun (lekker dubbel hé)
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek Empty Re: Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek

Bericht  Poubelle wo 5 dec 2012 - 8:25

Het is algemeen bekend dat de banen in het onderwijs niet voor het oprapen liggen op het moment, en als je uit dezelfde regio komt is de kans groot dat je voor dezelfde baan gaat.
Als het echt je beste vriendin is gunt zij jou die baan ook, net zoals jij het haar ook gunt.


Succes morgen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek Empty Re: Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek

Bericht  Shopelle wo 5 dec 2012 - 8:32

Dankjewel. Ik denk dat ik ook wel een goede kans maak. Hoop dat ze mij het inderdaad gunt en dat er geen ruzies komen. Ik ga er in ieder geval voor!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek Empty Re: Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek

Bericht  Printje wo 5 dec 2012 - 8:47

Heel veel succes, ik zou er zeker gewoon helemaal voor gaan, de banen in het onderwijs zijn schaars en volgens mij wordt het bij ons in de regio nog erger, door alle bezuinigingen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek Empty Re: Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek

Bericht  Joli86 zo 9 dec 2012 - 4:41

Hoe is het gesprek afgelopen?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek Empty Re: Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek

Bericht  Shopelle zo 9 dec 2012 - 5:48

Ik hoor als het goed is morgen meer!
Ik heb er wel een goed gevoel over.. We zullen zien!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek Empty Re: Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek

Bericht  Bluestar ma 10 dec 2012 - 1:31

Dat is idd een gekke situatie! Alleen denkt zij er waarschijnlijk net zoals jou over! Spannend vandaag!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek Empty Re: Speciaal onderwijs: sollicitatiegesprek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum