Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klote douche word niet warm!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Klote douche word niet warm! Empty Klote douche word niet warm!

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 0:59

Hij loopt een een hele tijd koud. Gister ook en pas bij de 3e poging werd die warm. Wil douchen en niet ijskoud..........bah! Mijn man zegt dat het niet aan de boiler ligt waar hij nog niet naar heeft gekeken btw.
Nou dat mag hij dan wel even doen graag, want dit is niks!
Hij heeft er geen last van s'ochtend vroeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klote douche word niet warm! Empty Re: Klote douche word niet warm!

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 1:00

Boiler bijvullen denk ik.

Zit je op je topics openen stoel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klote douche word niet warm! Empty Re: Klote douche word niet warm!

Bericht  VeryCherry do 11 aug 2011 - 1:03

Kan je zelf niet even kijken, gewoon kijken naar de waterdruk en zo nodig bijvullen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klote douche word niet warm! Empty Re: Klote douche word niet warm!

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 1:05

_Leaf_ schreef:Boiler bijvullen denk ik.

Zit je op je topics openen stoel?

Deze moet kan je niet alleen bijvullen en ook al kon het ik weet niet hoe dat moet. Ja de stoel zit lekker hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klote douche word niet warm! Empty Re: Klote douche word niet warm!

Bericht  Siamsa do 11 aug 2011 - 1:08

Heb je al gecontroleerd of er ook koud water uit de normale kraan komt? Je zou even bij de boiler kunnen gaan kijken hoe hoog de waterdruk is. De waterdruk moet tussen de 1 en 2 bar zijn; als dit lager is, komt er inderdaad alleen maar koud water uit de kraan. Weet je man hoe je water bij kunt vullen?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klote douche word niet warm! Empty Re: Klote douche word niet warm!

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 1:10

Siamsa schreef:Heb je al gecontroleerd of er ook koud water uit de normale kraan komt? Je zou even bij de boiler kunnen gaan kijken hoe hoog de waterdruk is. De waterdruk moet tussen de 1 en 2 bar zijn; als dit lager is, komt er inderdaad alleen maar koud water uit de kraan. Weet je man hoe je water bij kunt vullen?

Er komt uit de kraan wel warm water da's het gekke. Mijn man weet hoe het moet idd anders zou dat niet handig zijn als we het allebei niet konden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klote douche word niet warm! Empty Re: Klote douche word niet warm!

Bericht  Siamsa do 11 aug 2011 - 1:13

Caribbeanlover schreef:
Siamsa schreef:Heb je al gecontroleerd of er ook koud water uit de normale kraan komt? Je zou even bij de boiler kunnen gaan kijken hoe hoog de waterdruk is. De waterdruk moet tussen de 1 en 2 bar zijn; als dit lager is, komt er inderdaad alleen maar koud water uit de kraan. Weet je man hoe je water bij kunt vullen?

Er komt uit de kraan wel warm water da's het gekke. Mijn man weet hoe het moet idd anders zou dat niet handig zijn als we het allebei niet konden.

Laat de normale kraan even open staan op de warme stand. Grote kans dat er dan zometeen wel alleen koud water uit komt. Als bij mij de waterdruk te laag is, komt er de eerste 10 seconden wel warm water uit de kraan, maar daarna niet meer.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klote douche word niet warm! Empty Re: Klote douche word niet warm!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum