Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?
+14
Annemoontje
RYW
mzcharlotte
Pompoen
Bazinga
Caro
Toet
Pandora
Minx
Printje
Lady4
bolus26
Burn
Antibes
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?
Pompoen schreef:Jeetje, wauw, dankjulliewel! Ik las jullie berichtjes toen ik thuiskwam en er net even hélemaal doorheen zat, voelde me gelijk weer een beetje opgekikkerd!
Je bent een kanjer Pompoen, echt. Je hebt het zó tegen zitten, en toch kom je onwijs positief en doorzettend over, en dat is echt geweldig. Je man mag blij zijn met jou als vrouw
Gast- Gast
Carrie schreef:Antibes schreef:Leaf, omdat ze keer op keer de pootjes eronder en de balletjes (werk, vriendschappen, liefde/zorg voor zusje) in de lucht houdt.
Carrie, omdat ze zo'n oprecht en intens lief en goed mens is.
Maura, ik weet niet het klopt, maar je post zijn nog altijd minder warrig dan vroeger en ik heb het idee dat het goed met je gaat. Keep up the good work!
Wie ik? Meen je dat? Wauw dank je!
Ja, ik vind jou altijd enorm betrokken en heel bewust bezig met gevoelens van anderen en hoe je daar zo vriendelijk mogelijk mee om kunt gaan. Vind ik een bewonderenswaardige eigenschap.. =)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik ben trots op Raindrop. Ze heeft het niet makkelijk gehad de laatste tijd en dat laat ze niet altijd merken, maar ben echt trots op haar, want ondanks alles heeft ze wel mooi haar diploma gehaald door haar doorzettingsvermogen en heeft ze een nu een leuke baan. En ze is erg gegroeid in alles. Dat bewonder ik echt.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Pippa schreef:Ik ben trots op:
Bliss, dat ze toch doorzet met werken ondanks haar liefdesverdriet. Je bent een bikkel
Ahh wat lief, zit meteen weer met tranen in mn ogen! Ik ben trots op veel meiden hier, die het moeilijk hebben en zich overal zo goed doorheen slaan. Ben doodmoe en kan ff niet zo goed nadenken, dus daarom maar ff in het algemeen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dit altijd lastige vragen. Ik ben op meerdere meiden trots maar om nu alles te gaan typen vind ik een beetje te ver gaan.
Ik ben onwijs trots op Zelda. Niet alleen omdat ze mijn beste vriendin is maar ook omdat het een meid is met een hart van goud, zich keer op keer door een moeilijke periode worstelt, een goede mama is voor haar zoon en bezig is met een opleiding en dus nieuwe kansen en mogelijkheden voor een toekomst. Ze vecht en blijft vechten en daar heb ik en respect voor en ben ik trots op.
Plus dat ze gewoon een leukerd en lieverd is !
En ik ben ook heel trots op Dropdraakje. Ik kom haar wekelijks tegen bij mij op school en ondanks dat ik weet dat ze de opleiding zelf echt gaaf vind, zie ik in haar ogen het verdriet van haar klas. Ze moet keer op keer sterk zijn om er boven te staan maar het is niet makkelijk. Maar meid je doet je best en je doet het goed. Ze is tevens ook mijn vriendin en ik waardeer haar vriendschap enorm !
Ik ben onwijs trots op Zelda. Niet alleen omdat ze mijn beste vriendin is maar ook omdat het een meid is met een hart van goud, zich keer op keer door een moeilijke periode worstelt, een goede mama is voor haar zoon en bezig is met een opleiding en dus nieuwe kansen en mogelijkheden voor een toekomst. Ze vecht en blijft vechten en daar heb ik en respect voor en ben ik trots op.
Plus dat ze gewoon een leukerd en lieverd is !
En ik ben ook heel trots op Dropdraakje. Ik kom haar wekelijks tegen bij mij op school en ondanks dat ik weet dat ze de opleiding zelf echt gaaf vind, zie ik in haar ogen het verdriet van haar klas. Ze moet keer op keer sterk zijn om er boven te staan maar het is niet makkelijk. Maar meid je doet je best en je doet het goed. Ze is tevens ook mijn vriendin en ik waardeer haar vriendschap enorm !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Antibes schreef:Carrie schreef:Antibes schreef:Leaf, omdat ze keer op keer de pootjes eronder en de balletjes (werk, vriendschappen, liefde/zorg voor zusje) in de lucht houdt.
Carrie, omdat ze zo'n oprecht en intens lief en goed mens is.
Maura, ik weet niet het klopt, maar je post zijn nog altijd minder warrig dan vroeger en ik heb het idee dat het goed met je gaat. Keep up the good work!
Wie ik? Meen je dat? Wauw dank je!
Ja, ik vind jou altijd enorm betrokken en heel bewust bezig met gevoelens van anderen en hoe je daar zo vriendelijk mogelijk mee om kunt gaan. Vind ik een bewonderenswaardige eigenschap.. =)
Nou hartstikke aardig, dank je wel!
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Je verdient alle complimenten Pompoen, echt waar.
Ik ben wel trots op mijzelf. Ik heb gisteren geassisteerd bij een ernstig incident als BHV'er.
Wat goed van je. Wat was er gebeurd?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Annemoontje schreef:Ik ben trots op Raindrop. Ze heeft het niet makkelijk gehad de laatste tijd en dat laat ze niet altijd merken, maar ben echt trots op haar, want ondanks alles heeft ze wel mooi haar diploma gehaald door haar doorzettingsvermogen en heeft ze een nu een leuke baan. En ze is erg gegroeid in alles. Dat bewonder ik echt.
Wat ontzettend lief van je! Ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel, echt heel lief!
Ik ben ook ontzettend trots op jou (nee dit zeg ik niet omdat je iets over mij hebt gezegd) maar ik vind het zo ontzettend goed van je dat je altijd positief probeert te denken, ook als het tegen zit en ook omdat je (in de positieve zin) veranderd bent. Je bent veel zelverzekerder geworden en komt voor jezelf op, iets dat ik zelf nog een beetje mis.
En ik vind het super dat je je dromen waarmaakt zoals de cursus die je volgt, de reis die je zo graag wilde maken!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Aww Baz, wat lief ik wou net jou noemen, omdat je zo onvoorwaardelijk steun biedt aan je vriendin die iets vreselijks moet doormaken en hoe je dat met hart en ziel doet. Heel lief van je vind ik dat
Dank je wel lieve Rockie! (Lees hier je eigen afkortingie)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ben trots op de burgemeesters. Dat ze na al het gedoe toch nog het beste eruit willen halen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zwerver schreef:Ik ben trots op de burgemeesters. Dat ze na al het gedoe toch nog het beste eruit willen halen!
+1 !
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom deed 't forum net zo raar?
» "het waarom ben je trots op jezelf topic"
» Waarom forum jij?
» Waarom zit jij op het forum?
» Waarom forum jij?
» "het waarom ben je trots op jezelf topic"
» Waarom forum jij?
» Waarom zit jij op het forum?