Ik word er niet goed van
+21
Fjell
Steep
Stranger
Rapunzel
Blond
Starla
Aletta
Toet
Rush
Lady4
Viva
nina
Sneeuwvlok
LieveSterre
ellibre
Tabbert
Le Chat Noir
Plien84
Esperanza
slaatje
Exogenesis
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik word er niet goed van
moet je eigenlijk even aanpassen haha!Esperanza schreef:
Maar de topictitel past nu niet meer bij de situatie
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk om iets te lezen waarin je in het vervolg van het topic al zoveel leukere dingen bijleest.
Super dat jullie binnenkort weer wat leuks gaan doen. Ik denk dat B niet voor niet weet dat jij dat weekend bij A was
Super dat jullie binnenkort weer wat leuks gaan doen. Ik denk dat B niet voor niet weet dat jij dat weekend bij A was
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Volgens mij weet A gewoon niet zeker of het een date was, en was B gewoon even aan het polsen.. Het was dus gewoon een date
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Nou ja, op zich zie ik B er ook wel voor aan om de hele tijd irritante grapjes te maken, ook als er niks gaande is. Zo is hij gewoon .
Vandaag was ik zo stom om op een soort van datingsite te kijken waar A ook een profiel heeft (dat klinkt heel stalkerig, maar dat valt wel mee . Ik heb daar gewoon al heel lang een profiel waar ik weinig mee doe, en toen zag ik dat A er ook een profiel had gemaakt. Dus kijk ik nu wel eens uit nieuwsgiergheid). En daar zag ik dat A na een paar weken afwezigheid nu ineens weer een paar dagen achter elkaar die site heeft bezocht.
Mijn rationele kant zegt wel dat ik me daar niet door moet laten ontmoedigen. Ik weet immers helemaal niet wat hij op die site heeft gedaan en waarom. Maar ik vind het toch vervelend: ik zie nu meteen weer allerlei doemscenario's voor me van dat hij daar een leuk iemand heeft ontmoet en dat hij eigenlijk helemaal niet veel belangstelling voor mij heeft, enzovoorts.
Ik word moe van mezelf.
Vandaag was ik zo stom om op een soort van datingsite te kijken waar A ook een profiel heeft (dat klinkt heel stalkerig, maar dat valt wel mee . Ik heb daar gewoon al heel lang een profiel waar ik weinig mee doe, en toen zag ik dat A er ook een profiel had gemaakt. Dus kijk ik nu wel eens uit nieuwsgiergheid). En daar zag ik dat A na een paar weken afwezigheid nu ineens weer een paar dagen achter elkaar die site heeft bezocht.
Mijn rationele kant zegt wel dat ik me daar niet door moet laten ontmoedigen. Ik weet immers helemaal niet wat hij op die site heeft gedaan en waarom. Maar ik vind het toch vervelend: ik zie nu meteen weer allerlei doemscenario's voor me van dat hij daar een leuk iemand heeft ontmoet en dat hij eigenlijk helemaal niet veel belangstelling voor mij heeft, enzovoorts.
Ik word moe van mezelf.
Aletta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11
Volgens mij vindt hij jou echt wel leuk hoor!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ah niet meteen doemdenken hoor. Wie weet logt hij wel in om bij jou te kijken en denkt hij hetzelfde.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Misschien probeert hij z`n account daar wel te verwijderen en lukt dat niet.
Dat heb ik echt, tot in den treure, gehad op een datingsite.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Misschien probeert hij z`n account daar wel te verwijderen en lukt dat niet.
Hahaha
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Update: het is niks geworden.
Ik ben met hem naar de film gegaan en dat was heel leuk, maar hij gaf heel gemengde signalen. Het ene moment dacht ik dat hij flirtte, het andere moment zei hij weer iets dat me deed twijfelen. Dus ik heb hem gewoon de volgende dag gemaild en gevraagd wat hij wilde en ik zei dat ik wel wilde daten.
Hij mailde een heel lief mailtje terug, waarin hij opsomde wat hij allemaal leuk aan me vond, maar uiteindelijk ook met de mededeling dat hij het wilde laten zoals het is.
En nou ben ik heel verdrietig. Ik had het zo gehoopt
Ik ben met hem naar de film gegaan en dat was heel leuk, maar hij gaf heel gemengde signalen. Het ene moment dacht ik dat hij flirtte, het andere moment zei hij weer iets dat me deed twijfelen. Dus ik heb hem gewoon de volgende dag gemaild en gevraagd wat hij wilde en ik zei dat ik wel wilde daten.
Hij mailde een heel lief mailtje terug, waarin hij opsomde wat hij allemaal leuk aan me vond, maar uiteindelijk ook met de mededeling dat hij het wilde laten zoals het is.
En nou ben ik heel verdrietig. Ik had het zo gehoopt
Aletta- Fluisteraar
Ahhh...
Ik herken echt precies wat er gebeurt, heb dat ook een paar keer meegemaakt. Volgens mij lijken wij best wel op elkaar, qua daten en alles. Ik zou echt niet weten wat je hier nou mee moet. Wat zou het nou zijn dat het steeds niet lukt hè? Hoe oud is hij eigenlijk?
Ik herken echt precies wat er gebeurt, heb dat ook een paar keer meegemaakt. Volgens mij lijken wij best wel op elkaar, qua daten en alles. Ik zou echt niet weten wat je hier nou mee moet. Wat zou het nou zijn dat het steeds niet lukt hè? Hoe oud is hij eigenlijk?
Gast- Gast
Ah wat jammer Aletta Wel goed van je dat je dat gezegd hebt hoor, dan weet je nu tenminste waar je aan toe bent.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Oh wat rot! Ik had het zo voor je gehoopt! Ik vind het wel heel stoer van je dat je eerlijk tegen hem bent geweest dat je hem leuk vond. Hopelijk komt er in 2013 een leuke man op je pad die wel voor je gaat . Blijf je deze jongen wel vriendschappelijk zien?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie voor jullie lieve reacties. Ik had hem expres vlak voor kerst gemaild (ipv wachten tot na de feestdagen), want nu heb ik tenminste ook afleiding. Maar voel me wel heel vervelend. Mijn gezonde verstand zegt wel dat ik me binnenkort wel weer beter voel en zo en dat er misschien wel een leukere jongen op me wacht, maar het voelt allemaal totaal niet zo. Kan me even geen leukere jongen voorstellen
Ik zit ook nog te twijfelen of en wat ik moet terugmailen. Meer duidelijkheid vragen (waarom wil hij niet meer?) of maak ik het dan alleen maar moeilijker voor mezelf en voor hem?
Hij is 26, een jaar ouder dan ik.Rood schreef:Ahhh...
Ik weet niet... Sowieso zie ik hem nog wel, maar ik weet niet of ik verder nog zelf moet proberen contact te houden.Blond schreef:Blijf je deze jongen wel vriendschappelijk zien?
Ik zit ook nog te twijfelen of en wat ik moet terugmailen. Meer duidelijkheid vragen (waarom wil hij niet meer?) of maak ik het dan alleen maar moeilijker voor mezelf en voor hem?
Aletta- Fluisteraar
Aletta schreef:
Nee, niet om meer duidelijkheid vragen, dat is voor hem en jezelf niet fijn. Ik heb van de zomer gedate met een jongen die mij ook heel leuk vond, maar ik vond hem ook niet leuk. Dat heb ik hem toen ook gezegd, dat ik het na de 2de date daarbij wilde laten. Ik had het heel lullig gevonden als ik nog had moeten vertellen waarom ik hem niet leuk vond.
Als je iets terug wilt mailen zou ik iets doen in de trant 'Bedankt voor je eerlijke antwoord, al vind ik het wel jammer! Nog een fijne Kerstdag en we zien elkaar vast wel weer een keer! Groetjes Aletta
Of zoiets.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga binnenkort met hem afspreken om even te praten. Ik heb mailcontact met hem gehad (ik kan hier niet niet helemaal uitleggen waarover, maar onder meer heb ik voorzichtig duidelijk gemaakt dat ik de manier waarop hij met mij was omgegaan heel verwarrend had gevonden en dat hij gemengde signalen had gegeven), en toen zei hij dat hij mij een keer wilde spreken.
Ik vind dat heel moeilijk. Aan de ene kant wil ik hem graag spreken, anders blijft het zo ongemakkelijk in de lucht hangen en zo. Maar ik ben heel bang voor wat hij gaat zeggen, en hoe ik daarop ga reageren. Ik wil niet in huilen uitbarsten als ik bij hem ben .
Probleem is ook dat er soms een beetje hoop in me opkomt. Het feit dat hij me nu wel wil spreken, maar ook hoe we met elkaar waren omgegaan, en de manier waarop hij heeft gezegd dat hij niet 'meer' met me wilde... soms vraag ik me af of er toch niet een kans bestaat dat het op een dag toch nog wat kan worden tussen ons, maar dat hij een voor mij onbekende reden heeft waarom hij het nu nog niet wil.
Maar tegelijkertijd maakt die hoop me ook weer bang. Want het zou ook gewoon heel goed kunnen dat hij echt geen gevoelens voor me heeft en niet denkt dat hij die ooit zal krijgen, maar dat hij gewoon lief is. En in dat geval krijg ik straks weer een klap en kan de rottigheid opnieuw beginnen. Bovendien wil ik niet weer meemaken wat ik al eens eerder heb meegemaakt: dat ik een hele lange tijd verspil aan een jongen met wie het uiteindelijk toch niets wordt.
Dus ik doe nu mijn uiterste best om niet te veel hoop te hebben, te accepteren dat ik hem gewoon uit mijn hoofd moet zetten, ook niet extra contact te zoeken (ik heb mezelf bijv. gedwongen hem geen gelukkig nieuwjaars-sms'je te sturen ). Maar ik kan er niets aan doen, die hoop blijft een beetje bestaan.
Ik voel me ook gewoon zo klote. Ik zoek wel afleiding en het gaat wel ietsje beter dan vorige week, maar dat rottige gevoel van die teleurstelling blijft als een schaduw over me heen hangen. Hoe lang duurt liefdesverdriet normaalgesproken ?
Ik vind dat heel moeilijk. Aan de ene kant wil ik hem graag spreken, anders blijft het zo ongemakkelijk in de lucht hangen en zo. Maar ik ben heel bang voor wat hij gaat zeggen, en hoe ik daarop ga reageren. Ik wil niet in huilen uitbarsten als ik bij hem ben .
Probleem is ook dat er soms een beetje hoop in me opkomt. Het feit dat hij me nu wel wil spreken, maar ook hoe we met elkaar waren omgegaan, en de manier waarop hij heeft gezegd dat hij niet 'meer' met me wilde... soms vraag ik me af of er toch niet een kans bestaat dat het op een dag toch nog wat kan worden tussen ons, maar dat hij een voor mij onbekende reden heeft waarom hij het nu nog niet wil.
Maar tegelijkertijd maakt die hoop me ook weer bang. Want het zou ook gewoon heel goed kunnen dat hij echt geen gevoelens voor me heeft en niet denkt dat hij die ooit zal krijgen, maar dat hij gewoon lief is. En in dat geval krijg ik straks weer een klap en kan de rottigheid opnieuw beginnen. Bovendien wil ik niet weer meemaken wat ik al eens eerder heb meegemaakt: dat ik een hele lange tijd verspil aan een jongen met wie het uiteindelijk toch niets wordt.
Dus ik doe nu mijn uiterste best om niet te veel hoop te hebben, te accepteren dat ik hem gewoon uit mijn hoofd moet zetten, ook niet extra contact te zoeken (ik heb mezelf bijv. gedwongen hem geen gelukkig nieuwjaars-sms'je te sturen ). Maar ik kan er niets aan doen, die hoop blijft een beetje bestaan.
Ik voel me ook gewoon zo klote. Ik zoek wel afleiding en het gaat wel ietsje beter dan vorige week, maar dat rottige gevoel van die teleurstelling blijft als een schaduw over me heen hangen. Hoe lang duurt liefdesverdriet normaalgesproken ?
Aletta- Fluisteraar
Heb je vaak gemaild met hem deze vakantiedagen? Vraag het omdat ik het dan iig wat meer kan inschatten. Misschien wilt hij inderdaad gewoon hetzelfde zeggen als in zijn mails, maar dan face to face, zodat jij het wel snapt en niet meer mailt... Sorry, wil niet pessimistisch zijn. Het is nu eenmaal zeer waarschijnlijk dat hij NIET van standpunt is veranderd en gewoon niets met je wilt. Dan kan hij je wel gezellig, lief, knap, aardig, etc. vinden.. maar als dat "ene" er niet is, dan verdoe jij gewoon je tijd.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik had hem maar 1 keer gemaild (een paar dagen later), en toen mailde hij al heel snel terug dat hij het fijn vond dat ik iets van me liet horen en dat hij me face to face wilde spreken. Dus het is sowieso niet zo dat hij van mijn gemail af wil zijn.Tabbert schreef:Heb je vaak gemaild met hem deze vakantiedagen? Vraag het omdat ik het dan iig wat meer kan inschatten. Misschien wilt hij inderdaad gewoon hetzelfde zeggen als in zijn mails, maar dan face to face, zodat jij het wel snapt en niet meer mailt... Sorry, wil niet pessimistisch zijn. Het is nu eenmaal zeer waarschijnlijk dat hij NIET van standpunt is veranderd en gewoon niets met je wilt. Dan kan hij je wel gezellig, lief, knap, aardig, etc. vinden.. maar als dat "ene" er niet is, dan verdoe jij gewoon je tijd.
Maar goed, misschien heb je wel gelijk en is hij niet van standpunt veranderd. Ik kan het alleen gewoon niet uit mijn hoofd zetten. Zeker omdat ik heel veel verhalen ken van mensen die in de eerste instantie ook zijn afgewezen en die later toch met diezelfde persoon verkering kregen.
Aletta- Fluisteraar
Misschien zit ie wel nog in de kast en wil hij jou dat in vertrouwen vertellen.
Haha nee sorry flauw. Ik vind eigenlijk dat hij heel lief voor je is en het netjes dat hij nog een keer met je af wilt spreken om het met je te bespreken. Het klinkt als een lieve jongen.
Haha nee sorry flauw. Ik vind eigenlijk dat hij heel lief voor je is en het netjes dat hij nog een keer met je af wilt spreken om het met je te bespreken. Het klinkt als een lieve jongen.
Gast- Gast
Wat een lastige situatie zeg! Had je nog met hem gesproken? Ik ben benieuwd wat hij jou te zeggen heeft. Ben je er wel 100% zeker van dat hij niet met meerdere meiden aan het daten is? Zou namelijk goed kunnen dat hij jou wel leuk vindt, maar dat hij al een vriendin heeft.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Ik heb inmiddels met hem een avondje doorgebracht. En wat ik er eigenlijk opmaak uit wat hij zegt is dat het voor hem gewoon nog te vroeg was. Hij liet wel blijken dat hij me wel leuk vindt (vandaar ook zijn flirterige gedrag) en dat hij wel het gevoel had dat er een klik was. Maar hij vond dat ik te snel was om er al meteen een sticker op te plakken of zo. Op zich vind ik dat ik wel vrij voorzichtig ben geweest, ik heb tenslotte niet gevraagd of hij verkering wil of zo, alleen maar of we nou aan het daten waren. Maar aan de andere kant ken ik hem nog helemaal niet lang (ruim twee maanden), dus ik kan me ook wel iets bij zijn standpunt voorstellen.
Eigenlijk ben ik nu erg opgelucht. Ik ging naar hem toe met het gevoel dat ik naar de slachtbank werd geleid, want ik was bang dat hij zou zeggen dat hij gewoon echt niks voor me voelt en dat dat ook niet zal gaan gebeuren. Maar zo ging het helemaal niet. Misschien ben ik hopeloos naïef, maar ik heb nu toch weer een beetje hoop. Hij wekt de indruk dat hij nog gewoon met me om wil blijven gaan en afspreken, dus wie weet wat er in de toekomst komt...
Eigenlijk ben ik nu erg opgelucht. Ik ging naar hem toe met het gevoel dat ik naar de slachtbank werd geleid, want ik was bang dat hij zou zeggen dat hij gewoon echt niks voor me voelt en dat dat ook niet zal gaan gebeuren. Maar zo ging het helemaal niet. Misschien ben ik hopeloos naïef, maar ik heb nu toch weer een beetje hoop. Hij wekt de indruk dat hij nog gewoon met me om wil blijven gaan en afspreken, dus wie weet wat er in de toekomst komt...
Aletta- Fluisteraar
Gelukkig heeft hij je niet afgewezen en heb je nu iets meer duidelijkheid. Misschien een idee om elkaar iets beter te leren kennen, aangezien jullie nog maar twee maanden contact hebben. Doe maar rustig aan, stuur hem af en toe een berichtje en laat hem naar jou toe komen in plaats van andersom. Voorzichtigheid is juist goed in dit soort gevallen, anders doe je misschien dingen waar je later spijt van krijgt. Ik hoop voor je dat dit uitgroeit tot iets moois, want je bent het waard.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
weg
Laatst aangepast door Aletta op za 2 feb 2013 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Aletta- Fluisteraar
Ik vind het maar een raar verhaal en een rare jongen. Zijn woorden spreken zijn daden nogal tegen. Volgens mij speelt hij een spelletje met je, ik zou het afkappen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Wie is er goed met word 2007 en tabellen?
» Rijst word niet gaar..
» Loon word niet overgemaakt ivm zwangerschapsverlof
» Klote douche word niet warm!
» Wie is er goed met word 2007 en tabellen?
» Rijst word niet gaar..
» Loon word niet overgemaakt ivm zwangerschapsverlof
» Klote douche word niet warm!
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: