Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vaccinatie hepatitis A

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vaccinatie hepatitis A Empty Vaccinatie hepatitis A

Bericht  Linda zo 2 dec 2012 - 22:16

We gaan begin januari, als het goed is, op vakantie naar Egypte. Nou zit ik te lezen over de hepatitis A vaccinatie. Ik kan me herinneren dat sommigen hier dat toen niet gedaan hebben bij hun kinderen. Wat was je reden daarvoor?
En wat was je reden om het juist wel te doen?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccinatie hepatitis A Empty Re: Vaccinatie hepatitis A

Bericht  Coco zo 2 dec 2012 - 22:48

Ik heb het wel gedaan (Marokko) en daar ben ik heel blij van want ik ben zelf 9 dagen ziek geweest en 5 kilo kwijtgeraakt met de vaccinatie. De kinderen alleen de eerste 2 dagen flinke luiers vol. Dochter van een kennis van ons is uitgedroogd en heeft bijna de hele vakantie in het ziekenhuis gelegen.

Ik las in folders etc dat het voor kinderen onder de 4 niet zo hoeft omdat ze er niet zoveel last van zullen krijgen, maar het vaccinatiebureau raadde het toch echt wel aan. Eten en drinken is daar gewoon echt veel minder schoon als hier. Degenen die het bereiden wassen hun handen, als ze die uberhaupt wassen, gewoon met kraanwater en niet met bronwater. Ook sapjes etc worden gemaakt in machines die afgespoeld worden met gewoon kraanwater. Zeker als je van plan bent niet zelf te koken zou ik het wel doen. Pijn doet de vaccinatie volgens mij niet, mijn kinderen gaven iig geen kick en hadden ook geen last van hun arm.
Ik heb ze wel thuis laten vaccineren waardoor het heel relaxt ging, zo relaxt dat mijn zoontje na de spuit van mijn dochter zelfs naar de vrouw liep met "ik ook ik ook" Laughing (maar dat was volgens haar wel iets heel uitzonderlijks)

Ze zeggen overigens ook dat als je eenmaal hepatitus A opgelopen hebt je er een volgende keer niet weer ziek van wordt, maar dat betwijfel ik. Mijn schoonvader heeft er elke vakantie weer last van en afgelopen vakantie dacht hij serieus dat hij de dag niet zou overleven en hebben we allemaal huilend aan zijn bed gezeten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum