Heeft iemand wel eens een cyste weg laten halen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heeft iemand wel eens een cyste weg laten halen?
Ik heb een hele kleine cyste (ik vind hem redelijk storend omdat hij in mijn gezicht zit) precies op de rand van mijn onderlip. Vanochtend was ik bij een dermatoloog en die wilde hem weg halen (en wel gelijk). Ik schrok een beetje want hij begon over verdovingsprikken enzo hahahha ben zo'n held maar niet heus. En nu baal ik achteraf echt dat ik het niet gewoon gelijk gedaan heb dan was ik er nu vanaf. Over 2 weken moet ik en halen ze het weg, ik vermoed dat ik mij minder zal storen aan een klein litteken dan aan dit bultje. Iemand ervaring met het weghalen van een cyste en hoe netjes geneest zoiets?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Heeft iemand wel eens een cyste weg laten halen?
Mijn tante had er eentje langs haar neus. Ze schaamde zich er altijd wel een beetje voor en na afloop riep ze vaak waarom ze dat toch nooit eerder had gedaan (ze was toen 42) De pijn viel mee op de prik na en je ziet nu nauwlijks een littekentje zitten.
Succes over 2 weken!
Succes over 2 weken!
Gast- Gast
Re: Heeft iemand wel eens een cyste weg laten halen?
Ik heb het nooit zelf laten doen maar assisteer wel regelmatig bij dergelijke ingreepjes maar dan bij een instellingshuisarts. De verdoving is even vervelend inderdaad, zijn afhankelijk van hoe groot de cyste is, enkele kleine prikjes, maar verder is het een klein ingreepje. Er wordt een sneetje gemaakt en vaak kan de cyste er in zijn geheel in 1x uit gehaald worden, daarna zal het gehecht worden. Hoe mooi het geneest ligt aan hoe degene hecht, je kunt er vanuit gaan dat een dermatoloog, zeker in het gezicht heel netjes te werk zal gaan.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Moedervlek weg laten halen...
» Amandelen weg laten halen
» moedervlek weg laten halen.
» Wat betalen jullie? (tandsteen weg laten halen)
» N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!
» Amandelen weg laten halen
» moedervlek weg laten halen.
» Wat betalen jullie? (tandsteen weg laten halen)
» N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: