Waarom deed 't forum net zo raar?
+8
Caroow
CCC
Kabouter
Jeanette
Makamba
Tiara
Roze Roos
Jerry
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waarom deed 't forum net zo raar?
Of ligt dat aan mijn pc?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Waarom deed 't forum net zo raar?
Nee deed ie bij mij ook!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had het ook, heb t wel vaker.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Hier had ik het net ook.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Hier had ik het ook..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was net een hele interessante reactie aan het plaatsen over mijn wc-schoonmaaktechnieken en toen deed het forum het ineens niet meer. Zo zonde.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik was net een hele interessante reactie aan het plaatsen over mijn wc-schoonmaaktechnieken en toen deed het forum het ineens niet meer. Zo zonde.
Hahaha ik zat ook al net in dat topic!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef:Alex schreef:Ik was net een hele interessante reactie aan het plaatsen over mijn wc-schoonmaaktechnieken en toen deed het forum het ineens niet meer. Zo zonde.
Hahaha ik zat ook al net in dat topic!
Dat zet je aan het denken ...
Gast- Gast
**
Dit is dus al sinds gisteren. Had al even in het dagcafe toen gevraagd of iemand het ook had, maar dat was niet zo. Ik heb al de cookies verwijderd, maar daar ligt het ook niet aan.
Iemand enig idee?! Het gaat best zo, door op quote te drukken ipv reactie plaatsen, en ik hoef voorlopig toch geen topic te openen (en anders loop ik wel naar een andere computer), maar het is wel irritant!!
Dit is dus al sinds gisteren. Had al even in het dagcafe toen gevraagd of iemand het ook had, maar dat was niet zo. Ik heb al de cookies verwijderd, maar daar ligt het ook niet aan.
Iemand enig idee?! Het gaat best zo, door op quote te drukken ipv reactie plaatsen, en ik hoef voorlopig toch geen topic te openen (en anders loop ik wel naar een andere computer), maar het is wel irritant!!
Laatst aangepast door Marin op di 22 maa 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat raar Marin, ik heb (gelukkig) nergens last van. Zou ook niet weten wat je eraan kunt doen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Nergens last van... Nog niet in elk geval...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik krijg steeds een scherm dat alleen de beheerder dat topic mag lezen oid.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
De schermafdrukken van Marin lijken te duiden op het 'wegvallen' van de server waar de meeste afbeeldingen op staan.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
CaptainSpectacular schreef:De schermafdrukken van Marin lijken te duiden op het 'wegvallen' van de server waar de meeste afbeeldingen op staan.
En dat houdt in ...?
Gast- Gast
Het is een (redelijk cosmetisch) probleem wat zichzelf wel oplost, maar het kan eens in de zoveel tijd terugkeren.
Maar de andere klachten (o.a. van Caroow) lijken compleet irrelevant hieraan.
Maar de andere klachten (o.a. van Caroow) lijken compleet irrelevant hieraan.
Laatst aangepast door CaptainSpectacular op ma 21 maa 2011 - 23:13; in totaal 2 keer bewerkt
ik had het ook al dacht ook dat het aan mij internet lag.
Wat apart marin
Wat apart marin
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
CaptainSpectacular schreef:Het is een (redelijk cosmetisch) probleem wat zichzelf wel oplost, maar het kan eens in de zoveel tijd terugkeren.
Aha, dus behalve dat het uitermate irritant is, is er verder geen reden tot paniek.
Gast- Gast
Alex schreef:CaptainSpectacular schreef:Het is een (redelijk cosmetisch) probleem wat zichzelf wel oplost, maar het kan eens in de zoveel tijd terugkeren.
Aha, dus behalve dat het uitermate irritant is, is er verder geen reden tot paniek.
CaptainSpectacular schreef:De schermafdrukken van Marin lijken te duiden op het 'wegvallen' van de server waar de meeste afbeeldingen op staan.
En hoe lang kan dat duren? want dit duurt nu al een dag. Mag wat bij betreft wel gauw over zijn, want ik vind het best wel heel irritant eigenlijk.
Gast- Gast
Aangezien ik er zelf geen last van heb, weet ik het niet. Het kan dan aan allerlei dingen liggen, maar vooral aan de instellingen van je browser of aan je internetprovider.Marin schreef:CaptainSpectacular schreef:De schermafdrukken van Marin lijken te duiden op het 'wegvallen' van de server waar de meeste afbeeldingen op staan.
En hoe lang kan dat duren? want dit duurt nu al een dag. Mag wat bij betreft wel gauw over zijn, want ik vind het best wel heel irritant eigenlijk.
Wat apart Marin! Ik heb ook zo geen idee waar het aan kan liggen. Zo te zien ben je (ongeveer) de enige die hier een probleem mee heeft, dus het lijkt me ook dat het aan jouw instellingen ligt. Heb je ook al van browser gewisseld op de pc waar je dit probleem bij hebt? Heb je daar ook last van?
Ik heb trouwens geen last gehad van uitvallen straks, maar misschien was ik toen net niet online. Vervelend dames!
Ik heb trouwens geen last gehad van uitvallen straks, maar misschien was ik toen net niet online. Vervelend dames!
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Hij doet het op de andere computer thuis wel gewoon. Het probleem is alleen op m'n laptop. Raar. Ik heb bij mijn weten niets aan de instellingen gedaan. Zal er straks eens naar kijken.
Gast- Gast
Marin schreef:Hij doet het op de andere computer thuis wel gewoon. Het probleem is alleen op m'n laptop. Raar. Ik heb bij mijn weten niets aan de instellingen gedaan. Zal er straks eens naar kijken.
Had jij geen macbook? Heb je al safari geprobeerd? Want die gebruik ik en daar is niks mee aan de hand.
Zie trouwens dat jij dezelfde voorletters hebt. Vind je dat niet vervelend? Ik krijg er nog wel eens een opmerking over namelijk.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Het forum ziet er raar uit
» Forum doet raar.
» Waarom forum jij?
» Waarom forum jij?
» Waarom zit jij op het forum?
» Forum doet raar.